MOD-chip til Xbox 360!

  • Kære tweaks



    Jeg har længe søgt på nettet efter en MOD-chip til Xbox 360, og har endelig fundet en.


    Jeg har ikke den store viden omkring det, og ønsker derfor jeres hjælp.


    På følgende link står der information omkring denne chip, og jeg tænkte at nogen måske kunne "oversætte" info'en til dansk.


    http://www.gamebits.dk/shop/default.asp?ProductID=X2120


    Jeg ved godt der står meget, så derfor vil det vigtigste spørgsmål være: Vil chippen få Xbox 360 til at kunne køre brændte spil? (Hvis jeg f.eks. tænkte at jeg vil lave en backup?



    På forhånd tak!

  • Så vidt jeg ved er det pisse ulovligt. Så det er nok ikke her du skal spørge. Det går formodentlig under kategorien warez.


    Men jeg er altså ikke sikker.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

    Rettet en gang, sidst af Berleburg ().

  • Jeg tror det strider mod tweak's regler.


    Svaret på dit spørgsmål er ja. Yderligere hjælp må vi nok ikke give.

  • Se levering. Som jeg kan se det er det noget de leger, så tror ikke den findes. Når de så får en kan det være den slet ikke kan det der. Den var ihvertfald også derinde før launch.

  • sku meget vel være ulovligt og derfor imod reglerne her på stedet....



    Det jo ikk for sjov at 2 folk fra L.A. nu er dømt til op til 17års fængsel fordi de solgte Xboxe pre-installerede med mod chips og spil :crazyeyes:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by Marquis
    360'en er godt på vej til at blive cracket, læste hvertfald om nogle stykker der var godt i gang med at cracke anti-pirat systemet deri. Og projekter som "aimer" efter at kunne køre Linux/GNU på Xbox-360 er der også dukket nogle op af.


    Tja.. Nu har crack grupper haft Xbox360'eren siden september og de har stadig ikke fået den åbnet...


    MS har også selv udtalt at selv de dygtigste hackere/crackere vil få sig et kæmpe shock over hvor sikker den egentlig er... Men de sagde at det var bare et spørgsmål om tid...


    Men tror der går minimum 3-4 måneder endnu før der kommer sådan nogen chips...

  • Kære tweak's


    Der er vist noget, nogle af jer misforstår.


    Det ER IKKE ulovligt, at få indsat en mod-chip i sin konsol. Det ER derimod ulovligt, at bruge chippen til at køre ulovlige kopi-spil.


    På samme vis er det heller ikke ulovligt at købe en hurtig bil. Det er ulovligt at overtræde fartgrænserne.


    Bemærk, at det er lovligt, at brænde en BACKUP musik-cd til sit sommerhus. Kan i huske hvad der stod i mit post - "TIL BACKUP SPIL!". Smart ikke?


    Det skulle være meget besynderligt, hvis tweak ikke tillod noget, der er lovligt?


    Tænk jer om: Hvordan kan det være at følgende forhandlere ikke er blevet lukket, hvis det var ulovligt?


    http://www.konsol-chips.dk
    http://www.modchip.dk
    http://www.mm-vision.dk
    http://www.gamebits.dk


    Jeg takker for alle de ordentlige svar, til alle jer andre: :oops:, hva? Jeg regner ikke med, at der er nogen af jer, der svarer igen.


  • 1:Hvorfor er det smart? Medmindre der er dårlige intentioner bag.


    2: Selvtillid har du sgu nok af. ;)


    Mener nu heller ikke det er ulovligt at sætte chip i sin consol medmindre firmaet bag ikke tillader det. Men derimod ville det blive lidt svært at tage backup af en HD-DVD på xbox'en. På playstation var det vist Blu-ray.
    Har selv en PSX med Chip dog bruger jeg det kun til backup pågrund af 52x cd'ere er en del hurtigere end originalerne.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

    Rettet en gang, sidst af RAC ().

  • det er fuldt ud lovligt at montere chippen .. og købe den ..


    ellers er det jo lige som at man køber nogle Brandbare CDer... de kan jo bruges til at bræde ulovlige filer på .. :P
    chippen er lovlig..


    Men kan ikke Eng så kan desværre ikke hjælpe dig :P

    .: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

  • RAC!


    1: Hvorfor det er smart?


    Øh, eksemplet jeg gav, er smart fordi:
    "Man kan tage sin kopi musik-cd med i sommerhuset, og derved ikke udsætte original'en for risikoen i at blive ridset" SMART IKKE?


    2:


    Ja? Jeg synes, det er irreterende at folk som dig, spreder en dårlig stemning på tweak forum'et. Vær nu venlig at tænkte lidt over hvad du skriver til andre mennesker, og gør det - før du poster det. Ikke, ven?


  • Vi tager den lige over PM istedet for at irretere andre.


    Du har fået PM.


    Hvis det er "Selvtillid har du sgu nok af ;)" som du føler dig truet over, så tag det som en kompliment eller lad være. Ikke, ven?

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

    Rettet en gang, sidst af RAC ().