Indlæg af Jal

    Jeg er træt af at vente på at min forhandler får de rigtige dele, så nu ryger den op til salg istedet.


    Har et sprit nyt, aldrig brugt Asus PSP43TD bundkort.
    Specs:
    LGA775 (dvs core2 duo og core quad)
    4 DDR3 Dual slots, FSB 1600 O.C
    1 x PCIE 2.0 16x
    2 x PCIE mini
    3 x PCI
    Turbo Key (?)
    6 x SATA
    1 x IDE
    Onboard lydkort
    Onboard netkort


    6 måneders garanti og 1½ års reklamationsret ved Datatel. Fik erstattet et board der var 1 år og 358 dage gammelt, så umiddelbart er det noget værd.


    Jeg søger et bundkort med følgende specs som minimum:
    Core 2 Duo (dvs LGA775)
    DDR2 Dual ram slots
    Onboard GFX
    En ordentlig røvfuld SATA, PCI, PCIE og PCIE-mini slots.


    Show me what you got, så finder vi ud af penge +-.


    PM mig her eller ring 21 to-ni 3132.

    Jeg skal bruge et simpelt program, der kan organisere problemer i træ struktur (og gerne med søgemaskine ofc), så man f.eks har "Tag opvask" man kan klikke på, og så står der en info til den, samt mulig fortsættelse med "Vask også gryde" man kan klikke (hence, træ struktur).


    Kom frisk :D

    Jeg skal bruge en trådløs router, med følgende krav:


    Sikker garanti ordning fra producent eller forhandler.
    Seriøst effektiv wifi.
    QoS styring samt dynamisk pakke fragmentering.
    Mulighed for at fordele båndbredde per ip.
    Holdbar.
    SNMP.
    Ingen afhængighed af abonnemant fra producenten for at få de nødvendige funktioner (som f.eks Sentryguard i d-link DGL).
    Helst under 3000 kr retail.
    Understøttelse af flere ipsec (VPN) forbindelser.
    Mulighed for at bruge den som AP istedet.


    Jeg har kig på Sonicwalls wifi firewalls, men de er lige en tand for dyre retail, +man skal betale abonnemant.


    Nogen forslag? :)

    Jeg fik et godt tilbud; kan altid forære dem væk hvis jeg ikke kan bruge dem på én gang :crazyeyes:


    Havde overvejet de store skærme, men synes ikke det er modulært nok (og iøvrigt temmeligt dyrt). Jeg har brug for en alm. skærm i midten (bunden-midten) til fps und so weiter, og så resten uden om til andre ting. Det er stort set kun EVE jeg har tænkt mig at køre på alle 6 skærme samtidig. Men det bliver da også herre blæret at se på :D

    Quote

    Originally posted by dna
    Har du ikke et billede af dit setup?


    - Anders


    Skærmene er ikke ankommet endnu, men det består af 3 x 19" syncmaster 957df og 3 x 19" syncmaster 940bf.


    Jeg skal også have lavet beslag eller fundet på noget andet...ender nok bare med at balancere fladskærmene på crt'erne.

    Er det ikke muligt at køre det over HDCP udgangen på kortet med et converter kabel? Jeg ved man kan få hdmi->dvi kabler, men har ikke lige set det med stik til 8800gts tv-out.

    Jeg har lige købt 6 skærme (ialt), til når der skal games EVE. Kan jeg smide 3. og 6. skærm på hver deres hdcp out på gfx kortet?

    Køber nægtede at modtage købte vare. Den er røget til næsthøjeste bud. Er der ikke en erfaringssektion hvor man kan hænge folk ud?

    Puma: Altså det står ikke med rødt, heh, men det står præcis som jeg har skrevet det der.


    Det var også det der undrede mig i sin tid; at det var et GTO, men umiddelbart var et GTO2 i henhold til flashing capabilities.