Shamans joke med GM ^^

• A funny little FAKE talk between a warrior and a GM.

(The following events are a Warrior talking to a GM about a Shaman he found that he thought was using hacks, The Warrior will be reffered to as WR and the GM...GM..>)

WR: Id like to file a report on a shaman using hacks.

GM: Certainly tell me his name and what happened.

WR: Well his name is OvErPoWaReD and this is what happened, I see this guy mining some stuff so I decide to leave him alone, Then he lighting bolts me, Then when im running at him this is when the first hack comes into play, GET THIS he uses his frost shock move that has a 50% slowing speed FOR EIGHT SECONDS!

GM: No, that's not a hack. That's the correct time.

WR:...But isn't the cooldown six seconds?

GM: Correct.

WR: Wait a min...nevermind anywho after he kites me with this for awhile I finally resist one and come in for some melee (Keep in mind im at half health from the shocks) I expect this wimp caster to pull out ya know like a staff or dagger...What does he whip out? A frickin Arcanite Reaper!

GM:Yep shamans can use 2h axes and 2h Maces...

WR:...Really?

GM: Ya rly.

WR:uhh..ok then but HERE IS A DEFINITE HACK. While I was fighting him in melee, Im getting struck with 300 plus damage every time I swing! Then he's throwing in hits that come in 3 swings a flash and each hit a higher number than the last!

GM: That would be his lightning shield and his windfury.

WR: Woah, Isn't that kinda cheap?

GM: I don't program the shaman sir, but please continue.

WR: Well by this point I have to hamstring him and go back to use a runecloth bandage for a heal bringing me back up to 75%, Then when im about to reingage a rouge comes up from behind him and starts killing him, when he starts fighting the rouge, I rejoin the attack, after awhile we kill him... the rouge hearthed and as I was walking away not more than eight seconds after we killed him HE POPS BACK UP LIKE A NINJA ZOMBIE then casts an insta heal for 1700 health!

GM: That would be his natures swiftness and his resurrection ability.

WR: Oh cmon! What the hell is this!

GM: The shaman...but please continue.

WR: Well then he starts setting down totems and I thought "Phew ill just destroy these little things with a thunder clap" I thunder clap, none of em go down! Definite Hack, Correct?

GM: Yep.

WR: Really?

GM: Nope just kidding, Totems arent affected by AOE attacks.

WR: For the love of Prickly Pete!

WR: Well after that a friendly druid ran by gave me some buffs and went on his way, then right as im about to reingage, he makes all the buffs go away!

GM: Yeah, that's his purge ability...

WR: Holy crap.

GM: Tell me about it.

WR: Did I mention this whole fight took place in the water, and he was walking on it?

GM: They can do that.

WR: o.0

Hehe... Hvad skal man sige?

Originally posted by ^Genzo^
    er det 3. eller 4. gang den joke om shamans bliver posted?

Deromkring :D

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

• hmm nej de er vilde..

som sagt, de er både syge i nærkamp såsom ranged...
    Lighting shield gør så dem i nærkamp tar skade. og som sagt så får de alle dine buffs forsvinde.. totems = slow = AOE = DD... og så windfury :D hehe

jeg siger ikke de er overpower sige bare de har nogle meget LETTE spells og de er måske lidt lamt at sætte alle de slags på en char..
    btw jeg har intet problem med en shamen med rogue eller priest..

• lol, som priest burde man da ikke sådan lige umiddelbart kunne tæve en shaman... Sådan en fyr kan da outputte ret meget dmg ret så hurtigt... Samtidig med han interrupt dine spells...

IMO er shamans lidt overpowered.... De er sådan lidt en multiclass bare med uber dmg og uber alting :P

Ligesom druids... Bare bedre :P

Men sorry for repost er første gang jeg ser den...

• Haha. Jeg må le. Du må have duelleret mod newb shamans.
    Hvis vi siger at vi laver en duel. Det første du gør er at shielde, så bruger jeg purge (fjerner dit shield), så bruger jeg stormstrike. Og hvis de 20% chance for windfury udløser, så får du 3 slag hvor jeg på min shaman har 28% crit chance - derefter giver jeg dig et earth shock og du er død.
    Samtidig med at jeg fjerner dit skjold, så ryger dit inner fire og fortitude buff også.

De shamans du har kæmpet mod har været temmelig newbs ;)

[Edit]
    Denne post kan måske virkelig lidt offensiv, men nej. Som shadow priest kan du ikke tæve en shaman :P

• Hehe for mig virker din post heller ikke offensive, bare et bevis på at shamans er imba :)

• jo du kan :D for du er fandme dum hvis du putter shield på til at starte med.. hvis du har din Inner fire på og din Shadow shield og fort, og den sidste som jeg har for min classes elunes grace.. så har jeg meget mere armor, du gør mindre skade i nærkamp, du gør mendre skade på ranged (pga EG). så er det på det rene.
    ja hvordan jeg starter.. ja Pain, (chance for at Stun) så mind blast der har du ca 5 6 gange chance for at stunne, HVIS du ikke bliver interrupt.. og så går shaman nærkamp !! FEAR!!!!!!! instant, så laver du mindflay (så kommer han ikke langt væk) så mindblast, efter mindblast er færdig kaster du pain hurtigt eller en mind flay igen.. så kommer han nærkamp igen, Shielder du, hurtigt kaster du mindblast, så purger han eller også interrupt.. så FEAR igen.. og så samme måde.. og så heale når du har lyst.. nemt.. som lvl 55 HOLY priest nakker jeg lvl 60 WARRIORS!!!! undskyld men jeg kender min class bedre en min egen tå..

:D

• har du tænkt på at de nok healer en gang imellem ? :boxing:

• lol firedog du er da ikke helt for spids hvis du selv tror en shammy bare stor stille og ser på imens du kaster MF/MB på ham... earthshock interrupter og silencer dig for 2 secs og det er altså et instant spell vi snakker om her...

shammans er slet ikke så nemme som de lyder til at være men de nakker heller ikke en helt så nemt som madsass lige forsøgte at beskrive det...

og gammel joke men stadig nice ;)

Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

• Der vil altid være en klasse som har nemt ved at slå andre.

Men warrior > shaman. :)

Og på den anden side har jeg som warrior ikke ret stor chance for a slå en shadowpriest i en duel.

Originally posted by DEEF
    Der vil altid være en klasse som har nemt ved at slå andre.

Men warrior > shaman. :)

Og på den anden side har jeg som warrior ikke ret stor chance for a slå en shadowpriest i en duel.

Det ligger min mening helt og holdent i spilleren. Jeg har da trynet warriors flere levels over mig selv.

Originally posted by Carlsen

Det ligger min mening helt og holdent i spilleren.

kunne ikke have sagt det bedre selv :)

class 10%, gear 15%, player 75% :)

self er der nogen class's man altid har sværer ved hvis de er spillet rigtigt, sådan vil det altid værer og sådan skal det værer.

Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM