Indlæg af Loddy



    har du tænkt på at de nok healer en gang imellem ? :boxing:

    Quote

    Originally posted by Jacorik


    det gjorde mit pet bare ikke da jeg fik et nyt pet



    hva lvl hunter er du? pga. hvis du tamer et lvl 60 pet.. får det flere points af gangen, men hvis du tamer et lvl 2 pet.. får det flere langsommere... (Blizz har selv sagt at en hunters pet får lige mange TP ligemeget lvl...)

    Quote

    Originally posted by Jacorik
    ved at nakke noget på dit lvl men det er dumt at bytte sit pet ud i så højt lvl da den jo så får mindre talent points :(



    alle pets får lige mange TP... ligemeget om de er lvl 60 når man træner dem eller lvl 2... :idea:

    Quote

    Originally posted by Hayes
    Ovre ved yetierne i sneen, der står en snemand dewd, ham skal du snakke med, og så nakke the Greench, 36 elite yeti, og så får du en gave :P
    Jeg fik selv en recipe på et sværd: Edge of Winter.



    hvor er de dude ^^ ?

    Quote

    Originally posted by dkwolf


    her og det set temmelig fjollet ud


    http://www.gamerscircle.net/index.php?p=7417


    hvor får du den nisse hue ?


    Quote

    Originally posted by Madsass


    Han mente Alterac Mountains. Og rensdyret er ikke i Searing Gorge. Det er i Tanaris ved piraterne mod øst ved vandet.


    Hvor i Alterac ? Har som sagt, _IKKE_ cords.. :/ men ka i sige nogle kende tegn måske ? pl0x..?

    Quote

    Originally posted by Jaiz
    Så der kommer julestemning i Ironforge ved siden af banken , hvor man kan lave et par små jule-Quest til "julemanden" :clap:



    Hjælp:> Snemanden findes i alterac valley omkring 32,50 og metzen raindyret findes i searching gorge omkring 69,32



    så man ska i AV for at ku klare snemanden ? og hvor er det i AV ? ka ikk bruge cords pga. hver gang jeg prøver at installere AddOns er jeg nød til at geninstallere pga min char ka ikk bevæge sig :<