Shamans joke med GM ^^

Originally posted by Carlsen

Det ligger min mening helt og holdent i spilleren. Jeg har da trynet warriors flere levels over mig selv.

Nu snakker jeg om lvl 60 spillere i battlegrounds hvor man møder dem 1mod1, og har ca. samme lvl gear.

En warrior med grønt gear er ikke meget værd. ;)

• Sikken en gang plader... jeg aner slet ikke hvor jeg skal starte men here goes...

1. De buffs du er så glad for forsvinder hurtigere end du hår at smide SWP "ALLE" shamans med en IQ over 2 Purger som det første.

2. Nej han gør ikke mindre skade ranged.. han er sharman og bruger spells og de modregnes ikke armor og din elunes grace (se punkt 1).

3. jeg er faktisk ikke sikker på at SWP kan proc Blackout men jeg lader dig tvivlen komme til gode... Her siger du mindblast men mener mindflay og nej der har du ikke 5-6 chancer for stun for mindflay kan kun proc Blackout i det den rammer ikke når den ticker... og du vil højest sansynligt blive interupted...

4. Man bruger mindblast både som DPS men også for at holde folk på afstand... og når du har kastet en fear vil du jo gerne have ham så langt væk som muligt så du kan få et Mindblast og mindflay af inden han når dig.. Altid brug Mindflay når de er på vej imod dig.. ikke på vej væk..

5. Warriors er den nemmeste class at tæve som Priest (næst efter mage) så det er ingen prestation at tæve dem.. jeg vil tvært imod sige at hvis du som 55 priest ikke kan tæve lvl 60 warriors er det dig der er noget galt med... og i virkeligheden er din evne til at nakke warriors 110% irelavant i en debate om priest vs. shamans..

5. jeg kunde ikke lade være med at kigge på min sko og tænke.. "jeg ved sgu da ikke hvordan min tå ser ud?"

6. At role en NE priest er også en fejl i sig selv... Dwarf eller undead intet andet virker... hvor underd 110% er den bedste priest class...

Fed7haS

60 rogue - Deathwing
    60 Mage - Lightning's Blade

• Jeg sys i glemmer noget, Fear er jo ik et problem for shammans. Tremor totem klarer det, så ham der lavede en såkaldt "guide" til hvordan man nakker en shamman, er vidst ik helt spids :p btw har selv en 60 shamman

• Jeg synes nu ikke jeg har det store problem med shamans med min hunter.. selv om nogle shamans dog har sygt meget hp... :S Men som hunter bruger man jo ikke spells, og man har da også lidt point til at interrupte hans healing (hvis man altså tager de rigtigt TP :))

Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

• Jeg fatter ikke hvordan i kan synes warriors er så nemme som priest.. Enhver warrior smider da berserker stance og så reckless op, så han ikke er påvirket af fear. Derudover er der jo 50 antifear trinkets som man self har på hvis man skal op mod en priest.
    Hvis han smider Mortal Strike på dig, det er -50% på din healing..
    Han kan ikke kites pga Hamstring.

Synes warriors er svære :)

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

• class 15%, gear 30%, player res% :d!

1x ASUS Maximus IV Extreme-Z
    1x Intel® Core™ i7-2600K Processor @ 4.430 mhz - Corsair H60
    2x Gainward GeForce GTX 570 1280MB
    1x Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz 16GB CL9 Kit w/4x 4GB XMS3 modules