Harry Potter and the Goblet of Fire


  • skiftede malfoy? det er de samme som har spillet både Lucius og Draco i alle film..

  • Hmmm syns nu han ser anderledes ud...ka godt være det mig der er forkert på den :P

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Hvornår kommer Harry Potter 4 egentlig på DVD ?


    ... må jo snart være på tide ... :))


    Der går rygter om starten af april.


    Lige for at slå det fast, så er Malfoy aldrig blevet skiftet ud igennem filmene - og hvis du har set filmene, så kan jeg slet ikke se, Deuce313, hvordan du kan komme frem til det.


    *Minor spoiler*


    Er selv godt tilfreds med filmen. Godt nok er slutscenen med Voldemorts genopstandelse alt for kort, og så er jeg slet ikke tilfreds med skuespilleren Ralph Fiennes' præstation. Han er langt fra dyster nok, og kan slet ikke sammenligne den forestilling jeg havde fra bøgerne til filmen. Til sidst, så synes jeg det er altødelæggende med alt det kærlighedskræmmeri, som ingen gider se på. Forstår ikke hvordan julebalet kan optage mere tid end Voldemorts genopstandelse.


    4.5/6.

  • Så nu fik jeg også set filmen og den er sgu da meget god til jeg sige. Lever da klart på til de andre. Hvis man ikke havde læst bogen tror jeg da helt sikkert det må være den bedste af filmene.


    Det jeg tænkte mest over hvis vi skal se på det negative var at man føler bare den hopper fra højdepunkt til højdepunkt. Hvis man sammenligner med bogen.


    Men ok vil da også sige at slutningen der nok godt kunne have været lidt længere.... det med kærligheds snask... tjaa det er jo en del af deres alder og der skal jo være lidt til tøsserne også... det er jo også en tøs der har skrevet det :))

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_
    Så nu fik jeg også set filmen og den er sgu da meget god til jeg sige. Lever da klart på til de andre. Hvis man ikke havde læst bogen tror jeg da helt sikkert det må være den bedste af filmene.


    Det jeg tænkte mest over hvis vi skal se på det negative var at man føler bare den hopper fra højdepunkt til højdepunkt. Hvis man sammenligner med bogen.


    Men ok vil da også sige at slutningen der nok godt kunne have været lidt længere.... det med kærligheds snask... tjaa det er jo en del af deres alder og der skal jo være lidt til tøsserne også... det er jo også en tøs der har skrevet det :))


    Jeg syns altså også de springer meget i bogen. Side 1- 200 tager 5 min :rolleyes:

  • Gad vide om der nogensinde kommer en extended version ligesom med LOTR. Kunne jo være nice nok hvis det kunne gøre det samme for H.P.-serien som det gjorde med LOTR. LOTR Extended Version-serien er jo den rigtige version IMO :9xo

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Gad vide om der nogensinde kommer en extended version ligesom med LOTR. Kunne jo være nice nok hvis det kunne gøre det samme for H.P.-serien som det gjorde med LOTR. LOTR Extended Version-serien er jo den rigtige version IMO :9xo


    Hørt!

  • Quote

    Originally posted by Torque
    Jeg hader Harry Potter. Den fede lille unge med runde briller. Gys..
    Forstår ikke rigtig fascinationen omkring Harry Potter. Det er da bare en børnehistorie - og ikke engang en særlig god en.


    Men okay, smag og behag.


    Det ville jo være rart med nogle argumenter når du sidder og sviner en af de mest berømte bog-serier nogensinde.


    Hvis du ikke har læst bøgerne burde du egentlig bare lukke røven, for filmene er røvdårlige ift. deres litterære udgaver. IMO kan man slet ikke tillade sig at udtale sig negativt om Harry Potter, hvis man ikke har læst mindst en bog.


    Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Det jeg syntes er sjovt ved Harry Potter-filmene er at hovedpersonen ved intet om noget som helst ... men alligevel styrer han ifølge alle andre i den verden ... :)) ... Hvorfor ? ... fordi han ikke er død ... :))


    Nu er det jo ikke fordi han ikke er død, men fordi han er den eneste som har overlevet Avada Kedavra-forbandelsen og han næsten slog Voldemort ihjel ved det.


  • synes osse den var ret cool men synes der mangler lidt mer indhold i filmen var for kort fattet om for mange ting kom ikke rigtigt i dybden med nogen af de "emner" som den skulle til at lægge op til men bare min mening :D


    4/6 + ligger for meget op til endnu en i rækken ;)

    1x ASUS Maximus IV Extreme-Z
    1x Intel® Core™ i7-2600K Processor @ 4.430 mhz - Corsair H60
    2x Gainward GeForce GTX 570 1280MB
    1x Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz 16GB CL9 Kit w/4x 4GB XMS3 modules
    1x Corsair TX V2 850W PSU

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Gad vide om der nogensinde kommer en extended version ligesom med LOTR. Kunne jo være nice nok hvis det kunne gøre det samme for H.P.-serien som det gjorde med LOTR. LOTR Extended Version-serien er jo den rigtige version IMO :9xo


    Hehe ville være cool ja men tror ikke på det så skulle de nok have været ude med den til de første film. Ville da være surt at skulle købe dem igen hvis de pludselig kom... ville nu nok gøre det alligevel :))


    Godt nok springer de nemt over noget af det men filmen er alligevel 2 timer 37 minutter er sgu en del... men ok så da også hellere det var en hel aftens på godt 4 timer som LOTR.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Er det kun mig der mener at voldemort virker alt for kortfattet og "voldelig" i 4'eren.. har har slet ikke roen og overblikket som i bøgerne.. Eller er det kun mig?

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

  • Så den i biffen i går. Den er en okay film, men jeg mener desværre der bliver flere og flere mangler kontra bøgerne.


    Kunne være nice med extended. Synes det er så synd at den gamle dumbledore er væk. Han var meget bedre IMO :)