Harry Potter and the Goblet of Fire

  • Quote

    Originally posted by HeRo
    Så den i biffen i går. Den er en okay film, men jeg mener desværre der bliver flere og flere mangler kontra bøgerne.


    Kunne være nice med extended. Synes det er så synd at den gamle dumbledore er væk. Han var meget bedre IMO :)


    Filmen ville jo blive 4 timer lang hvis alt fra bogen skulle med :)
    Den gamle Dumbledore VAR bedre, ingen tvivl om det, trist at han døde.
    Jeg giver filmen 5/6. Fed dragescene.

  • Vil ikke sige den går væk fra bogen den har bare ikke det hele med. Det er selvfølgelig synd men filmen er jo lang allerede. Ville da helt sikkert være fedt med en hvor der er mere med men tror jeg ikke vi kommer til at se.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • De kunne eventuelt have gjort som med ringenes herre, lave en special extended edition :D


    Det øgede filmen utrolig meget, for i den er der også mange små detaljer der ikke er med ...

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    De kunne eventuelt have gjort som med ringenes herre, lave en special extended edition :D


    Det øgede filmen utrolig meget, for i den er der også mange små detaljer der ikke er med ...


    Jeps og hvis du læser tråeden igennem kan du se den har været oppe at vende :))

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_


    Jeps og hvis du læser tråeden igennem kan du se den har været oppe at vende :))


    Åhh okay, har ikke lige fuldt så meget med i tråden ...


    Anways, er det jo alligevel også svært at få alt med i en film ... Det essentielle er at fremhæve guldet af bøgerne ...

  • Quote

    Originally posted by Sukkerfar
    Puha den var kedelig. Har lige været inde og se den. I hvert fald ikke de 90kr værd.
    Den henvender sig da mest til børn/teenagere.


    måske fordi bøgerne er skrevet til den alders gruppe? mange vokse er nu glade for både bøgerne og filmene, men vi har jo alle vores smag