Harry Potter and the Goblet of Fire

  • Quote

    Originally posted by origin
    (hende der sad ved siden af mig hoppede op til flere gange :)) )


    hahahaha.. Det samme gjorde den der sad ved siden af mig.. :crazyeyes:


    Var også ind og se den idag.. og ja, det er den bedste i serien indtil videre.. ved ikke om de laver flere HP film, men det gør de vel?


    Værd at se!


    5/6 :)

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-


  • de laver 7.. Daniel Radcliffe er ihvertfald tændt på at lave alle 7 :)

  • Quote

    Originally posted by TheNIX


    Ja det kunne være fedt hvis de lavede alle 7 med Radcliffe, Watson, Grint ;)


    det skal de fandme, der er ingen anden, hovedpersoner må de aldrig skifte ud, det er det værste.. Det var trist ham der spillede dumbledore til at starte med døde, fordi han var altså bedre i rollen imo..

  • Ham der spiller Harry Potter har sagt i et intewiew, han er 100% sikker på at lave de første 5 film. Men så ved han ikke om han vil fortsætte, han sagde han vil prøve noget nyt, da de 5 år de første film har taget alt for meget tid i hans liv.

  • Quote

    Originally posted by origin


    mig og 2 venner sad og snakkede om inden vi tog i bio, at folk der kun ser den første og siger "fuck en gang lorte børnefilm" er efter min opfattelse lidt langt ude, fordi de andre er (specielt den her) er der ik meget børnefilm over.. folk dør, den er mega skummel, og mega mange chok, som jeg skrev..


    Er bare ikke fan af HP ... ser dem nok engang på dvd, andet bliver det ikke til ..


    Men jo, er da sikker på de nyere film er langt bedre end 1eren, for den var bogstaveligtalt lige til at lukke op og skide i ..


    4eren her ser ret flot ud, i hvertfald i traileren .. Men det vil simpelthen kun være derfor jeg får dem set, grundet effekter og lydsiden af filmen. Historien siger mig ikke så meget ...


    Men kan give dig ret i en ting, har man kun set den første film, så ved man så at sige ikke hvad man er gået glip af :)

  • Selvom den havde sine bagdele, så vil jeg nu stadig mene den kan knibe sig op på 5/6 ... men også kun fordi jeg ikke tænker på hverken bøgerne eller mine forventninger i forhold til de forgående film. Hvis man forventer en film i samme "stil", så bliver man jo overrasket. Både på en god, men også på en dårlig måde.


    Det var en flot film og havde nogle lækre effekter syntes jeg. Den manglede dog en masse historie, men det er vel også begrænset hvor meget der er plads til når filmen ikke skal vare længere end blæren kan holde til.


    Det jeg syntes er sjovt ved Harry Potter-filmene er at hovedpersonen ved intet om noget som helst ... men alligevel styrer han ifølge alle andre i den verden ... :)) ... Hvorfor ? ... fordi han ikke er død ... :))


    Men bortset fra de små ting i filmene, så kan jeg nu godt li dem. Det behøver ikke at være perfekt før jeg syntes det er god underholdning ... :)) ... For så ville jeg jo næsten aldrig kunne se film ... :))


    btw ... slutningen sutter lidt kogle som altid .. :)) ... men sådan er det jo. Kommer vel ikke som en overraskelse for nogen at den ender som den gør ... :))


    Quote

    Originally posted by origin
    det skal de fandme, der er ingen anden, hovedpersoner må de aldrig skifte ud, det er det værste.. Det var trist ham der spillede dumbledore til at starte med døde, fordi han var altså bedre i rollen imo..


    Helt enig ! :9xo


    Quote

    Originally posted by Aerial
    er slet ikke harry potter fan, men må indrømme at denne var rigtig fed.


    Synes bedre om den sidste her, end de tidligere (og dejligt med digitalvisning ;) )


    5/6 herfra


    digital rocks ! :9xo


    Vælger jeg også altid så fremt det er muligt. Der er jo ingen grund til at lade være :cheers:

  • Hmmm ska se den idag...


    Men mener bestemt at have hørt at Daniel IKKE skal spille med i de næste :(


    Noget med at han blir for gammelt til at kunne følge "harry potter"'s alder....Fordi filmene blev forsinkede osv....


    Ka virkelig ikk forestille mig at en anden sku spille ham :S



    Da de skiftede dumbledore og malfoy i 3'eren (som i øvrigt sux i forhold til de 2 andre) var det helt falsk....

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Der har godt nok været tale om at skifte ham ud hvilket imo ville være meget synd.


    Han ser for gammel ud jamen ffs de bliver jo også ældre i historien tag sig sammen :)


    Har stadig til gode at se den nye men glæder mig da meget til at få den set.


    Hvis du ikke kan vente så læs bøgerne :) Jeg mangler bare bog 7 nu for 6'eren slutter da virkelig så man ikke kan vente... men ok der er vist lange udsigter.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy


  • Ja jeg fattter det heller ikk, eftersom potter jo os blir ældre....

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by Deuce313


    Ja jeg fattter det heller ikk, eftersom potter jo os blir ældre....


    Dunno, men det kan vel være pga at filmene tager længere end 1 år at indspille, og folk i den alder vokser rimelig hurtigt.

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2


  • Ja ved godt han døde...Siger bare at det var underligt at se en anden spille pludselig :P

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2