vilkren calsse owner ???

• For 1. gang, du staver af l*rt frøhlich.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Originally posted by ^Genzo^

hvor godt stavede du, da du var 13 berle?

Sikkert ikke særlig godt. Men jeg gav mig tilgengæld god tid med at formulere mig. Sagen er, at jeg ikke tror, han ikke kan stave. Der er flere ord i hans indlæg der er stavet forskelligt. Synes lige så godt han allerede nu, kan begynde at formulere sig ordenligt, hvis han vil have at andre skal læse og forholde sig til hans indlæg.

vilkren
    vilken

calsse
    classe

"og hvad for en race med classen kom men jeres bud"

Jeg siger jo ikke han er dum. Så der er ingen grund til at tro, jeg mener det personligt. Synes bare det er sjusket. Om han så er 13 eller 65 år.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

• det betyder. hvad for en race skal man bruge og hvad hvad er classen til den ?? det sys jeg da gav mening ?? det går jo heler ikke langsomt :P det er fordi det går lidt for hurti har travlt man skal jo nå meget når man er 13 :P heh :cheers:

• hmmm personligt er warrior en nice pvper hvis han er rank 12-14 ellers er han da bare en noob

shaman power er nok den jeg har lettes ved at nakke (hurtigst)især warriors,mages,pala og rogue har jeg ikke de store problemer med

AMD xp4400 2gb ocz ram X800XTPE 480 GB HD 550Watt enermax
    CoolerMaster Stacker alt kølet af Dangerden vandsystem

WOW::::
    Preist lvl 60 pve på arathor name virus
    warrior lvl 60 pvp på sylvanas name virus http://ctprofiles.net/373430
    shaman lvl 60 pvp på sunstrider name sagdedusvin

• Jeg da også rimelig nemt ved at nakke faktisk alt med min Hunter. Eneste jeg ikke kan li er andre hunters :P

¦ I7 2600K ¦ P8Z68-V ¦ EVGA GTX 780 TI ¦ TridentX 2400 MHz ¦ Arc Midi R2 ¦ NH-D14 ¦ U2713HM ¦

• Mages er nok PT den svageste class i pvp... Og hold nu op med jeres L2P ting...

De har mindst liv, mindst armor og er i det hele taget ret svagelige... Hvis du er heldig kan du nakke en mage med 1-3 angreb? På måske 4-5 sekunder? Nok også mindre... Svinger lidt...

En mage kan nok kun det med AP+PoM klar... Men faktum er at alle folk har resists mod en mage, men en mage har lavest HP og lavest armor, uden mulighed for at heale sig... Hvilket både locks og priests kan... +de har instant cast dots der gir en 2k dmg?

For det meste på min server er det også hunters/priests der har flest kills...

Men altså, pointen er at vi ikke gir mere dmg, tværtimod, vi har mindst liv, og kontra at i får resistance får vi ikke noget armor...

Originally posted by virus_dk
    hmmm personligt er warrior en nice pvper hvis han er rank 12-14 ellers er han da bare en noob

shaman power er nok den jeg har lettes ved at nakke (hurtigst)især warriors,mages,pala og rogue har jeg ikke de store problemer med

du er klar over at rank ikke har noget med skill at gøre men udlukkende hvor meget tid du gider spilde på det ikk ? :crazyeyes:

Core i7 2600K @ 3.4
    AsusASUS MAXIMUS IV GENE-Z
    Sapphire Radeon HD6850
    4 x 4GB Corsair Vengeance DDR3 1600Mhz
    750Gb Samsung Spinpoint F1

• lad os ikke snakke om warlock, kæft de er latterlige syge, har i set den 11k crit fra en warlock... måske er han buffed, men det er fandme tanken der tæller...

Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
    CM Storm Sniper Black Edition
    Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
    ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
    EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
    Corsair Hydro H100i Extreme Performance
    Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
    Asus Xonar DX
    Samsung SH-B123L DVD±RW Black
    Corsair er 256GB SSD Nova Series