ja der er det vilken classe owner ? og hvad for en race med classen kom men jeres bud (helst alliance)
tak på forhånd
ja der er det vilken classe owner ? og hvad for en race med classen kom men jeres bud (helst alliance)
tak på forhånd
Alle gør!
for 20. gang alle classes er gode i pvp hvis du kan spille ordentlig
for 21. gang! Alle classes har potentialet til at pwne i pvp! Man skal bare lære at spille den rigtigt..
for 22.gang ALLE Class's ka pwne owne i PvP ...you just have to use your force luke..rofl?
For 1. gang, du staver af l*rt frøhlich.
QuoteOriginally posted by Berleburg
For 1. gang, du staver af l*rt frøhlich.
hvor godt stavede du, da du var 13 berle?
QuoteOriginally posted by ^Genzo^
hvor godt stavede du, da du var 13 berle?
Sikkert ikke særlig godt. Men jeg gav mig tilgengæld god tid med at formulere mig. Sagen er, at jeg ikke tror, han ikke kan stave. Der er flere ord i hans indlæg der er stavet forskelligt. Synes lige så godt han allerede nu, kan begynde at formulere sig ordenligt, hvis han vil have at andre skal læse og forholde sig til hans indlæg.
vilkren
vilken
calsse
classe
"og hvad for en race med classen kom men jeres bud"
Jeg siger jo ikke han er dum. Så der er ingen grund til at tro, jeg mener det personligt. Synes bare det er sjusket. Om han så er 13 eller 65 år.
for 23. gang.. alle classes er gode, så længe de er spillet ordentligt!
gosh hvor er jeg træt af det spørgsmål
mærkeligt der ik kom noget med at shamans er overpowered så de er best
QuoteDisplay MoreOriginally posted by Berleburg
Sikkert ikke særlig godt. Men jeg gav mig tilgengæld god tid med at formulere mig. Sagen er, at jeg ikke tror, han ikke kan stave. Der er flere ord i hans indlæg der er stavet forskelligt. Synes lige så godt han allerede nu, kan begynde at formulere sig ordenligt, hvis han vil have at andre skal læse og forholde sig til hans indlæg.
vilkren
vilken
calsse
classe
"og hvad for en race med classen kom men jeres bud"
Jeg siger jo ikke han er dum. Så der er ingen grund til at tro, jeg mener det personligt. Synes bare det er sjusket. Om han så er 13 eller 65 år.
det betyder. hvad for en race skal man bruge og hvad hvad er classen til den ?? det sys jeg da gav mening ?? det går jo heler ikke langsomt det er fordi det går lidt for hurti har travlt man skal jo nå meget når man er 13
heh
Alle owner i PvP, men mine ynglings er, Warrior, Rogue, Mage eller en Shaman...
http://d45.yousendit.com/E/02G…BLLCT2/Pat%20-%20pvp2.wmv
Warriors pwner pvp.. Lær nu og heale os i BG's
så skal i se løjrer..
hmmm personligt er warrior en nice pvper hvis han er rank 12-14 ellers er han da bare en noob
shaman power er nok den jeg har lettes ved at nakke (hurtigst)især warriors,mages,pala og rogue har jeg ikke de store problemer med
Jeg da også rimelig nemt ved at nakke faktisk alt med min Hunter. Eneste jeg ikke kan li er andre hunters
PRIESTS OWN!!!! især Undead Priest..
men ellers mages shamans sux, shaman vs Priest..
PRIEST PWNS TEH SHAMAN
Mages er nok PT den svageste class i pvp... Og hold nu op med jeres L2P ting...
De har mindst liv, mindst armor og er i det hele taget ret svagelige... Hvis du er heldig kan du nakke en mage med 1-3 angreb? På måske 4-5 sekunder? Nok også mindre... Svinger lidt...
En mage kan nok kun det med AP+PoM klar... Men faktum er at alle folk har resists mod en mage, men en mage har lavest HP og lavest armor, uden mulighed for at heale sig... Hvilket både locks og priests kan... +de har instant cast dots der gir en 2k dmg?
For det meste på min server er det også hunters/priests der har flest kills...
Men altså, pointen er at vi ikke gir mere dmg, tværtimod, vi har mindst liv, og kontra at i får resistance får vi ikke noget armor...
QuoteOriginally posted by virus_dk
hmmm personligt er warrior en nice pvper hvis han er rank 12-14 ellers er han da bare en noob
shaman power er nok den jeg har lettes ved at nakke (hurtigst)især warriors,mages,pala og rogue har jeg ikke de store problemer med
du er klar over at rank ikke har noget med skill at gøre men udlukkende hvor meget tid du gider spilde på det ikk ?
før i tiden sagde alle at warlocks sutter (hvilket de også gør hvis du ikke kan spille dem) men så prøv at se på Dacke, Eos og Drakedog
og hvor ville jeg hen med det?
jo, alle classes er gode/owner..
lad os ikke snakke om warlock, kæft de er latterlige syge, har i set den 11k crit fra en warlock... måske er han buffed, men det er fandme tanken der tæller...