Hvordan kan vi forbedre WoWDanmark? Forslag og diskussion.

  • Hermed vil jeg gerne åbne op for en diskussion og samtidig en "forslags-kasse", så vi kan få nogle idéer på tegnebrættet til, hvordan vi kan gøre WoWDanmark til et mere centralt sted for WoW i DK. For det gætter jeg lidt på, er målet med hele foretagenet, taget navnet i betragtning.


    Hvordan gør vi denne site bedre? Hvordan får vi lokket en masse mennesker til?


    Det handler vel om, at få skabt et community...


    Nu har jeg ikke selv så meget erfaring på området. Men jeg synes da at alle bør have en fair chance for, at komme med deres forslag.


    Blandt nogle af tiltagene, kunne man evt.:


    - krydre siden med nogle flere sektioner? (med andre ord, dele sitet lidt mere op med tweak. Seperat site måske? Personligt, synes jeg det ser ufedt ud, at WoWDanmark blot er en af knapperne øverst på tweak-mainsite)


    - Man kunne lave ugentlige votes (afstemninger).


    - SOTD (Screenshot of the day)


    - Interviews. "Public Opinions" - (Bruger-interviews)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • - Flere nyheder


    - Brugere kan indsende nyheder


    - Screenshots galleri


    - Flere MOD's ikke nok med 1 aktiv.


    - Download af patches


    - Kategori med movies, hvor man kan indsende en film som andre så kan downloade, fx en der har optaget et raid på en end-game instance.


    - Guides


    - Bedre forum



    Mine forslag

  • Quote


    - Brugere kan indsende nyheder


    der ville komme mange flere nyheder


    har de også lavet på bfgeeks.dk


    Quote


    - Download af patches


    enig


    Quote


    - Bedre forum


    kan ikke helt se hvad du mener syns selv forumet er godt nok, er da som de fleste


    hvis du mener vi poster for lidt er det vel noget andet

  • Quote

    Originally posted by ZeroKill3r


    - Bedre forum



    Hvordan bedre?? Der er jo ikke noget dårligt ved den. Du får hjælp hvis du spørg om noget. Er det ikke godt nok?


    Noget helt andet hvis der er for lidt posts.. Det er jo vores egen skyld.

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-



  • Mener kategorierne. Tag fx Battlegrounds. Der er blevet postet 4 indlæg siden vi fik en WoW forum!! .. Hvorfor så ha' det? Også har vi en kategori der hedder PvP og Battlegrounds? Læg dem da sammen, ingen forskel. Og kategorien Dungeons, hvad er meningen med den? okay, du kan se et kort og en forklaring hvor det er. Læg det på forsiden, man kan ikke engang oprette en ny tråd derinde. Kun besvare. Syntes jeg er latterligt, læg det ud på forsiden og lig alt det sammen til en kategori der hedder PvE. Så vi har PvP, Generalt, PvE, Classes/Proffesions. Færdig.

  • tak sys det er et fedt topic. bare neden jeg ikke kan lave så mange af tingen om. men jeg sys vi skulle lave en liste med de gode forslag. og så lave en poll hvor vær bruger for måske 2 vote. og så kan man vote på de ting man sys lyder nice ( er jo ikke sikker at de top 5 ting kommer. men det kunne jo være )



    - Flere nyheder ______ det kommer :)


    - Brugere kan indsende nyheder _______ det kunne være fedt hvis det kom


    - Screenshots galleri __________ kunne også være mega nice hvis kom men ved jo ikke hvor meget plads TWEAK vil bruge på WOW-delen


    - Flere MOD's ikke nok med 1 aktiv. _________ heps ville være nice


    - Download af patches __________ ville da være fint nok Men tror ikke der er mega meget bruge for det


    - Kategori med movies, hvor man kan indsende en film som andre så kan downloade, fx en der har optaget et raid på en end-game instance. ______________igen kunne være MEGA Mega fedt men Plads


    - Guides_________ laver jeg nogle af ( er i gang med en til alle MC boss på Dansk


    - Bedre forum_______ ja og nemt at lave om på må man sige



    det er hvad jeg sys om ide hehe. ser jo ud til jeg kan lig dem alle sammen.



    sys også meget om dem her
    SOTD (Screenshot of the day)


    - Interviews. "Public Opinions" - (Bruger-interviews)

  • Er fuldstændig enig i det med designet! Synes det er så kikset, at man skulle tro at det var løgn.


    Flere guides kunne evt være nyttigt.
    evt. walkthrough til instances, hvad man skal være opmærksom på, og hvad man skal gøre.


    På trods af det store lag problem der har været for tiden, så er Maintenance sektionen ikke blevet opdateret i over en måned.


    DK Guilds sektionen fungerer overhovedet ikke... (jo den virker, men kan ikke se hvordan den nytter i den opbygning den er lavet i nu).

  • man kunne jo også bare lave et link til patch og sine movies man laver det er vel ik så svært


    med Screenshots galleri kan vi jo gøre som vi har gjordt i UI med at skrive et link også


    da bliver da sparet plads

  • Quote

    Originally posted by Resmen
    man kunne jo også bare lave et link til patch og sine movies man laver det er vel ik så svært


    med Screenshots galleri kan vi jo gøre som vi har gjordt i UI med at skrive et link også


    da bliver da sparet plads


    Hvis jeg skal være ærlig, så tror jeg at plads til et alm jpg billede er det mindste problem. :) Måske lidt trafik, men tror ikke det er så stort et problem. Ville også køre både hurtigere og bedre hvis det ligger på Tweak's server. :)

  • Endnu en gang ikke for at lave et personligt angreb, men sålænge artikler, nyheder osv. ikke er skrevet ordentligt, dvs. uden stavefejl og med korrekt grammatik, falder hele siden til jorden. Nu siger zero at han får hjælp til de forskellige skriverier og hvis det virker efter henseende, skal jeg ikke beklage mig mere :)

  • yes. Fedt at der sker noget :D


    Men ja, flere mods kunne nok ikke skade. Derfor siger jeg også GL med det her. Dog har jeg ikke selv tiden til at kigger herind så meget, da jeg meget mere bruger wow's egen forum mere. Men okay, det er jo alligevel ikke helt det samme :)

    ¦ I7 2600K ¦ P8Z68-V ¦ EVGA GTX 780 TI ¦ TridentX 2400 MHz ¦ Arc Midi R2 ¦ NH-D14 ¦ U2713HM ¦

  • Hvad med lidt a'la Thottbot?


    Har lagt mærke til at jeg ikke er den eneste der har svært ved at finde brugbare oplysninnger derinde.


    Det jeg mener er at hvis jeg eller en anden mangler en præcis oplysning, skal man kunne spørge og få et præcist svar, og ikke som det er nu > en henvisning til Thottbot........


    Håber der er andre der bakker op om dette


  • forstår ærlig talt ikke hvorfor det er så svært.


    hvis man kan finde ud af google kan du også finde ud af thottbot.


    tror heller ikke der er nogen der gider lave en database over alle ting i WoW, fordi nogle få ikke kan finde ud af at bruge en simpel søgemaskine

  • Det ville være spild-tid at kompetere med thott og alakhazam. For alle smutter derind. Man kan ikke få folk til at gå et andet sted hen bare sådan. Hvis de ved hvordan de skal bruge thott eller allak. - så er det tidsspilde at prøve at starte noget nyt op. For der vil ikke komme nogen besøgende.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless