Indlæg af Urthel

    Nu hvor den engelske pund er langt nede, har jeg overvejet at købe Xbox 360 spil over cd-wow via den engelske side.
    Der kan spares over 200 kr. pr. spil.


    Er de kodet så de ikke virker her i DK?

    Jeg har selv en laptop der kører Wow udemærket, dog ikke prangende


    Du kan nok ikke selv bruge dette til noget med din Macbook, men det kan være andre der har eller overvejer en laptop.


    Mine specs er:


    Cpu: Intel Pentium 1,43 Ghz
    Ram: 1GB
    Grafik: Intern 128mb delt.


    Den kører faktisk fint, men der er selvfølgelig problemer i IF, Stormwind og andre steder der er massive mængder af folk.
    Men er du harcore gamer, med krav til maskinen, er det nok ikke en model for dig :boxed:


    Skriver dette da der tidligere har været snakket om emnet.

    Så er den installeret, men ak...... stadig problemer.


    Når jeg går ind for at aktiviere mine AddOn's står det hele på "incompatible".


    Nogle ideer?

    Efter den nye patch er installeret, kan jeg ikke få cosmoms til at køre samtidig med.


    Har prøvet at afinstallere det, og geninstallere efterfølgende.


    Når jeg er inde på oversigten over forskellige char's klikker jeg på Add Ons og enabler all, og logger på.


    Khaos er ikke installeret, og jeg kan ikke koble de forskellige ting på.


    Har i en ide om hvad der er galt?


    Er temmelig irriteret over det ikke virker længere.....

    Er der en DK guild på Moonglade?


    Hvis JA, vil jeg gerne høre fra jer.


    Vi er 3 stykker der gerne vil være med, vi har selvfølgelig flere Char's....


    Hvis ikke kunne der måske være stemning for at lave en.


    Hvad siger i?

    Fortæl endelig hvordan det går.


    Jeg skal skifte til en bærbar senere.


    Det kunne jo være super hvis ikke man behøvede at købe en med det store grafikkort.


    Hvis eksempelvis en med et X200 eller X300 grafikkort ville virke med WOW

    Er alt nede? Kan ikke komme ind og sætte flere penge ind på min konto da alle sider er nede.....................


    En der ved hvor lang tid det har stået på? Måske også hvor lang tid endnu det kan tage?

    Jeg læste et sted (kan godt være herinde) at man skal være lvl 35 for at lære Artisan.


    Har været ved Una i TB, og hun kan ikke lære mig mere.


    Der er ikke andet for at gennemføre nogle Quests og stige til lvl 35, for så at kunne stige i LW.


    En ting har jeg fundet ud af. Forums er bedre end TB. :pokey:

    Det var nu ikke det jeg mente, men man kan twiste alt så man kan få det til at lyde som man vil!


    Men uanset hvordan jeg fremlægger det, er det ikke noget der falder i din smag - Fair nok.


    Der blev spurgt om forbedringer, jeg kom med mit bud.
    Mener faktisk det er relevant, men hvis folk vil have et forum der går på 2 ting:
    Søg på Thottbot eller Hvad synes du er det sejeste Epic?, så er det egentlig fint nok med mig.


    Var det ikke meningen at der skulle flere brugere til?


    Men kom med dit bud!

    Ok, tror ikke jeg fik det forklaret godt nok.


    Det er ikke en fordansket version jeg mener.


    Hvis jeg har et problem; Eks. kan jeg ikke finde en trainer/vendor eller en fugl (et eller andet). Eller at jeg har en konkret problem i en Quest.


    Fremgangsmåden vil være at, jeg vil gå ind i tråden på forummet og komme med mit spørgsmål, og der vil være en anden bruger der besvarer mit spørgsmål.


    Andre der hellere vil bruge Thottbot eller Alakhazam i stedet, fortsætter selvfølgelig bare.


    En anden positiv ting med dette, vil jo være at vi kommer hinanden nærmere, og kommer måske til at bruge dette mere, da man kan få brugbare oplysninger. Nogle vil måske endda henvise venner til sitet........ :cheers:


    Konklusion: Folk kan bruge det eller lade være.......

    Hvad med lidt a'la Thottbot?


    Har lagt mærke til at jeg ikke er den eneste der har svært ved at finde brugbare oplysninnger derinde.


    Det jeg mener er at hvis jeg eller en anden mangler en præcis oplysning, skal man kunne spørge og få et præcist svar, og ikke som det er nu > en henvisning til Thottbot........


    Håber der er andre der bakker op om dette

    Der er ikke nogen i Barrens eller TB der kan hjælpe.
    De er alle Expert, og der kan jeg ikke lære mere.


    Det er vel en master jeg skal finde. Thottbot foreslår ham her:
    Drakk Stonehand
    Master Leatherworking Trainer


    Level 55
    Found in The Barrens


    Nogen der aner hvor han er?


    Eller hvis der er andre ideer er det også super