Gad vide om Bush har samme problem
-
-
Haha what a bunch of bums! " Stooop, stoop stop. --- OH!" Jeez, sikke en tryghed det giver at en af verdens mægtigste lande, har folk som synes Frankrig, Rusland osv. skal angribes . . .
-
Godt nok er min geografi mega dårlig, men det der er virkelig slemt
-
Oprindeligt indlæg af Marquis
Haha what a bunch of bums! " Stooop, stoop stop. --- OH!" Jeez, sikke en tryghed det giver at en af verdens mægtigste lande, har folk som synes Frankrig, Rusland osv. skal angribes . . .Det er nu ikke det der er det sjove..
prøv at se den igen..
-
HAHAHA hvor dum kan man være..
-
Det er næsten imponerende... hvis nogen af dem der bliver interviewet har haft mere end to års skolegang, så vil jeg personligt gerne sende dem til Irak med en stegepande og en uldtrøje.
-
Hold da kæft korea er satme blevet flyttet siden sidst jeg så på et kort
-
..det allerbedste ved det hele er, at amerikanerne har atomvåben. Det er sku så dejligt.
"yell yeah, today we are gonna hang our selves a nigger!" "tomorrow, invade IRAN!" "Nuke the fuckers!" - et lille døgns tid senere bliver Australien nuket for hårdt. Fantastisk. -
Det er utroligt. Hvordan kan man være så dum?!
-
Amen det er da helt vildt!!!
Lå fuldstændigt flad da ham gutten sagde det med at Nordkorea var så meget større end Sydkorea.. (Australien vs. Tasmanien)
Hahahahahaha..
-
-
Udover det er tydeligt det er fup, så er den da meget sjov, hehe
-
Oprindeligt indlæg af AtoM!C
Udover det er tydeligt det er fup, så er den da meget sjov, heheHvis du nogen sinde har været i USA, så vil du vide, at de ved næsten intet om andre lande, de tænker sku bare på sig selv...
Har spillet basket i USA i et havlt år, og gået på high school, og de ved intet om geografi, vi havde en prøve hvor vi skulle finde de forskellige land, på et kort, hvor der kun var formen og grænserne, man skulle så placere navnene på det land man nu trak, på det tomme kort.... jeg havde self. alle rigtige, men er du sindsyg nogle fejl de andre havde, husker specielt (jason) som jeg sad ved siden af, som placeret frankrig og kroatien i Africa
(det var helt seriøst)
-
Amerikanerne har absolut INGEN anelse om hvad der foregår uden for deres egne grænser! At angribe Frankrig?*skræmmende*
Til Burger, måske er det på tide at opfriske vores hukommelse med nogle af de historier du havde derovrefra... Morede mig i hvert fald meget sidste gang du fortalte om dem herinde...
-
Hahahaha! Hvor er det bare alt for godt!
-
Oprindeligt indlæg af -Sandman-
Til Burger, måske er det på tide at opfriske vores hukommelse med nogle af de historier du havde derovrefra... Morede mig i hvert fald meget sidste gang du fortalte om dem herinde...Der er jo klassikeren med at DK er hovedstaden i Sverige, men udover de mange computerrelaterede problemer mange amerikanere har, så mødte jeg jo en voldsomt "intelligent" mand i Sears ..
Han henvendte sig pænt, til min 13 årige niece og jeg da vi kom ned af rulletrappen (Sears i SCV er i 2 etager) og først spørger han min niece om hun ikke skal have sådan et Sears Kontokort (som man altså skal være 18 år for at få *G*) og hun siger selvfølgelig nej, hun er ikke gammel nok .. Så spørger han mig, og jeg siger så også nej, og forklarer jeg ik er amerikansk statsborger, og jo så derfor ikke er i stand til at anvende kortet .. Han bliver jo straks nysgerrig og vil vide hvor jeg er fra, og jeg svarer så bare Europa - jeg gik jo ik ligefrem ud fra han vidste hvad DK er .. Og så spørger han ligeså dum: "Do you speak english in Europe" .. Den la'r vi lige stå lidt ..
Efter jeg så fortæller jeg er fra Danmark, fortsætter genialiteterne - og han spørger så om vi så snakker dansk .. Ja det gør vi jo sørme i DK .. Han er en meget klog mand .. For derefter at afslutte samtalen med at sige goddag på fransk og mange tak på svensk (eller noget i den stil) og spørger om jeg kunne forstå ham .. Øhm ja, det kunne jeg jo så godt, ligesom 5 millioner andre danskere nok også kan ..
Udover de meget dumme amerikanere som mange har stiftet bekendtskab med - hvordan kan man næsten blive andet når man ubetinget tror på, at USA er landet over alle lande i hele verden - så er der også mange rigtig geniale mennesker derovre .. De er yderst venlige, og meget imødekommende .. Når jeg fortalte om det danske samfund var de meget interesserede, og jeg har haft mange fede samtaler med mange forskellige mennesker .. Men jeg har fået meget positiv respons på at være udlænding i USA, om det så hænger sammen med, at mit engelske er bedre end halvdelen af Californiens befolkning skal jeg ikke kunne sige *G*
At dem der så kender Danmark ikke ved meget mere end hvordan Kbh. ser ud, er noget helt andet .. Dog er de vilde med "miniputlandet", selvom Den Lille Havfrue skuffer dem meget .. *G*
-
Oprindeligt indlæg af Burger
Der er jo klassikeren med at DK er hovedstaden i Sverige, men udover de mange computerrelaterede problemer mange amerikanere har, så mødte jeg jo en voldsomt "intelligent" mand i Sears ..
Han henvendte sig pænt, til min 13 årige niece og jeg da vi kom ned af rulletrappen (Sears i SCV er i 2 etager) og først spørger han min niece om hun ikke skal have sådan et Sears Kontokort (som man altså skal være 18 år for at få *G*) og hun siger selvfølgelig nej, hun er ikke gammel nok .. Så spørger han mig, og jeg siger så også nej, og forklarer jeg ik er amerikansk statsborger, og jo så derfor ikke er i stand til at anvende kortet .. Han bliver jo straks nysgerrig og vil vide hvor jeg er fra, og jeg svarer så bare Europa - jeg gik jo ik ligefrem ud fra han vidste hvad DK er .. Og så spørger han ligeså dum: "Do you speak english in Europe" .. Den la'r vi lige stå lidt ..
Efter jeg så fortæller jeg er fra Danmark, fortsætter genialiteterne - og han spørger så om vi så snakker dansk .. Ja det gør vi jo sørme i DK .. Han er en meget klog mand .. For derefter at afslutte samtalen med at sige goddag på fransk og mange tak på svensk (eller noget i den stil) og spørger om jeg kunne forstå ham .. Øhm ja, det kunne jeg jo så godt, ligesom 5 millioner andre danskere nok også kan ..
Udover de meget dumme amerikanere som mange har stiftet bekendtskab med - hvordan kan man næsten blive andet når man ubetinget tror på, at USA er landet over alle lande i hele verden - så er der også mange rigtig geniale mennesker derovre .. De er yderst venlige, og meget imødekommende .. Når jeg fortalte om det danske samfund var de meget interesserede, og jeg har haft mange fede samtaler med mange forskellige mennesker .. Men jeg har fået meget positiv respons på at være udlænding i USA, om det så hænger sammen med, at mit engelske er bedre end halvdelen af Californiens befolkning skal jeg ikke kunne sige *G*
At dem der så kender Danmark ikke ved meget mere end hvordan Kbh. ser ud, er noget helt andet .. Dog er de vilde med "miniputlandet", selvom Den Lille Havfrue skuffer dem meget .. *G*
Utrolig vigtigt post!!
-
Glemmer heller ikke til noget danish musik adwards, og Eminem fik en pris, han var jo self. ikke tilstede, men han havde lavet en video tak, han trode så også at danmark var hovedstaden i sverige, og spurgte meget tivlsomt, hvad sprog vi snakket, og svaret hurtigt sig selv med ...dutch??? (flot flot)
Forresten ved i hvor meget usa har samlet ind til ofrene i Irak?? lidt over 33.000 dollar LLLOOOOLL
Det er sku dem der har ødelagt landet.Danmark giver også meget mere i ulandstøtte end USA, også vil de have vi hjælper dem, når der er orkaner.......... jeg giver ikke en øre
de vil heller ikke indgå, i den milijø plan, som det meste af verden er med i, de forurener SÅ meget. det er pisse flot, når man ser fx. las vegas, men det er sku på en måde noget svineri.
Så guds eget land?..... nej det er de sku for dumme til at være. -
Oprindeligt indlæg af S.STAACK
Glemmer heller ikke til noget danish musik adwards, og Eminem fik en pris, han var jo self. ikke tilstede, men han havde lavet en video tak, han trode så også at danmark var hovedstaden i sverige, og spurgte meget tivlsomt, hvad sprog vi snakket, og svaret hurtigt sig selv med ...dutch??? (flot flot)Forresten ved i hvor meget usa har samlet ind til ofrene i Irak?? lidt over 33.000 dollar LLLOOOOLL
Det er sku dem der har ødelagt landet.Danmark giver også meget mere i ulandstøtte end USA, også vil de have vi hjælper dem, når der er orkaner.......... jeg giver ikke en øre
de vil heller ikke indgå, i den milijø plan, som det meste af verden er med i, de forurener SÅ meget. det er pisse flot, når man ser fx. las vegas, men det er sku på en måde noget svineri.
Så guds eget land?..... nej det er de sku for dumme til at være.For at tilføje noget statistik... USA står for 23-25% af hele verdenens CO2 udslip... De udgør til sammenligning ca. 3% af jordens samlede befolkning..
-
Oprindeligt indlæg af -Sandman-
For at tilføje noget statistik... USA står for 23-25% af hele verdenens CO2 udslip... De udgør til sammenligning ca. 3% af jordens samlede befolkning..
hørt hørt. Men jeg synes ikke at vi skal pudse vores glorie for meget. Dk står fx. for 0,2 % af verden CO2, men vi udgør kun 0,08% af verdens befolkning. Vi er ikke helt så slemme som USA, men alligevel. JEg tror at vi skal til at slukke for tv'et når vi sidder foran puteren