onyxia tactic??

  • er bar intresere i hvad jeres tactic mod onyxia er min guild har fundet på den sindsyge måde at de tar rogues med for at de kan stå og kaste/skyde med knive/bue/gun sys det er lidt skørt fordi vi har ingen dps uden melee men som de siger "you take agro stop melee or we kick you" :boxed:

  • Jamen altså der er jo 3 faser...


    Fase 1: Der skal i kun heale jeres MT. Efter noget tid skal i bare gå totalt amok når han har nok aggro. Vi smider selv rogues osv alt på hende. De skal i melee, ellers giver det ingen mening. Hvis ikke de må gå meelee, så er jeres MT virkelig elendig til at tage aggro.


    Fase 2: Så skal i som rogues jo egentlig bare beskytte alle castere. Dvs. hunters, mages og warlocks. Indtil hun lander igen.


    Fase 3: så lander hun, og jeres MT skal igen tage aggro igen. Når han har nok, så er det bare på hende igen.


    Det er sådan vi gør. (Tænk på jeg er priest ;) )

    ¦ I7 2600K ¦ P8Z68-V ¦ EVGA GTX 780 TI ¦ TridentX 2400 MHz ¦ Arc Midi R2 ¦ NH-D14 ¦ U2713HM ¦

  • tak det var os den tactic vi dræbte hende med det skete idag kl 20:00 ca bar et lille prob VI FIK BUGGET LOOT eller sådan noget lort mega iriterende og GMs gør ikke en noget med det X(

  • Hmm, Facker det lyder meget som om i ikke har så styr på det :) men altså hvis det virker så synes jeg det er fint.


    Men ville sige at:


    Fase 1: Lade Main tank tage aggro og derefter skal alle styre deres skade på 150 DPS. Hvor efter man kører ned til 75% derefter holder man pause til casters har fået mana igen, og så give fuld DPS indtil hun letter.


    Fase 2: Der er hun lettet, der er det vigtigt at alle caster/ranged kommer ud sammen med healer ud i midten imens Melee hopper op på siden. Hvor der styres DPS igen. Der er det så at hun kan deep breathe, men hvis man er spredt nok, så sker det ikke ... ellers er det rent WIPE. Ja, nu kommer whelp's og Random fireballs. Whelps klare man ved at inden starten har man lavet 2 grupper til whelps som tager sig af den slags, ikke svært overhovedet. Så kører man hende ned til hun lander igen.
    Vigtig! : Imens hun er i luften der skal der være DOTS på hende ... hun kan maksimalt have 12 dots på (efter hvad jeg husker)


    Fase 3: Der skal MT så tage aggro tilbage. Og efter det er det så melee der skal på igen. imens ranged/casters hopper op på siden. Og styrer DPS. Her laver hun så AOE fear, hvor at man skal have 2 priest's med der kan Fearwarde MT på skift :) ellers er det ret svært og vil tage længere tid.
    Men man kører hende helt ned på 5% hvor hun vil gå sygt meget amok. Der skal alt DPS bare finde sted, og ja alt! Indtil hun dør.


    Resultat: Succes !!

  • Tja vores taktik virker det ;) Ingen problemer og det rimelig stærkt med at smadre hende.

    ¦ I7 2600K ¦ P8Z68-V ¦ EVGA GTX 780 TI ¦ TridentX 2400 MHz ¦ Arc Midi R2 ¦ NH-D14 ¦ U2713HM ¦

  • har lige fået at vide at hvis vi gir dem nogle beviser på at vi slog hende ihjel og at vi ikke kunne loote så ville de gi itemsne til lederen ikke soulbounded og så må hun klarer resten... :clap: tror det eneste bevis vi har er et whipe hvor vi LEEROY ægene hvor vi tar dem alle og kommer til at pulle alle wards :oops: var kun 1 pala tilbage det var heldigt :D men tror i det er nok????

  • Deep breath kan man sagtens overleve , en hunter klikker altid på mini map hvor hun er , hun breather altid diagonalt , så er det bare at flytte sig.
    Deep breath er en combo af for lidt dps + folk står for tæt.


    Vi bruger 2 main tanks , det gør at rogues ikk skal holde 150 dps men kan give den bundgas til 75% , derefter 30 sek pause og så bundgas igen


    Er der slet ingen der bruger rogues under hende i fase 2 ?? vi har altid 4-5 rogues under hende mens hun flyver , 1 mage i hver side til ae whelps , bare lige den første gruppe , derefter en offensive warrior+rogue eller shaman til at fixe de enkelte der kommer


    Fase 3 er altid gay , hun skal lige igennem 5-6 folk inden hun rammer maintank , går dog nemmere hvis alle stopper dots/hots 3-4% inden hun lander samt de 2 MT har sunder på hende

    I USE AJAX


    Gille 60 warrior
    Maintank hos Wipe Kazzak

    Rettet en gang, sidst af gille ().

  • tilykke med det genzo vi fik bloodfang og judgement og ekshander neck og en ring der ga 14 mana per 5 sec kun bloodfang og judgement der gik til andre end lederen :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af W2B
    tilykke med det genzo vi fik bloodfang og judgement og ekshander neck og en ring der ga 14 mana per 5 sec kun bloodfang og judgement der gik til andre end lederen :boxed:


    Så jeres raidleader kun bruge en crit/dodge neck og en mana regen ring o.O Det var da underligt... dr00d?

  • ups glemte ekshander gik til en warrior :oops: hun fik hovdet men hende der ga itemsne var hendes mand så tror måske der ku vær lidt snyd med :offtopic: eller os er hun bar aldtid med

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af W2B
    ups glemte ekshander gik til en warrior :oops: hun fik hovdet men hende der ga itemsne var hendes mand så tror måske der ku vær lidt snyd med :offtopic: eller os er hun bar aldtid med


    hende der gav items var hendes mand? :> Den lyder lidt halvtynd efterhånden, men tror jeg ved hvad du mener :)


  • /sign ! Fik hende ned for 1½ time siden.. Vi kører bare med at MT tager hende ned på 2%.. hvorefter al dps sætte ind til 90%.. Mt tager til 88% > fuld dps til 80% > Mt tager til 78% > Fuld dps til 70% > MT tager til 68% > Fuld dps til hun letter... Met behøver ikke tage 2% hver gang, og gør det sjældent ved os... men det er vigtigt at have pauser ellers mister MT bare aggro...

  • det nu ved at være lang tid hun blev smadret men nu sider vi og lejer med ragna =) har ikke selv været med men tror snart jeg får molten helm og lava belt så kan jeg komme med :crazyeyes: (sikkert stavefejl :oops: men orker ikke noget lige nu :P

  • Tog lige tid på onyx kill igår , 6 min og 8 sek så lå hun der.


    Vi er begyndt med at give dps go efter ca 30 sek , og så er det bare bundgas til hun letter , det er intet problem at holde agro når rogues fatter at feinte og være opmærksom på hvornår den resistes.


    Er ret sikker på man kan komme ned på 5 min , vi havde nemlig lige 5 mages hun skulle æde i fase 3 inden tanken fik agro :)


    BTW Burns , forrige gang vi tævede onyx fik vi 2 deepbreath og der døde vel kun 5-6 på de 2 , folk skal bare fatte hvor de skal løbe hen og ikk stå og koge over en joint

    I USE AJAX


    Gille 60 warrior
    Maintank hos Wipe Kazzak

    Rettet en gang, sidst af gille ().


  • Vi tog alle warders og ony på 4½ min tror jeg...


    De har jo ændret phase 2... Nu skal man ikke længere spredde... Det er kun dps der tæller nu...


    Tror ikke vi har wipe på ony i flere måneder... Selv når vi kun har været 25-30....