Mage Talent build.

  • Yes, har startet mig en Mage..
    Er nu kommer i lvl 10 og skal nok til at komme igang med at få sat et godt talent tree op.


    Jeg vil udelukkende gå efter at være dmg dealer tror jeg, medmindre nogen har noget bedrer jeg kunne gøre, så sig endeligt frem..


    Kom med et godt forslag ;)


    Lasse.

    Lvl 58 Druid - Stormscale.
    Lvl 25 mage - Stormscale.
    Lvl 18 Rogue(leder efter en dansk guild) - Ravencrest.

  • du kan ikke bare sige at frost er bedst...det er 100% play style


    kan du lide hurtigt død aka damage er elemetral / arcane.fire/fire arcane vejen


    kan du lide 100% control er det frost

  • Ja det kommer helt an på ens spille stil men, også hvordan ens build er ...


    Altså jeg ville sige Frost/arcane. Fordi:


    At som Madass siger så er det bedst med chill på Tanks mm. Og jeg ville sige det var vejen du skulle gå :)


    Men ellers gør som jeg .... Kør Arcane/Fire indtil du synes at nu skal du bruge Frost/arcane, fordi det er den bedste måde at lvl'e på, også bedst til Solo

  • Jeg har det klart sværest mod frostmages, så jeg ville også sige frost/arcane til pvp.


    PS:


    60 NE Hunter


    60 Orc Warrior

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

    Rettet en gang, sidst af Malk ().

  • Jeg synes det lyder som en general Fire til jeg bliver lvl 50+ og så skal den stå på frost til PVP?

    Lvl 58 Druid - Stormscale.
    Lvl 25 mage - Stormscale.
    Lvl 18 Rogue(leder efter en dansk guild) - Ravencrest.

  • Jeg kan bedst lige fire selv, men bliver rent teknisk pga. environment tvunget over i frost, pga. MC og Onyxia's Lair. Searing Gorge og Blasted Steppes, også hvor fire er næsten ubrugeligt..


    Så jeg vil give dig ret i din konklusion at du skal gå fire og så gå over i frost senere hen, selvom at jeg er ked af at sige det, for er VILD med den dmg, man kan give som fire mage. F.eks kører jeg tit denne taktik hvis jeg får lov at open en fight.
    Fireball, PoM Pyroblast & Fireblast. Med Ignite gør det NAS hvis man er heldig med crit for de kan godt stack :D
    Og så har jeg taget det talent (kan ik lige huske navnet) hvor man får 4% ekstra crit chance på scorch og fireblast, sådan at jeg efter Fireblast i ovenstående row kan fyre et par scorches af..


    Rent dmg set rykker det flere kegler end der er på en bowlingbane!! :D


    Min mening om frost er selvfølgelig lidt negativ i forhold til fire hvilket jeg vidst har givet udtryk for rimelig tydelig. Men de gode ting ved frost er fuld kontrol, pga. chill og at det er utrolig mana besparende i forhold til fire. Frost er også god pga. de 2 talents der giver en Ice Block (den fjerner diverse debuffs hvis man bruger den, så den kan være effektiv overfor visse debuffs), og så det Ice Shield som er Tier 7 Frost Talent, som absorbere x dmg (uden at tage mana) og den absorbere både spells og melee, i modsætning til Mana Shield, som tager mana og kun absorbere melee.. Og så giver frost mindre aggro end fire gør :)


    Det er vidst de bedste fordele jeg kan komme med :) Held og lykke med din char der. =D

  • Grunden til Frostmages er PVE er :
    1. mc onyx bwl er fire næsten ubrugeligt
    2. Firemages laver debuff på mobs og skubber vigtige debuffs ud (er dog ikk så aktuelt efter de har hævewt max debuff til 16)
    3. Frostbolts er langt mere mana efficient at kaste
    4. Iceblock til midlertidlig agro reduce hvis det utænkelige skulle ske at man fik agro ....


    Grunden til Firemages er PVP er :
    1. kanon høj burst damage
    2. Fireballs giver dots hvilket gør vanish/bandager ubrugeligt
    3. Players resist på fire er en procentdel af skaden og ikke som en frostbolt der enten rammer 100% eller resistes 100%
    4. unvunibility bonus , samt warlocks curse der sækter resist (den virker nemlig ikke på frost)


    Warrior har det meget skidt mod frostmages , men hvis du som hunter ikk kan klare en frostmage så er du sq skidt spillende Malk.


    Dog er en frostmage meget afhængig af en del +dam gear for at give en høj dam, da man har 100% crit bonus på frostbolts, +8dam er ca lig med 1% spell crit for en lvl 60 mage, så gå efter +dam items og ikke + crit



    Jeg vil klart gå fire til jeg var lvl 45+ og så skifte til frost , dog giver man lidt mindre skade , men hvis du forstår at kontrolere mobs kan du give mondo dam på kort tid ( 50% critchance på frozen targets)


    At gå i tier7 som frostmage og nappe ice barrier vil jeg klart ikk vælge de det beetyder man mangler det ene point til enten instant ae eller evocation, mit foreslag er
    http://www.wow-europe.com/en/i…0000000005050231023501350 til grind/pvp


    og
    http://www.worldofwarcraft.com…0000000005050231023001000 build til mc bwl osv


    Firespec
    http://www.wow-europe.com/en/i…1020030500000000000000000
    Du kan fravælge improved manashield og gå arcana mind istedet


    Vælger du firespec når du lvl op så gå fire ned til combustion og så respec når du dinger 60 , da instantcast sq nok er liiidt bedre en combustion.

    I USE AJAX


    Gille 60 warrior
    Maintank hos Wipe Kazzak

    Rettet en gang, sidst af gille ().

  • Her med rykket til Classes

    1x ASUS Maximus IV Extreme-Z
    1x Intel® Core™ i7-2600K Processor @ 4.430 mhz - Corsair H60
    2x Gainward GeForce GTX 570 1280MB
    1x Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz 16GB CL9 Kit w/4x 4GB XMS3 modules
    1x Corsair TX V2 850W PSU

  • Til pvp så 100% arcane/fire... Det har en meget højere burst dmg og hvor tit er det lige i BG at man 1v1 med en warrior?


    Udover det så er fire GENIALT mod rogues... Og de er nok en mages værste fjende... Frost har bare ikke et lige så højt output dmg... Udover det så er der feks i AB der kan man smide en PoM flamestrike hvis det er fjenden har vundet et flag bare for at holde dem i de der 6 sekunder(Kan jo være dit team respawner ikk?)


    Men altså af de frost mages der er i vores guild ville jeg ikke sige de gav ret meget mere dmg i MC/BWL end mig feks... Lidt mere måske men ikke ret meget...


    Og frost er ret ubrugeligt mange steder i feks bwl... Vael-ubrugeligt, firemaw ubrugeligt.. Broodlord er det også lidt... Bare man har 1 i arcane subtelty så kan du bruge den lidt men ellers er den kamp meget om bare at tanken skal have aggro...


    Så jeg ville ikke sige at frost er så meget bedre...


    Udover det så når AQ kommer ville jeg KLART satse på fire ;)