Spiller CS:Source..
Har også Zero og 1,6 men kn ikke finde ud af det bæ.. 

Hvad spiller I?
- 

- 
			spiller ikke rigtgit noget lige nu. da jeg er ved ryde op i min computer da den skal sælges .. men ellers cs cs og gta sa  
- 
			QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Connektors 
 Gamer Nu :Teori- og køreprøve   
 Battlefield 2
 Dawn of War
 Imperial Glory
 GTA San Andreas
 Counter-Strike Source
 Diablo II - Lord of Destruction
 Need for Speed Underground 2
 FEAR SP Demo
 Rome Total War.Glæder mig til : Kørekortet   
 Dawn of War Winter Assault
 F.E.A.R.
 Black and White 2
 Call of Duty 2
 Gears of War
 DBZ: Budokai Tenkaichi
 SW: Empire at War
 The Godfather
 NFS: Most Wanted
 BIA: Earned in Blood
 King Kong.Connecktors... spiller du osse MP i DoW? Hvis det er tilfældet hvad er dit nick? jeg har meget sjældent stødt på DK spillere i det spil. Kunne være grineren at ha en dansk spiller med i et par kampe. 
- 
			Det må jo være Quake 3 som sædvanlig og ud over dette: BF2 ( rimelig meget ) 
 GTA SA... ( sidder FAST ÆV!! )
 og tjaa nogle gange AA ( AMERICAS ARMY!!! )
- 
			WoW. Intet andet. CS er lige blevet slettet fra compen. 
- 
			lige for tiden spiller jeg Splinter cell...Pandora Tomorrow men ellers; Ghost recon 
 Rainbow six
 Renagade
 black hawk down. 
- 
			wow. Og Lego StarWars i frikvarterene sammen med en klassekammeret. VI SKAL gennemføre spillet inden studenterhuen - 10 mdr. 
- 
			Jeg har desværre ikke den fornødne hardware til moderne spil for tiden....Derfor bliver det til Half-Life 1(tænkte at det er et must at gennemføre) og ellers lidt tv2 whist. 
- 
			Dawn of War 
 Guild wars
 Battlefield 2 (Tager det meste af spille tiden)
 Warcraft 3 : TFT
 Chronicals of Riddick.
- 
			ved ikke hvorfor men nu får jeg endnu mere lyst til at købe GTA: SA 
- 
			Spiller Source 90% af tiden, når jeg ikke surfer, så jeg spiller generalt meget Source  DET STYRER! :hb: DET STYRER! :hb:
- 
			Spiller: 
 cs source
 har li købt HL 1 ikke for at spille HL men vil til og spille noget 1.6 
 1.6 hører da med til HL 1 ikk?
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af mrflashbag 
 Det må jo være Quake 3 som sædvanlig og ud over dette:BF2 ( rimelig meget ) 
 GTA SA... ( sidder FAST ÆV!! )
 og tjaa nogle gange AA ( AMERICAS ARMY!!! )Uhh ja, glemte da Americas Army Online. FEDT spil. Håber snart på jeg selv kan komme igang med Special Forces træningen. 
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Alex Uhh ja, glemte da Americas Army Online. FEDT spil. Håber snart på jeg selv kan komme igang med Special Forces træningen. og det er?? Only Online?? 
 Koster det penge eller hva?? fortæl fortæl 
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Anden91 
 Spiller:
 cs source
 har li købt HL 1 ikke for at spille HL men vil til og spille noget 1.6 
 1.6 hører da med til HL 1 ikk?Det var så dumt at du købte hl1  for hvis du har en orginal hl2, så kunne du gå ind og stem > play games og så se my games, for der burde alm. counter-strike ligge sådan du bare skulle downloade det. for hvis du har en orginal hl2, så kunne du gå ind og stem > play games og så se my games, for der burde alm. counter-strike ligge sådan du bare skulle downloade det.
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Firedog og det er?? Only Online?? 
 Koster det penge eller hva?? fortæl fortæl Mener det kun er online ja. Er ikke så meget inde i det, har ikke spillet det i et stykke tid, men huskede det da lige da Mrflash sagde det. Mener helt bestemt det er gratis. 
- 
			doh hvor er jeg dum.. nå fuck det.. køb 3 spil betal 2.. HL 1 var så det 3  heh heh
- 
			Jeg spiller BF2, og WOW, Rome Total War er nu os fed. 
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Firedog og det er?? Only Online?? 
 Koster det penge eller hva?? fortæl fortæl Det er gratis, mener nok at det er 100% online. 
- 
			CS : Source Guild Wars Fifa 2005 Lidt for stort ?  Guild Wars.. ( Min mand  ) )Edit af Martin: Billedet er slettet da det er alt for stort.