min ven blokerede mig på msn *græd*

• Nu hvor vi alle lufter vores privatliv så står jeg og mangler et knus og et par trøstende ord. Det frygtelige er sket at min gode ven pludselig ikke kan li mig mere. Han har blokeret mig på msn og kaldt mig for en nød. Døm selv:
    (Det er så mig der er Nicolai)

• Nu hvor vi alle lufter vores privatliv så står jeg og mangler et knus og et par trøstende ord. Det frygtelige er sket at min gode ven pludselig ikke kan li mig mere. Han har blokeret mig på msn og kaldt mig for en nød. Døm selv:
    (Det er så mig der er Nicolai)

HAHAHAHAHAHAHAHAHA! Sidder og får ondt i maven af at grine!!!!!

:hb: :hb: :hb: :hb: :hb: :hb:

• Sjove bekendte du har dig der online ;)

1.
    Fatter ikek hvordan du kan komme i kontakt med sådan en type ;)

2.
    Damn den med download er grinern :D

--- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious

Oprindeligt indlæg af Alaza
    Der skal to nødder til at lave sådan en log, er du da så færdig... :P

To right u are

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Oprindeligt indlæg af 1_2_know
    Sjove bekendte du har dig der online ;)

1.
    Fatter ikek hvordan du kan komme i kontakt med sådan en type ;)

2.
    Damn den med download er grinern :D

Rolig nu. Tråden er lavet lavet i sjov, som en slags reaktion på alle de ømme tråde der er dukket op på det sidste :))

Oprindeligt indlæg af Torque

Rolig nu. Tråden er lavet lavet i sjov, som en slags reaktion på alle de ømme tråde der er dukket op på det sidste :))

I må fandme ha kedet jer :)) tosser :crazyeyes:

Oprindeligt indlæg af Marquis
    " Carlsen siger:
    Har lige snakket med min F1 kammerat i USA. Han har opfundet download. Ikke bare en klient, men princippet i sig selv. Han tjener 20øre på hver download der bliver lavet på internettet. Han har sagt at jeg har ret. "

LOL den kan jeg godt lide!! :)) Endnu en "eXPert" . . .

Haha, mon det er pc_munken der faker? :P

• altså hvis man sidder og spiller kan man da godt mærke hvis man downloader, især hvis det er counter strike man spiller.
    Men vil jo næppe hjælpe at få en pc mere, da de jo nok kommer til at køre over samme net :)

Tror desuden ikke på den med formel 1 vennen.