Hvad er det bedste singleplayer-spil i nogensinde har prøvet?
Jeg skal nemlig lige råde bod på mit korte udvalg af spil, så det må gerne være af nyere dato.  
Kom så med dem

Jeg skal nemlig lige råde bod på mit korte udvalg af spil, så det må gerne være af nyere dato.  
Kom så med dem

QuoteOprindeligt indlæg af axasion
Kom så med dem
duke nuem 3d
eller 
C&C readalert det første.
Max Payne, GTA: VC & SA..
Halo (formåede at overraske mig på en måde, som ingen andre spil har gjort) (jeg anede intet om The Flood, sikke en behagelig overraskelse)
F.E.A.R. Jeg tør allerede nu udnævne dette spil som noget af det bedste inden for FPS. Spillet har en bedre grafik end HL2, styringen er fremragende, de ingamesekvenser, der er fremme formår nemt at skræmme en, selv om man ikke spiller, og gameplayet fremstår også suverænt. Spillet dør heller ikke i MP, hvor udviklerne virkelig har lavet et par genestreger imo  
Det er mine bud.
max payne
og
halflife 2   
Deus Ex helt klart......
DOOM serien!   

Sad lige og gamede noget DOOM II hehe
Dyna måske... fandme et fedt spil 
hvis vi ser lidt nyere... Need for speed 2 SE og Red alert 
og lidt nyere  GTA 3
 GTA 3
og det sidste... CS SOURCE
Har satmer spillet meget Doom 2 på den gamle Macintosh jeg havde, helt klart Doom 2 fremragende gameplay!!! :hb:
Vil da lige sige at Half-Life 1 helt klart var det fedeste!!!
Soldier of Fortune er da også for supremt!
San Andreas.
Det er jo så ufattelig stort. Selv hvis man gennemfører alle missioner er der stadig en masse gameplay i at ligge og race rundt.
GTA, Doom I & II, Duke Nukem, Far Cry og HL & HL2.
Fallout 1 og 2!!! sindsygt fedt rpg spil nok bedste historie nogen sinde! håber virkelig Fallout 3 bliver til noget! Arcanum ! også kanon fed historie. Dibalo 1 og 2
Xcomterrorfromthedeep ! helt fantastisk spil og kan stadigvæk finde på at tage det frem! men bliver helt færtig med det spil.
det første C&Cog red alert1
Warcraft 2! 3eren er på en måde lidt skuffende, men vil mene at det er det spil der hvor strategi virkelig betyder noget, ikke bare gælder om at havde flest af den dyreste enhed!
starcraft os kanon historie der! De bliver nød til at lave starcraft2!
Imperium galactica2 ! desvære var der bare nogle tosser der ødelage 3eren men fik os helt nyt navn : (
quake 1,2,3 Doom 1,2,3
Unreal1 og unreal tournament1
og selvfølgelig da Half-life og half-life2 dog lidt for hurtigt genemført : /
Halo CE kanon historie der glæder mig virklig til halo2 og 3 kommer til pc!
Operation flashpoint det bliver man skam helder alrig færtig med pga. Den fantatiske mission editor og alle de ekstra addons man kan hente! så glæder mig virkelig meget til operation flashpoint 2 og det der armed assault.
Rainbow six raven shield virkelig meget udfordring der! Og et spil men kan gå i dybden med!
første gang jeg prøve counter strike i multiplayer det var et helt fantastisk spil version 0,5 men bryder mig ik so meget om det idag
Super street fighter 2 første kamp spil jeg prøvede! spiller det stadigvæk en gang imellem. Men mere Street fighter alpha3 som nok er en af de bedste kamp spil!
Killer insinct 1 og hvorfor kom arcade versionen aldrig til nogen console! : (
Alle mortal kombat spil, specielt Mortal kombat deadly alliance som fik åbnet mine øje for mortal kombat serien.
Kan du ikke lide nogle af disse spil er jeg sikker på du kan lide tekken og gta hmm?
Star Wars KotOR
Star Wars Jedi Academy
Half Life 2
unreal, unreal tournament, halflife 1 og 2, farcry, halo, rtcw, splinter cell 1,2 og 3, max payne og cod er de spil jeg har haft det sjovest med.
HL2, D2:LoD, CoD osv. 
Max Payne 2 - The Fall of Max Payne
Half-Life 2
C&C - Generals
Diablo 2
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af mrflashbag
Dyna måske... fandme et fedt spil
hvis vi ser lidt nyere... Need for speed 2 SE og Red alert
og lidt nyere
GTA 3
og det sidste... CS SOURCE
cs source er så ikke et single-player spil..
tja du kan da godt spille mod en computer modstander i cs: source og det behøver du ikke den forbindelse for  
Jeg har vist det man kalder C&C-mani.  Har spillet alle udgaverne og hiver da Generals ZH frem i ny og næ. Det samme sker for Far Cry, BF + alle tillæg og BFV (som jeg jo fik af 60 herlige brugere herinde [Blocked Image: http://www.bentrp.dk/assets/images/bowdown.gif] )
 Har spillet alle udgaverne og hiver da Generals ZH frem i ny og næ. Det samme sker for Far Cry, BF + alle tillæg og BFV (som jeg jo fik af 60 herlige brugere herinde [Blocked Image: http://www.bentrp.dk/assets/images/bowdown.gif] )
Har lige erhvervet mig GTA SA og er begyndt så småt.
Det virker "huge" og facinerende. 
Desuden spiller jeg - lidt i en anden boldgade - NHL 2004 rimelig tit, når jeg lige skal koble fra. Fedt at kunne tackle så det runger i hele værelset og uden at det gør ondt.  

Og så også ind i mellem, lidt Tiger Woods PGA 2003. Fede spil IMO.
Må nok være MAFIA eller GTA Vice og SA