Det bedste singleplayer-spil ever made?

Oprindeligt indlæg af axasion
    Hvad er det bedste singleplayer-spil i nogensinde har prøvet?
    Jeg skal nemlig lige råde bod på mit korte udvalg af spil, så det må gerne være af nyere dato. :crazyeyes:

Kom så med dem

:boxing:

duke nuem 3d

eller
    C&C readalert det første.

• Halo (formåede at overraske mig på en måde, som ingen andre spil har gjort) (jeg anede intet om The Flood, sikke en behagelig overraskelse)

F.E.A.R. Jeg tør allerede nu udnævne dette spil som noget af det bedste inden for FPS. Spillet har en bedre grafik end HL2, styringen er fremragende, de ingamesekvenser, der er fremme formår nemt at skræmme en, selv om man ikke spiller, og gameplayet fremstår også suverænt. Spillet dør heller ikke i MP, hvor udviklerne virkelig har lavet et par genestreger imo :D

Det er mine bud.

• max payne

og

halflife 2 :D

asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

• Deus Ex helt klart......

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Har satmer spillet meget Doom 2 på den gamle Macintosh jeg havde, helt klart Doom 2 fremragende gameplay!!! :hb:

Vil da lige sige at Half-Life 1 helt klart var det fedeste!!!
    Soldier of Fortune er da også for supremt!

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

Rettet en gang, sidst af RAC ().

• Fallout 1 og 2!!! sindsygt fedt rpg spil nok bedste historie nogen sinde! håber virkelig Fallout 3 bliver til noget! Arcanum ! også kanon fed historie. Dibalo 1 og 2

Xcomterrorfromthedeep ! helt fantastisk spil og kan stadigvæk finde på at tage det frem! men bliver helt færtig med det spil.

det første C&Cog red alert1

Warcraft 2! 3eren er på en måde lidt skuffende, men vil mene at det er det spil der hvor strategi virkelig betyder noget, ikke bare gælder om at havde flest af den dyreste enhed!

starcraft os kanon historie der! De bliver nød til at lave starcraft2!

Imperium galactica2 ! desvære var der bare nogle tosser der ødelage 3eren men fik os helt nyt navn : (

quake 1,2,3 Doom 1,2,3

Unreal1 og unreal tournament1

og selvfølgelig da Half-life og half-life2 dog lidt for hurtigt genemført : /

Halo CE kanon historie der glæder mig virklig til halo2 og 3 kommer til pc!

Operation flashpoint det bliver man skam helder alrig færtig med pga. Den fantatiske mission editor og alle de ekstra addons man kan hente! så glæder mig virkelig meget til operation flashpoint 2 og det der armed assault.

Rainbow six raven shield virkelig meget udfordring der! Og et spil men kan gå i dybden med!

første gang jeg prøve counter strike i multiplayer det var et helt fantastisk spil version 0,5 men bryder mig ik so meget om det idag

Super street fighter 2 første kamp spil jeg prøvede! spiller det stadigvæk en gang imellem. Men mere Street fighter alpha3 som nok er en af de bedste kamp spil!

Killer insinct 1 og hvorfor kom arcade versionen aldrig til nogen console! : (

Alle mortal kombat spil, specielt Mortal kombat deadly alliance som fik åbnet mine øje for mortal kombat serien.

Kan du ikke lide nogle af disse spil er jeg sikker på du kan lide tekken og gta hmm?

• Star Wars KotOR

Star Wars Jedi Academy

Half Life 2

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

• cs source er så ikke et single-player spil..

• Jeg har vist det man kalder C&C-mani. :)) Har spillet alle udgaverne og hiver da Generals ZH frem i ny og næ. Det samme sker for Far Cry, BF + alle tillæg og BFV (som jeg jo fik af 60 herlige brugere herinde [Blocked Image: http://www.bentrp.dk/assets/images/bowdown.gif] )
    Har lige erhvervet mig GTA SA og er begyndt så småt.
    Det virker "huge" og facinerende. 8)

Desuden spiller jeg - lidt i en anden boldgade - NHL 2004 rimelig tit, når jeg lige skal koble fra. Fedt at kunne tackle så det runger i hele værelset og uden at det gør ondt. :crazyeyes:
    Og så også ind i mellem, lidt Tiger Woods PGA 2003. Fede spil IMO.