Tweak BF2 tråd (plz keep it official)

  • jamen nu har nogle jo fået et WoW forum, så lad os da have en BF2 tråd med tips og tricks


    starter selv med at sige jeg vil starte en større BF2 klan op (og vi er newbs) på #gnu.dk. Vi aner nada om hvordan man spiller klan kampe osv, men vi er da nogle stk der har været inde på bl.a. tweakdk serveren.....


    et par sp.


    hvordan skifter man nick?
    hvordan ser man sine fps?
    er der nogle netsettings eller lign. man skal rode med i console.......


    tricks og guides er velkomne i denne tråd....folk der søger members eller klaner til det er også. samling af folk til en lokla ffa eller cw er også helt iorden ...dog er #tweak.dk måske bedre sted at gøre det :)

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Hey Fragman og I andre :)
    Jeg er CL for en dansk bf2 Clan og har tidligere spillet 2 år med BF1942, så vi kender en del til hvordan kampe osv. forløber. Jeg vil anbefale Jer at joine communitiet på http://www.bfgeeks.dk - der kan i også få en masse hjælp og søge members osv.
    Vi leder foresten efter en træningspartner at starte op med, det kunne måske være noget for Jeres nye clan?
    Mvh. Looser's inC|sct_nicolaus
    IRC: #L'inC
    http://www.loosers.dk


    Det bedste til at se sine FPS er at bruge programmet Fraps tror jeg... det er ikke CS, så der er heller ikke noget der skal justeres i consollen :))


    Quote

    Oprindeligt indlæg af hellboy
    Du kan ikke skifte navn i bf2 :( mega øv, men du hedder det din account hedder.


    Jo det kan man faktisk godt med nogle fiks fakserier.
    http://www.bfgeeks.dk/?page=forum_show&id=55915&cat=50

    Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
    Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
    Playstation 3
    Samsung Galaxy SII

    Rettet 3 gange, sidst af sct_nicolaus ().

  • Hva faen er du i looser´s inc hehe hyggeligt, så ses vi jo nok på kampmarkerne :boxing:

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

  • Så lykkedes det mig at finde et sted hvor man efter sigende skal kunne skifte nick.
    Gør følgende:
    1. Gå til http://www.fileplanet.com
    2. Klik på login i venstre side
    3. Indtast dine logininformationer, du også bruger i BF2. (Email og password)
    4. Gå til account settings og skift dit profilnavn til det nick du ønkser at skifte til i Battlefield 2
    5. Start Battlefield 2, men log ikke ind; klik istedet retrieve account info.´
    6. Indtast din email og tilhørende password.
    Det skulle eftersigende virke, jeg har dog ikke selv haft chancen til at teste det. Det skal dog siges at man ikke beholder sine rankings - Jeg tager derfor ikke et ansvar hvis du ikke gad læse bunden af denne tråd :D
    Clan GNU-BF2 holder LAN i næste uge, lad os se hvordan det forløber.
    Billederne kommer!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sct_nicolaus
    det er der stor chance for! Risiko i dit tilfælde :p

    tjah det ved man jo ikke, men det ser vi vel hehe
    Er looser´s i det hele taget nok til at stille hold til en bf2match?
    10-16stk


    Lahma: du skriver det, der er linket til længere oppe og desuden mistede jeg ikke mine skills af at rette nick

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

    Rettet en gang, sidst af Johnny ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Johnny
    Er looser´s i det hele taget nok til at stille hold til en bf2match?
    10-16stk

    ¨


    Vi har fået 6 nye try's nu her, og vi har da ikke stoppet for tilmeldingen :) vi skal nok få nok members!


    BTW, alle jer der spiller klan. ATC (Advanced Tactical Center) er netop udkommet til BF2, det kan i bruge til at lave jeres vilde taktikker :) http://www.foolishentertainment.com/index.asp?p=4&s=1

    Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
    Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
    Playstation 3
    Samsung Galaxy SII

  • dejligt lahma mit er nu [G.N.U.]Fragman^BF2 :)

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Hmmm... Mit 6800 kort er åbenbart for lille til BF2. 8o :boxed: :boxed:


    Nogen der ved, hvordan man slår intro video fra ?


    Du skal blot slette/fjerne de klips du ikke ønsker fra: x:*\Battlefield 2\mods\bf2\Movies


    På den måde slipper man for EA/Dice Logo samt intro filmen og "Welcome to duty..."


    Jeg har ladet filmene i bagrunden i menuen blive, så har kun: menu_loggedin.bik & menu.bik liggende, ellers bliver det sq så kedeligt grå :D

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ayu
    Du skal blot slette/fjerne de klips du ikke ønsker fra: x:*\Battlefield 2\mods\bf2\Movies


    På den måde slipper man for EA/Dice Logo samt intro filmen og "Welcome to duty..."


    Jeg har ladet filmene i bagrunden i menuen blive, så har kun: menu_loggedin.bik & menu.bik liggende, ellers bliver det sq så kedeligt grå :D


    Jeg takker. Virker fint. :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Hmmm... Mit 6800 kort er åbenbart for lille til BF2. 8o :boxed: :boxed:


    Nogen der ved, hvordan man slår intro video fra ?

    har du slået dynamic light og dynamic shadows fra?

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

  • har haft grimme oplevelser med at lyden loopede og den gik helt i coma.......skete i menuer såvel som i spillet....lader til det er onboard+pci lydkort kombinationen der giver trælse konflikter


    har desuden problem med joystick.......den vil ikke holde sin kalibrering i spillet.....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Fandt lige en rimelig gennemført Tweak Guide til Battlefield 2, der står lidt om hvor hårdt de forskellige settings slår, og hvad der kan betale sig at have på high fremfor medium osv. Jeg vil lige pointere at det efter min, og som jeg bagefter fandt ud af også guidens, mening er vigtigt at man har view distance på 100% til en hver tid, ellers giver man sine modstandere en enorm fordel! Så hellere slække på de andre settings.


    Men, tjek den ud: http://www.tweakguides.com/BF2_1.html


    Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Jeg takker. Virker fint. :D


    Var så lidt, dælme træls at vente på de videoer hvis man sidder og tester video settings :D


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    har haft grimme oplevelser med at lyden loopede og den gik helt i coma.......skete i menuer såvel som i spillet....lader til det er onboard+pci lydkort kombinationen der giver trælse konflikter


    har desuden problem med joystick.......den vil ikke holde sin kalibrering i spillet.....


    Puha, det spil har så mange bugs man skulle tro det var løgn, godt der kommer en patch og klarer de værste af dem en af de nærmeste dage. Jeg har oplevet at få "crash to desktop" og BSOD flere gange pga. den fejl der er i linux-serveren. Før jeg fik mit Audigy2 over i den her computer, der brugte jeg også bare onboard-lyden, ikke just den bedste kvalitet jeg har hørt, masser af skratten og mudder i lyden ligemeget hvad den så end stod til. Der er også en lang liste af lydkort i readme'en som ikke understøtter hardware acceleration.


    Hvad angår dit joystick så ved jeg ikke, har ingen problemer med mit Logitech Extreme Digital 3D (en ældre herre skal lige siges, produceres vist ikke mere). Jeg installerer blot logitechs nyeste driver, konfigurer den og så kører det ellers....

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    har haft grimme oplevelser med at lyden loopede og den gik helt i coma.......skete i menuer såvel som i spillet....lader til det er onboard+pci lydkort kombinationen der giver trælse konflikter


    har desuden problem med joystick.......den vil ikke holde sin kalibrering i spillet.....

    nu har du slået eax fra under audio ikke?

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Hmmm... Mit 6800 kort er åbenbart for lille til BF2. 8o :boxed: :boxed:


    Nogen der ved, hvordan man slår intro video fra ?


    Det håber jeg sku ikke da, for så kan jeg vist godt pakke sammen :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque


    Det håber jeg sku ikke da, for så kan jeg vist godt pakke sammen :boxed:


    He he... Det kører fint nu. Har slået diverse ting fra eller sat på low. Første gang jeg kørte spillet, kørte det elendigt. Hakkede helt vildt. 8o