det er da træls at spille på de bf2 servere
så siddeer man midt i en kamp
og pludselig bliver man smidt over på det andet hold hvad er det for noget rod ?

det er da træls at spille på de bf2 servere
så siddeer man midt i en kamp
og pludselig bliver man smidt over på det andet hold hvad er det for noget rod ?
ja det er noget skidt... men det er heldigvis ikke vildt ofte det sker.
QuoteOprindeligt indlæg af sct_nicolaus
Vil lige høre, er der nogen der er kommet i bf2 klan, og i så fald, hvilken?
er godt nok ikke lige kommet i ny klan, men spiller i "Legion of the skull" aka [LOTS]
Ja det vil så sige at de fleste lige pt holder lidt sommerfri, men ellers skal vi da også til at igang med både at spille men også recruite nye medlemmer, det skal der jo til nu med det kæmpespil 
QuoteOprindeligt indlæg af Johnny
er godt nok ikke lige kommet i ny klan, men spiller i "Legion of the skull" aka [LOTS]
Ja det vil så sige at de fleste lige pt holder lidt sommerfri, men ellers skal vi da også til at igang med både at spille men også recruite nye medlemmer, det skal der jo til nu med det kæmpespil
du må da gerne kalde når du er ude at spille 
så kan du jo se om den gamle DEVIL stadig har det i sig  
ps: gammel delta force mand.
Hm er det kun hos mig at der er mange servere, også EA officielle, der ikke har opgraderet med seneste patch!? Jeg synes det virker lidt underligt, og går ud fra at det er hos mig fejlen ligger ? Jeg har installeret 1.01 patch
bliver ens stats ikke gemt online når man spiller ?
QuoteOprindeligt indlæg af DEVIL_DK
bliver ens stats ikke gemt online når man spiller ?
Kun når du spiller på ranked server
Kun når du spiller på ranked server
hehe det fandt jeg ud af 
har hele 5 medaljer nu 
hehe det fandt jeg ud af
har hele 5 medaljer nu
hvad er den af Devil er du en statsluder  
hvad er den af Devil er du en statsluder
lidt dog er mine stats ikke noget at prale af lige PT.
skal lige venne mig til jeg ikke er  Rambo  
over vejer at købe bf2, men ved ikke helt hvad det er for et slags spil... ville være godt hvis i kan komme emd gode ting ved det og ulemper... og hvis i også kan sammenligne det emd andre spil... ville det være godt
hvor kan man finde alle jer bf2 nørder henne  
er der nogle servere i kommer tit på ?
hvor kan man finde alle jer bf2 nørder henne
er der nogle servere i kommer tit på ?
Nah der er altid så crowded på de ranked servere så man finder bare en der er plads på og så går jeg personligt uden om boomtowns da de indtil nu har kørt rimelig dårligt
BF2 patch 1.02 ude
http://www.eagames.com/official/battlefi...tyupdate_071505
problemer??
devil jeg er mest inde på en af BT serverne....der er ikke mange gode servere der er ranked endnu.
deres member servere har pass bt4u ...står på deres hp så er ikke ulovlig info 
BF2 nick: overgnu
hvis nogle mangler en spiller til sin clan så sig til 
jeg er ved at være træt af at spille uden team støtte.
kig ind på irc på #gnu.dk vi er nogle stykker der sidder med ventrilo om aftenen og spiller på den samme server....og vi prøver at finde nok folk til en rigtig klan......hvis du har mod på at starte noget sådant op, så kig ind.
Huha. Når man først bliver bidt af det her så bliver det sku fedt! Kunne også godt tænke mig klan. 
 Jeg har et spgs. Nogen gange når man spiller, så kan man lige pludselig spawne et sted udenfor et flag, på en grøn plet. Jeg kan så godt regne ud at det er en eller anden form for mobile spawnpoint / helikopter. Men kan man selv sætte disse spawn-points osv ?
QuoteOprindeligt indlæg af Marquis
Huha. Når man først bliver bidt af det her så bliver det sku fedt! Kunne også godt tænke mig klan.
Jeg har et spgs. Nogen gange når man spiller, så kan man lige pludselig spawne et sted udenfor et flag, på en grøn plet. Jeg kan så godt regne ud at det er en eller anden form for mobile spawnpoint / helikopter. Men kan man selv sætte disse spawn-points osv ?
det er når du er med i en squad så kan du komme frem hvor lederen er 
det er når du er med i en squad så kan du komme frem hvor lederen er
Nice tak for info.  Huha det spil her har bare så mange små og store fede detaljer som gøre team-playet alt for fedt!
 Huha det spil her har bare så mange små og store fede detaljer som gøre team-playet alt for fedt!
Edit: Mvh Marquis[DK]
Ja det er et rigtigt fedt spil, bare synd at de servere med rank altid er overfyldt, jeg har næsten ikke fået noget score endnu http://bf2s.com/player/JR-DK/ , men jeg kan godt se at DEVIL_DK har fundet nogle stykker  http://bf2s.com/player/DK_DEVIL_666/
  http://bf2s.com/player/DK_DEVIL_666/