Tweak BF2 tråd (plz keep it official)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Nogle der ved, om det kan lade sig gøre, at spille BF2 på et Radeon 9200 SE, uden at spillet crasher ?


    Jeg vil da godt vide om der er nogen der har et gfx kort hvor det IKKE crasher :(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af simonwh


    Tja, 6600GT her. No problemos.


    X800XT PE her, ingen problemer med det heller, kun med spillet generelt, kører dog nogenlunde efter patchen, men kan kun køre 2-3 spil på en server, så er der connectionsproblems, men så logger jeg bare på igen.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af John H


    X800XT PE her, ingen problemer med det heller, kun med spillet generelt, kører dog nogenlunde efter patchen, men kan kun køre 2-3 spil på en server, så er der connectionsproblems, men så logger jeg bare på igen.


    9800pro her, kører også bare derudaf :)

    Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
    Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
    Playstation 3
    Samsung Galaxy SII

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    nu kan min køre i oc tilstand...den bug er løst med patch, og har heller ikke haft connection lost...spiller ofte på BT serverne da jeg ikke har bedre alternativ atm. men mange gode ting i patchen der ser ud til at få crashes væk.....


    EDIT: jeg tog fejl......stadig crasher den ved oc af fsb...på trods af at den er prime stabil......


    Er glad for at jeg ikke er den eneste med det problems...


    Indtil for 3 dage siden har jeg kørt med FSB'en på 250Mhz på min P4, men nu crasher den før jeg overhovedet når at loade en bane...


    Det underlige er bare at den før fint kunne køre, men ligepludslig vil den ikke mere... :crazyeyes:


    Fatter virkelig brik af det her... Håber EA er opmærksomme på problemet...

  • min var også netop med 250FSB......kan du give den yderligere en tak opad og se om det er en 250FSB bug?

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • hmmm mon det er muligt at køre uden pagefil.........med 1gb ram kommer det desværre til at knibe.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    hmmm mon det er muligt at køre uden pagefil.........med 1gb ram kommer det desværre til at knibe.


    Heh knibe er vist ikke ordet, nok nærmere en umulighed, ihvertfald hvis man spiller i 1600x1200. Før jeg fik 2x512 RAM mere i maskinen, kunne jeg spille i 1600x1200 hvis jeg satte lightning og shadow instillingerne til medium, dog kun hvis jeg fandt mig i at det hakkede de første 5 minutter af et map. Nu kører det, ingen hak overhovedet med alt på max + AA. Dog æder den stadig ca. 1,2GB sidefil + ca. 1GB RAM, dvs. hvis det hele lå i rammene, så ville 2GB stadig ikke være nok i mit tilfælde. Dog tror jeg ikke det er så ram intensivt at spille på mindre opløsninger, men alt i alt er BF2 meget RAM-glad....

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ayu


    Heh knibe er vist ikke ordet, nok nærmere en umulighed, ihvertfald hvis man spiller i 1600x1200. Før jeg fik 2x512 RAM mere i maskinen, kunne jeg spille i 1600x1200 hvis jeg satte lightning og shadow instillingerne til medium, dog kun hvis jeg fandt mig i at det hakkede de første 5 minutter af et map. Nu kører det, ingen hak overhovedet med alt på max + AA. Dog æder den stadig ca. 1,2GB sidefil + ca. 1GB RAM, dvs. hvis det hele lå i rammene, så ville 2GB stadig ikke være nok i mit tilfælde. Dog tror jeg ikke det er så ram intensivt at spille på mindre opløsninger, men alt i alt er BF2 meget RAM-glad....


    Jah, det har jeg også fundet ud af....


    Og det hjælper heller ikke at de har lidt problemer med noget memmory-leak...


    Har lige installeret spillet på sin egen, næsten helt tomme, partition, med en kæmpe sidefil... Håber det hjælper... vi får se...

  • Dejligt spil, sidder på min bærbare og spiller det (pga. en dum pølsegansker sendte et forkert gfx til den anden). men nu kan jeg ikke logge på min online account?? Nogen der har haft dette problem? Har kunne før, men så gik jeg ud af spillet som jeg plejer, lavede lidt andet, og gik så ind i det igen, når jeg så prøver at logge på min online account, stener det bare.. 2 tallet køre rundt, musikken køre og du akn bevæge musen, men filmen bagi går i stå..

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • det problem har alle så der er vist noget der er fucket med deres server

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

  • Det virkede os igen lidt efter jeg skrev :) nu lagger det bare sygt :(

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Falsk


    Jeg vil da godt vide om der er nogen der har et gfx kort hvor det IKKE crasher :(


    Jammen, må da lige sige at mit ALTID har kørt godt. Både før og efter patch. Har aldrig crashed eller noget. Kørte med ATI's 5.3 driver og nu med 5.6. Virker stadig godt.


    GFX er FIC 9800xt

    * Intel E8400 * Corsair 2 x 2GB PC2 6400 800Mhz * Zotac 8800 GT Amp x2 *
    * Asus P5N32-E SLI PLUS * Barracuda IV 80 GB (2MB) * Barracuda X 250 GB (8MB) * WD 200GBS-ATA *
    * Win 7 64 * NEC ND-3500A * Kabinet: Antec 900 * Samsung SyncMaster 206BW *

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ayu


    Heh knibe er vist ikke ordet, nok nærmere en umulighed, ihvertfald hvis man spiller i 1600x1200. Før jeg fik 2x512 RAM mere i maskinen, kunne jeg spille i 1600x1200 hvis jeg satte lightning og shadow instillingerne til medium, dog kun hvis jeg fandt mig i at det hakkede de første 5 minutter af et map. Nu kører det, ingen hak overhovedet med alt på max + AA. Dog æder den stadig ca. 1,2GB sidefil + ca. 1GB RAM, dvs. hvis det hele lå i rammene, så ville 2GB stadig ikke være nok i mit tilfælde. Dog tror jeg ikke det er så ram intensivt at spille på mindre opløsninger, men alt i alt er BF2 meget RAM-glad....


    1GB ram, er du sikker på det æder så meget :ohmy: Godtnok æder det også meget hos mig, jeg har kun 512Mb og kører med det meste i lavt eller medium, men alligevel, 1GB. Jeg har heldigvis ikke nogen crash problemer, kører med et 9700Pro kort. Og oplevede faktisk også i dag at spille på en server hvor det ikke hakkede / laggede særlig meget, det var sku fedt ! :dance: