Tweak BF2 tråd (plz keep it official)

  • Fandt lige et lille udklip fra det link til optimering af BF2:
    Overclocking: Battlefield 2 is sensitive to overclocking. If you've overclocked any components on your system and are having problems such as crashes, reboots and graphical anomalies, the first thing to do is set everything back to default speeds and try running the game. If you don't experience the same problems at default speed, or they're reduced in severity, then your overclock is the primary culprit. Either permanently reduce your overclock and/or increase cooling to regain stability. Don't assume that because other games run with stability at a particular speed that BF2 will do the same.
    Hvor fedt er det så lige?
    Kom dog i gang med den patch :)

  • vi vil have den patch nu!!

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

  • har jeg gjort hehe
    Jeg er sur må stadig ikke om-asigne tab-knappen X(
    Nå men serverlisten blev da god og holdt op med at hænge.
    Mit nick er blevet ændret tilbage til det gamle? men i bfhq står det rigtige bare ikke ingame

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

  • Andre end mig der har problemer med at det begynder at lagge vildt meget..??
    Jeg får pludselig et lysbillede show frem..
    Det er såååå belastende..


    Det ser ikke ud til at være varme problemer.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Falsk
    Andre end mig der har problemer med at det begynder at lagge vildt meget..??
    Jeg får pludselig et lysbillede show frem..
    Det er såååå belastende..


    Det ser ikke ud til at være varme problemer.


    Nope du er ikke den eneste, har også oplevet det et par gang X( Er faktisk lige før demoen køre bedre end den fulde version :boxed:

  • Hello


    Nu har jeg fået et helt andet problem.. Jeg kan ikke skifte grafiksettings :/ Jeg ved at mit 6600gt godt kan kører det i high, men det er som om den ikke vil skifte fra standard til High :S har prøvet at geninstallere og har updateret det :(


    Nogen der ved hvordan det løses ? ^^

  • nu kan min køre i oc tilstand...den bug er løst med patch, og har heller ikke haft connection lost...spiller ofte på BT serverne da jeg ikke har bedre alternativ atm. men mange gode ting i patchen der ser ud til at få crashes væk.....


    EDIT: jeg tog fejl......stadig crasher den ved oc af fsb...på trods af at den er prime stabil......

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

    Rettet en gang, sidst af Fragman ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Falsk
    Andre end mig der har problemer med at det begynder at lagge vildt meget..??
    Jeg får pludselig et lysbillede show frem..
    Det er såååå belastende..


    Det ser ikke ud til at være varme problemer.

    det er ikke varmeproblemer, det er serveren/spillet der fucker op, det eneste der er at gøre er at skifte server

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Johnny

    det er ikke varmeproblemer, det er serveren/spillet der fucker op, det eneste der er at gøre er at skifte server


    flot :( Det virker virkelig gennemtestet

  • NEEEEEJ det gør det IKKE :crazyeyes:
    fuck Dice og EA for ikke at lave spillet færdigt, men er det ikke altid sådan hehe

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Johnny
    NEEEEEJ det gør det IKKE :crazyeyes:
    fuck Dice og EA for ikke at lave spillet færdigt, men er det ikke altid sådan hehe


    synes godt nok også de skulle have holdt det tilbage til de var færdige med det istedet for det pis der :S synes det er et elendigt og ustabilt spil :S bare min holdning.. BF ved man hvad er og så lige modded til Desert Combat :D

  • nej men har en m8 der spiller med et FX5200 så mon ikke det kan, medmindre ati buggen blander sig.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    nej men har en m8 der spiller med et FX5200 så mon ikke det kan, medmindre ati buggen blander sig.

    arj nu må du da stoppe jeg har da set at "level peber" skriver at ati er det bedste :crazyeyes:

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

  • hehe forsøger du at provokere :D


    ang. patch. der er så store problemer med at den leaker servernes memory så BT regner med at gå tilbage til før patchen fra mandag, medmindre EA finder på endnu en patch der virker....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    hehe forsøger du at provokere :D


    ang. patch. der er så store problemer med at den leaker servernes memory så BT regner med at gå tilbage til før patchen fra mandag, medmindre EA finder på endnu en patch der virker....

    Hvem mig, det kunne jeg da ikke finde på ;) hehe


    Hmm det ville da være ærgeligt da den nye serverliste ellers funker rimelig ok, hvilket man ikke kan sige om den første :pokey:

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR