så er den her Battlefield 2 Demo

• Jeg kørte med 76.44 og havde lidt problemer med skyggerne og så brugte jeg den nyere 77.30 og så virkede det helt perfekt. Men nogen gange når jeg går ind i driver instillingerne fryser min pc og går ned, så jeg har skiftet tilbage til 76.44 og så virkede det hele godt igen også i BF2 demoen.

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

Oprindeligt indlæg af jedimind
    det er nu et meget sjovt spil, Men det er edderbankme svært at flyve :)) Hentede selv demoen fra denne server ftp://ftp.snt.utwente.nl/pub/g…mo/Battlefield_2_Demo.exe

Det var nok noget af det sjoveste i BF1942 med Desert Combat mod på i starten, man væltede rundt i flyene fordi de gik så stærkt :P

Men syns det er for fedt der er joystick muligheder i BF2, så tror jeg da lige jeg ska ha nasset et joystick af min far :))

• Efter at have banket lidt rundt alene i multiplayer 32 mappet kan jeg konstatere at, flyene er sværere at styre end i DC, dog er helikopterne lettere. Det er garanteret bare blevet mere realistisk, men flyene har meget svært ved at stoppe nu, og kan stadigvæk ikke finde ud af lande Harrieren som en heli :))

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

• jeps det prob har mit også ...gider ikke den demo, den ryger ud...venter og prøver det rigtige hos en m8 og ser om jeg gider det så.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• er jeg den eneste der har problemer med lag på serverne? Ligepludselig kan der finde på at stå there is something wrong with your connection, Og selvom min ping ligger på omkring 29 lagger de fleste servere

asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

er jeg den eneste der har problemer med lag på serverne? Ligepludselig kan der finde på at stå there is something wrong with your connection, Og selvom min ping ligger på omkring 29 lagger de fleste servere

Ikke oplevet endnu...

Har os kun spillet 1 gang online...min psu ka ikk gi nok til mit gfx kort, så mine LED blæsere står og blinker...ka ikk være helt sundt, da den os blir max varm ;) Men får ny imorgen...

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

Oprindeligt indlæg af Deuce313

Ikke oplevet endnu...

Har os kun spillet 1 gang online...min psu ka ikk gi nok til mit gfx kort, så mine LED blæsere står og blinker...ka ikk være helt sundt, da den os blir max varm ;) Men får ny imorgen...

Har prøvet det er par gange, kan være din msn der driller, det var det på min.

Hvad er det med en masse ping på 0 ?? de fleste servere står til 0 ping hos mig ??

• lige en anden ting synes mine fps falder drastisk når jeg køre medium og kaster flashbang drøner fps ned på 25 og går tæt på en mur, Er det simpelthen mit gfx kort der er ved at være forældet? Det er jo afligevel ved at være 3år siden det kom på markedet

asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

lige en anden ting synes mine fps falder drastisk når jeg køre medium og kaster flashbang drøner fps ned på 25 og går tæt på en mur, Er det simpelthen mit gfx kort der er ved at være forældet? Det er jo afligevel ved at være 3år siden det kom på markedet

Ja det er nok lidt i underkanten til det spil, f.eks. Nvidia 6600 GT ville gøre underværker , eller et ATI X700 måske.

Oprindeligt indlæg af Karse
    andre her der kører med nvidia kort der har problemer med grafik fejl? de andbefaler man bruger driver 77.30 som ligger med men den virker slet ikke (spillet vil slet ikke åbne) så jeg bruger 71.89 men der er grafik fejl og spillet hakker og fryser

Jeg bruger denne beta 77.30 og funker fint, bruger jeg ikke den, kommer der grafikfejl.