Indlæg af Fedder

    Det kunne måske være en ide? Har du mulighed for at fremsende billeder af den, ligeledes at du kan vise kvitteringer på den.


    Forventer at vi køber noget vr til den. Har du mulighed for at teste den med


    SteamVR Performance Test og Oculus Rift Compatibility Tool?

    Hej herinde


    Har ikke været herinde i snart 10 år og har ikke rigtig fulgt med i udviklingen. Og håber i har tid til at hjælpe mig med nogen forslag og gerne nogen links. Knægten er 12 år ønsker sig en ny gaming computer og sparet cirka 12.000,-


    Det eneste vi har er skærm og keyboard - så vi starter helt fra scratch


    Ser frem til at høre fra jer og ikke mindst komme igang med samle en computer igen.

    Førtste indtryk er at der intet er sket i de sidste 5 år når det gælder trådløs router.


    Min gamle router havde jeg en download på cirka 22 Mbit. Nu ligger den på cirka 16 Mbit???? Pt benytter jeg kun bærbar computere Lenovo 3 stk. af alder fra 2 år til 2 mdr. alle har 8011-n. Har jeg prøvet at booste det interne netkort mest muligt, men intet virker.


    Mit hus er 215 m2 men shelv om jeg sidder 1 m fra routeren kan jeg ikke få den store forøgelse af hastigheden? direkte kabel giver 50/50 Mbit.


    Nogen gode ideer?

    Må indrømme at det ikke er den bedste anmeldelse - bryder mig bestemt ikke om at det er ikke stabilt, og dermed tit skal restartes.


    Men nu er det bestilt, skal nok give besked om jeg er tilfreds


    tak for hjælpen, dejligt at efter alle de år jeg har været væk får så hurtig og god hjælp.

    Som jeg læser det har den 1 Gbit?


    Men nu har jeg bestilt den. Men ville gerne høre om nogen har erfaring med Dual-N - er det noget som rykker?


    Eller skal jeg sende den retur? :-)

    Hej med jer


    Det er længe siden at jeg har været herinde, så jeg er lidt ude af tråd med hvad man skal vælge, så jeg håber meget i kan hjælpe.


    Mit fiber internet har fået et lille hak op, så det nu køre 50/50 Mbit og nu vil jeg gerne udnytte den båndbrede mest muligt.


    Jeg har en 5 år gammel Linksys WRT54G Som er opdateret med ny driver, men gerne have nyt gear.



    Ny lan Router.
    - skal kunne håndtere en computer + trådløs router


    Ny trådløs router.


    - Skal kunne håndtere 4 computer + diverse gadget på samme tid uden at hastigheden falder


    De fleste køre med 802.11n


    Håber meget i kan hjælpe

    Hej med jer.


    Det er længe siden jeg har været herinde. Men det er sq det bedste sted at få nogen ordenlige svar - så håber meget at i kan hjælpe ? :-)


    Jeg har en WRT54g ver. 5.2 linksys router (med nyeste firmware). Og har lige fået fiber hos Dong og benytter Danskbredbånds 25/25 mbit. Mit hus er på 215 m2


    Pga. det store hus er der selvfølgelig dårlig dækning. Min router er centralt placeret på 1 sal i midten af huset. Men i stueetagen er dækningen rigtig dårlig.
    Hvad skal man vælge for at få bedre dækning ?


    - en bedre antenne ? Iflg. bedømmelserne giver det kun cirka 10 % bedre dækning
    http://www.edbpriser.dk/Produc…d=&Submit.x=10&Submit.y=9


    - Findes der en form for booster ? (helst link til edbpriser)
    - eller skal jeg smide min router ud og købe en ny med bedre dækning ? I så fald hvilken ?



    Skal lige sige at jeg gider ikke at trække flere kabler i mit hjem, så løsningen skal være at routeren er samme sted.


    Næste spørgsmål.
    Er der andre der har danskbredbånd og syntes den har mega langsom ping tid. Ment at det tager lidt tid inden den finder en side og henter ? Har testet min forbindelse hos teledanmark som har testet den til 32/27 mbit


    Og lige et spørgsmål mere :-)
    Jeg overvejer også at få tv igennem fiber. Kan det være rigtig at man skal trække et kabel for hvert tv som også skal have en helveds dyr setupboks til hvert fjernsyn.
    Findes der ikke en nemmere løsning ?


    Håber i kan hjælpe ?

    Jeg er ved at installere en netværks HD type: DS-106e som skal tilsluttes 2 bærbar.


    Jeg har fået det til at køre på den ene bærbar. Men jeg kan ikke installere det på den anden.
    Det virker som om at xp ikke vil tillade det medfølgende software at lede på lan efter hd'en ??
    Har prøvet at slå virus og firewall fra.
    Netværksdisken er sat til mit trådløse, men har også prøvet et lan-kabel direkte imellem
    Det er lykkes mig at finde den, ved at kikke under "andre computere" men vil selvfølgelig gerne benytte alle de funktioner der er i den medfølgende software.



    Nogen idee'r ?

    jeg har siddet og leget lidt med Atitool, og prøvet at oc mit x850
    Men kan kun nå 555/580 (standard er 520/580.
    Jeg har lavet lidt køling ved at den blæser cirka 14 grader luft ind på mit kort. Men når kortet når cirka 65 grader så låser systemet ?? - Kan den ikke klare meget højre temp ??


    - ny installation af ms.
    - nyeste driver fra ati


    nogen der har en ide om hvad der kan være galt ??

    Jeg har ikke rigtig fulgt med i hdr og er lidt i tvivl om mit køre optimalt ??


    Har sat min til 1600*1200 med alt på high og 4 aa + hdr på full
    Så i starten med den fisker så svinger den mellem 25 og 60 frames målt med fraps


    - findes der en bench lagt ind i "lost coast" til at teste med (syntes at have se at tom's, har brugt den på et tidspunkt?)


    - Er det ikke nvidia som klare sig bedst ??

    Syntes det ser rigtig godt ud.


    Jeg har selv gået på et tidspunkt og haft nogen planer på at lave mit eget, og vil derfor give et par råd.


    Flow.
    Vær sikker på at arealet i dit kølehoved, ikke bliver mindre end arealet i dine slanger - da det vil give for stort tryktab og dermed, bliver flowet lavere.


    Overflade.
    Jeg kan se at du har lavet nogen små kanaler til at lede vandet, og også at du har konstruret dem så der kommer "tubulens" i hele hovdet.
    Det ville også være en god ide, hvis det var luft. Men vand har så god lede evne at det ikke gør noget!


    Du skal mere tænke på, at jo mere overflade jo mere varme kan du fjerne.


    Så mit forslag er at du vælger en meget lille fræser (hvis du har en ?) og den må meget gerne være konisk. 1 mm i spidsen. Og så lad den fræse cirka 3 mm ned over hele overfladen som et skakbræt.


    Godstykkelsen mellem chippen og vandet skal være så lille som muligt.


    Hvis det skal være rigtig godt, så stjæl en af farfars sølvmønter og fræs ud så den passer lige over chippen.


    håber du kan bruge det :-)