Power lvl / xp pr. time

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jK^
    well jeg vil sige man kan lave ca 200000xp/per dag hvis man spiller forholdsvis intense.. men jeg ved der er folk (japaner) der laver 500-600000/per dag :)


    ja det under jo ingen at der er nogle i japan der laver så mange XP på en dag.
    Når de kan finde på at slå hinanden ihjel over et våben i andre internet spil, og det er ikke i spillet de har slået hinanden ihjel.


    men aligevel en lvl 60 på 8 dage, er det ikke lidt extrem, så er der jo ikke så meget sjov ved spillet.
    man skal da være foran skærmen i 192 timer ud i et køre.

  • Jeg har 2 char en lvl 45 pala og en lvl 10 rogue som jeg er lige startet på.


    Min metode er at jeg spiller 2 dage med min rogue og 2 dage med min pala og på den måde får de en helt masse rest bonus 200% XP


    den måde tror jeg er den bedste måde at lvl på

  • Hvis du kender til udtrykket at grinde (dvs dræbe for dit lvl grønne/gule mærket mobs), så gør det samme med dine quest..grind dem...


    fik min rogue til lvl 40 på en uge altså søndag til søndag..


    det dødeste punkt i spillet er nok fra 50-55...selvom det er dødsygt..grind dem, i aszhara eller BS (burning steppes)...

  • En fra min guild blev træt af sin 60 lock, så han lavede en rogue. Han fik den på lvl 60 på under 10d /played. Ved ik lige hvad det er i xp/h. Men det kan man jo finde ud af :)

  • jeg kunne med en paladin grinde for omkring 24k i timen... rogues mages sku ligge jævnt over 30k ihvertfald fra lvl 45-50 og op...


    men hvis du speccer din warrior på dmg og knalder et solidt 2h weap i farmen på ham... og har first aid... sku du være i stand til at rende konstant uden den store downtime... og hvis du så kun grinder sku du være lvl 60 omkring 2 uger irl efter du begynder...


    at lvl er uber nemt at spille godt er den svære del^^


    og en warrior specced for dmg kan give en ok bash fra sig... men når du når 60 vil jeg dog forslå at du skifter til +defence +sta gear og respeccer til tank mode da det er alt du skal fra der og frem efter=) :cheers:


    gl med det


    chewie200 tja den er effektiv bortset fra en ting du ender med 2 lvl lort i stedet for 1 lvl 60? skaf en lvl 60 først og så spil på en alt lidt i fritiden i stedet for?


    det er lvl 60 alt det sjove sker... stratholme blackrock spire scholomance diremaul og når man har fået det equicp og en god gruppe kan man begynde at forbedrede for MC og da senere BWL + owne battlegrounds...


    en lvl 45 pala sku stadig ku grinde 18-20k unrested i timen

  • Hehe jeg gjorde det omvendte ved at være træt at min Rogue da han ramte 60.
    Vil gerne kunne bidrage med andet end de 30% af serveren der render rundt i stealth.


    Min warrior er nu lvl 40 og har /played i 4d "x"hour.


    På længere sigt bliver det med "Axe of Deep Wounds" som 1h og Arcanite Reaper som 2h.


    Har dog ikke anskaffet mig et godt skjold til end game, men det kan vel findes......

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Switz


    undskyld jeg bryder ind, men hvordan power lvl man?? Jeg synes det går MEGA trægt med at komme op i levels. Igår der spillede jeg 6 timer og steg kun 2 lelvels. Steg fra level 12 til 14 på knap 6 timer selvom jeg klarede masse quests og smadrede "HOGGER" Gør jeg noget forkert??


    Skrid til Westfall... du er for "high"lvl til Elwynn Forrest.


    edit: Du får vel ikke engang xp fra mobs mere vel?

  • hjalp en kammi med at levle fra 58-60 med 45-55000 xp i timen ganske stabilt


    gik fra 59-60 på 4.5-5 timer

    Core i7 2600K @ 3.4
    AsusASUS MAXIMUS IV GENE-Z
    Sapphire Radeon HD6850
    4 x 4GB Corsair Vengeance DDR3 1600Mhz
    750Gb Samsung Spinpoint F1

  • Da jeg ramte 50, begyndte jeg på rent grind og lidt afhængig af stedet, så kunne jeg nå lidt over 25k/h


    Hvis man er melee, så skal man gå efter caster classes. Når du rammer 50, så skal du til Azshara. De bloodelfs der ved Thalaasian (stave?) base camp er super at grinde. Der er to forskellige caster classes. Jeg grinder dem stadig på 60 for runecloth, penge og items. Fik epic på dem i går

  • Problemet med folk ikke stiger vildt meget i lvl i starten, er at de kun Quester 1 sted. Som lvl 14-20+ Dwarf Quester man som regel i Loch Modan, Westfall, Redridge Mountains og derefter videre til Wetlands. Quest mange steder på en gang, ikke uden grund at der er plads til 20 Quests i ens QuestLog.
    Og prøv at klare så mange Quests på en gang som muligt, da det vil spare dig for en masse rejsetid. Men færdiggør 2-3 Quests et sted og 2-3 et andet sted, kom tilbage og start forfra.


    Men som altid kan det bliver problematisk at Solo alle Queste, men så bare join up med 1 eller 2 andre.


    Har selv på PvE 58 Mage, 42 Hunter, 37 Priest, 20 Warrior
    og så en 3 Chars. på en PvP.
    Så må sige jeg er ved at ha noget erfaring indenfor spillet.

    Proud member of
    Danish Alliance - Runetotem - PvE
    Nomades of Thaurissan - Sunstrider - PvP

  • yup :) men ellers er der osse den lidt mere kedelige version ... grind mobs :) sørg for din downtime er så lille som muligt ;) skulle gøre en del

    Core i7 2600K @ 3.4
    AsusASUS MAXIMUS IV GENE-Z
    Sapphire Radeon HD6850
    4 x 4GB Corsair Vengeance DDR3 1600Mhz
    750Gb Samsung Spinpoint F1

  • Jo har både dværge, ne og human så kender de forskellige områder ganske godt. Dog ikke gjort meget ud af ne området da det efter min egen oplevelse ikke giver hurtig lvl.


    Min warrior er blevet lvl 40 og regner med lvl 46-48 efter weekenden og om 14 dage at være 55+


    Pt. kører jeg grind med sidenløbende hjælp fra high lvl's i instances og elite quests.


    På et tidspunkt tror jeg at der skal snuppes et par lvl's via en paladin udenfor gruppen healer mens jeg smasker mobs.

  • lvl 45
    - tid til Tanaris. De der Wastewander (eller lign.) samt den dejlige stairs i Zul Farak venter forude for gode XP.


    Satser på at grinde og køre ovennævnte i ZF til 48 sidenløbende med quests og grind i Hinterlands.


    Derefter grind til lvl 50-51 og derefter bliver det Sunken Temple og Ungoro Crater....


    bedre ideer modtages gerne.


  • Et godt råd: Pas på ham den namede af de wastedrenge, han spawner en 3 bandemedlemmer!

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Gomer Pyle
    Derefter grind til lvl 50-51 og derefter bliver det Sunken Temple og Ungoro Crater....


    bedre ideer modtages gerne.


    Un'goro - den person der har fundet på det sted skulle virkelige hænges op i nogle meget private dele...
    Der er lidt for mange dinoer og elite bæster til min smag. Det giver godt men fårk det er ikke sjovt at skulle have paranoia hele tiden hehe

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Switz


    undskyld jeg bryder ind, men hvordan power lvl man?? Jeg synes det går MEGA trægt med at komme op i levels. Igår der spillede jeg 6 timer og steg kun 2 lelvels. Steg fra level 12 til 14 på knap 6 timer selvom jeg klarede masse quests og smadrede "HOGGER" Gør jeg noget forkert??


    uhmm, en af mine venner tog fra 1-13 på 3 timer og et kvarter ca... horde.. han var så rogue, men pointen er så at det tager da MEGA lang tid for dig.... :s