Indlæg af Bohno

    Har en lvl 52 priest uden noget Shadow Magic overhovedet, han er bygget som ren Healer.
    Med ham er det næsten umulig at solo, kan lave 1 - 2 kills, så skal han reste og få sin Mana op igen, det tager uendelig tid at grinde mops.
    Men hvis du vil solo og ikke har noget mod at bruge Shadow Magic, så er det vejen frem.

    Artisan Fishing er en Quest der starter ved
    Alliance - Grimnur Stonebrand - Ironforge (Folorn Cavern)
    Horde - Lumak - Orggrimar (Valley of Honor)


    Kræver dog at man er LVL 40 og har 225 i Fishing.



    Dette gælder alle Sekundære Proffesions
    (Skulle være bugged stadig, så man skal huske at når man har afsluttet Questen at lave noget til man når 226 i "Proffesion", da man ellers kan miste sin Artisan status og ikke kan nå mere end 225.)

    hvis man har sin skillbook og macro åben kan man SHIFT clicke sine skills og de vil blive overført til macroen, li'som man kan med sit udstyr i chatten.

    LVL 40 Dwarf Hunter


    - Beast Mastery -
    Endurance Training 5/5
    Bestial Discipline 5/5
    Unleashed Fury 5/5
    Thick Hide 5/5
    Ferocity 5/5
    Frenzy 5/5


    - Marksmanship -


    Improved Concussive Shot 1/5 -> (5/5)


    - Survival -


    Ingen Endnu


    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


    Dette er min måde at sætte mine talents på, andre har måske en anden idé om hvad der er godt for en hunter.
    Men jeg ligger vægt på at mit Pet overlever og kan gi noget skade, så jeg kan stå på afstand og skyde løs.


    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Nogen af er der har prøvet at køre med Cosmos og Titan Bar samtidig ? Har lidt et problem med at få det hele til at være "indenfor" skærmen, det klumper sq lidt sammen det lort. Og target "billedet" ligger over mit eget char "billede"

    Klart alle classes er lige gode, det er bare måden man spiller dem på der gør forskellen, men ja en Rogue kan vare en Pain in the ass.



    Har dog ikke selv haft den ære at få prøvet BG endnu, men glæder mig da til det.

    Problemet med folk ikke stiger vildt meget i lvl i starten, er at de kun Quester 1 sted. Som lvl 14-20+ Dwarf Quester man som regel i Loch Modan, Westfall, Redridge Mountains og derefter videre til Wetlands. Quest mange steder på en gang, ikke uden grund at der er plads til 20 Quests i ens QuestLog.
    Og prøv at klare så mange Quests på en gang som muligt, da det vil spare dig for en masse rejsetid. Men færdiggør 2-3 Quests et sted og 2-3 et andet sted, kom tilbage og start forfra.


    Men som altid kan det bliver problematisk at Solo alle Queste, men så bare join up med 1 eller 2 andre.


    Har selv på PvE 58 Mage, 42 Hunter, 37 Priest, 20 Warrior
    og så en 3 Chars. på en PvP.
    Så må sige jeg er ved at ha noget erfaring indenfor spillet.