Indlæg af WarranBreaker

    Ser du der var så grunden til at vælge en monoblock :)
    Jeg havde også overvejet at køle mine VRMs men jeg syntes ikke at bundkortet blev så varm alligevel, så jeg må have en god airflow i kabinettet :D

    Lige omkring det sidste spørgsmål om der er nogen ulemper med monoblock, er vel at man skal spilt sin bundkort af.
    Men hvorfor en monoblock ?
    Ved du om du får dårlig airflow i kabinettet, siden du vælger en monoblock frem for en CPU block.
    Eller er det bare for bling bling ? ;)


    Vedr. tykkelsen af rads afhænger af hvor meget plads du har fra toppen af bundkort til toppen af kabinettet, og du skal også huske at inkl. tykkelsen af blæserne hvis de skal være inden i kabinettet, igen handler det om hvor meget hardware du kan proppe ind i kabinettet.


    Jeg kunne også godt tænke mig at vide hvor du havde tænkt dig at placer den sekundær rad skal den sidde i fronten eller skal den ligge i bunden af kabinettet, lige der skal du så også tænke på hvis du skal have 3,5" diske..


    Og til spørgsmålet omkring reservoir du nok skal kigge på vil jeg selv vælge cylinder res da de er lette at fylde vand og tømme ud igen ved vedligeholdelse.


    men ellers når du er færdig med projektet vil vi gerne se nogle billeder :D

    Hej Tweakers
    Sælger min Synology NAS uden harddiske
    Det er en Synology NAS DS210J, den har et par år på bagen ca. 2-3 år.
    Den har ingen skader, og køre fint.
    Den eneste grund til at den blev erstattet er fordi at den har begrænset antal pladser til harddiske, det er en 2 slots. :D



    MP er 600 kr men det kan sagtens forhandles til en fair pris hvis den rette køber melder sig.


    Kan hentes i Hedehusene, hvis den skal fragtes kan vi også finde ud af det. :)

    Det gjorde jeg! min bærbar blev lige pludseligt en lille smulle hurtigere, men det var ikke grunden til at jeg skiftet til SSD disk, det var at jeg var ikke tilfreds med oppe tiden på min batteri på den.


    En anden side gevinst jeg fik som jeg ikke lige lagde mærke til fra starten det er at den er blevet mere stille, det eneste jeg kan se når harddisken arbejder er nå aktivitetslampen blinker, det var sku ligt uhyggeligt i starten da jeg var vant til at høre den mekaniske hdd sige klik når den arbejdede.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^
    Så vidt jeg husker, så har TDC dækningspligt - også uden at i skal betale for det. Men kan ikke huske det 100% - er der sikkert en anden der kan.


    Kun hvis du bestiller et ganske almindlig telefon nummer oven i TDC har ikke forsyningspligt på kun ADSL.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Malk
    Hvad er PSTN?


    En Pstn linie er en ganske almindlig analog telefonlinie.


    citat fra en hjemmeside jeg fandt


    PSTN står for Public Switched Telephone Network.
    PSTN bruges som betegnelse for det traditionelle gamle verdensomspændende telefonnet, som primært er opbygget af kobberkabler. Informationen i PSTN transporteres ved hjælp af analog teknik. Man taler også om POTS - Plain Old Telephone System.
    De kabler, som oprindeligt blev etableret til PSTN, er det nu muligt at udnytte til datatransmission med digitale teknologier som ISDN og ADSL.

    jeg har haft den samme fejl med at betalingsdagen fald på en lørdag kontaktet Blizzards regnings service via deres formel, der rettet fejlen efter et par timer(det var næsten et døgn.)


    nogle af mine kammerater fra DW syntes det vil være sjov og lave en lille ganke trip... og da vi så så dig så tænket vi ham må vi have ned med nakken først. :evil:
    Vores næste mål var at finde Andio eller en af de andre fra Phoenix og lave det samme show med, med det ende med at at vi var på en lille sightseen i Orgrimar og Undercity.


    sry for :offtopic: men denne lille historie skulle fortælles :T

    Quote

    Originally posted by CarStone
    Stadig ulovligt hvad end de siger, og de banner ens account :& en jeg kender havde sin Ran k14 warrior med full Might på ebay, og ha ner nu perm bannet :/


    RebornGG :D