Power lvl / xp pr. time

  • Idet jeg er ved at forsøge at power lvl en warrior op ville jeg høre hvor mange xp i kan lave i timen.


    Bare ca. bruges til planlægning af hvornår han kan være oppe og klar til at instance med kammeraterne.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Gomer Pyle
    Idet jeg er ved at forsøge at power lvl en warrior op ville jeg høre hvor mange xp i kan lave i timen.


    Bare ca. bruges til planlægning af hvornår han kan være oppe og klar til at instance med kammeraterne.


    undskyld jeg bryder ind, men hvordan power lvl man?? Jeg synes det går MEGA trægt med at komme op i levels. Igår der spillede jeg 6 timer og steg kun 2 lelvels. Steg fra level 12 til 14 på knap 6 timer selvom jeg klarede masse quests og smadrede "HOGGER" Gør jeg noget forkert??

    [align=center]
    I7 6700K @4800

    4x4 GB Corsair memory
    MSI GEFORCE RTX 2080 VENTUS 8G OC Vandkølet
    [size=10][color=#990099]
    Creative X-Fi

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Gomer Pyle
    Idet jeg er ved at forsøge at power lvl en warrior op ville jeg høre hvor mange xp i kan lave i timen.


    Bare ca. bruges til planlægning af hvornår han kan være oppe og klar til at instance med kammeraterne.


    jeg har lavet et gennemsnit på en 20.000 i timen nogle gange. Der er langt imellem men det kan lade gøre. Normalt ligger jeg på en 10.000 i timen

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • OP : Snakker vi Solo exp / time eller med botter/buffs?



    Switz : Personligt kan jeg ikke se nogen ide i at en person ny til spillet skynder sig til level 60, faktisk skulle du gøre det omvendte :) Du vil lære en del mere, og spare dine venner for en masse besvær senere ;)

  • well jeg vil sige man kan lave ca 200000xp/per dag hvis man spiller forholdsvis intense.. men jeg ved der er folk (japaner) der laver 500-600000/per dag :)

    Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Tormdk
    OP : Snakker vi Solo exp / time eller med botter/buffs?



    Switz : Personligt kan jeg ikke se nogen ide i at en person ny til spillet skynder sig til level 60, faktisk skulle du gøre det omvendte :) Du vil lære en del mere, og spare dine venner for en masse besvær senere ;)


    Hmm nej men derfor undrer det mig stadig at folk skriver de kan blive en level 30 på ca en uge og hvordan det de gør? Jeg selv har vel spillet omkring 60 timer siden jeg købte WoW og er kun lige blevet level 14

    [align=center]
    I7 6700K @4800

    4x4 GB Corsair memory
    MSI GEFORCE RTX 2080 VENTUS 8G OC Vandkølet
    [size=10][color=#990099]
    Creative X-Fi

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Switz


    Hmm nej men derfor undrer det mig stadig at folk skriver de kan blive en level 30 på ca en uge og hvordan det de gør? Jeg selv har vel spillet omkring 60 timer siden jeg købte WoW og er kun lige blevet level 14



    Lyder ekstremt sløvt.. jeg blev level 30 på 4 dage or so efter release, og var level 60 efter 8 dages /played

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ekkedude



    Lyder ekstremt sløvt.. jeg blev level 30 på 4 dage or so efter release, og var level 60 efter 8 dages /played


    Ja lol det jo også derfor jeg spørger jer om det er fordi jeg gør noget forkert. Jeg render rundt ude i westfall og kæmper med dem der er temmelig svære ( højere levels end mig selv ) de gir ca 100 i exp for hver kill. Hvor skal jeg så rende hen hvis jeg vil score mere exp?

    [align=center]
    I7 6700K @4800

    4x4 GB Corsair memory
    MSI GEFORCE RTX 2080 VENTUS 8G OC Vandkølet
    [size=10][color=#990099]
    Creative X-Fi

  • Du skal tænke på at folk som level'er stærkt ofter har spiller viden med sig. Tricket er at finde stederne hvor der er mange mobs som er et level eller to under dit eget for at få så lidt nede tid som muligt.


    Dog vil jeg helt klart stadig foreslå dig at gøre det på den gode gammel dags metode, ved at queste :)


    Plus de første 20 levels som warrior kan være dræbende kedelige, jeg syntes først min warrior kom rigtigt igang omkring level 22. Det er nok også et spørgsmål om dine våben også :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Switz


    Ja lol det jo også derfor jeg spørger jer om det er fordi jeg gør noget forkert. Jeg render rundt ude i westfall og kæmper med dem der er temmelig svære ( højere levels end mig selv ) de gir ca 100 i exp for hver kill. Hvor skal jeg så rende hen hvis jeg vil score mere exp?



    det er det der er galt... man ska gerne nakke monster der er 1-2 lvls lavere end sig selv også op til ens eget lvl for så går det betydeligt hurtigere

    Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fhqwhgad
    6K/timen som lvl 20 shaman solo i barrens.


    Min 42 hunter ligger på en 25-30k i timen

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Tak for svarene. prøver med at delvis queste da jeg ved hvor størstedelen er/hvordan de skal løses, og så grind.
    Måske få lvl's med paladin udenfor party der healer....men....kræver lige kammeraten gider.


    Lige fået den Whirlwind Axe da han var lvl 30 - dejligt våben.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Gomer Pyle
    Tak for svarene. prøver med at delvis queste da jeg ved hvor størstedelen er/hvordan de skal løses, og så grind.
    Måske få lvl's med paladin udenfor party der healer....men....kræver lige kammeraten gider.


    Lige fået den Whirlwind Axe da han var lvl 30 - dejligt våben.


    hehe ja det gør det lidt nemmere man ved hvor mobsne er :)


    Quester normalt altid lige pt sammen med en lvl 49 paladin og det er en ganske god kombo, jeg slår hårdt og hurtigt - han healer og giver en hånd med ved siden af :)
    Rogue og Paladin må jeg sige er en ganske nice kombo at bruge.

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dkwolf


    hehe ja det gør det lidt nemmere man ved hvor mobsne er :)


    Quester normalt altid lige pt sammen med en lvl 49 paladin og det er en ganske god kombo, jeg slår hårdt og hurtigt - han healer og giver en hånd med ved siden af :)
    Rogue og Paladin må jeg sige er en ganske nice kombo at bruge.


    Jep, render også rundt med 2 gutter jeg har spillet med siden starten. Jeg er priest, de er henholdsvis warlock og mage. Ond trio :P

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hayes
    Jep, render også rundt med 2 gutter jeg har spillet med siden starten. Jeg er priest, de er henholdsvis warlock og mage. Ond trio :P


    hehe ja de kan også være onde sammen :)
    I kan dog muligvis få problemer hvis nogle skulle komme for tæt, i er onde på afstand men tæt på kan i komme i problemer.

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Husk lige at skælne mellem om vi snakker alm. tid (fra startet til i dag) eller effektiv spilletid (/played).


    Jeg klarede lvl 20 på en uge (ca. 3 dage /played).


    På gode dag kan jeg holde ca. 12-13000 xp/hr, solo.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dkwolf


    hehe ja de kan også være onde sammen :)
    I kan dog muligvis få problemer hvis nogle skulle komme for tæt, i er onde på afstand men tæt på kan i komme i problemer.


    Ja, men de plejer at gå ned sp hurtigt at det ikke er nødvendigt at tænke på det :))


    Min rekord er forresten lvl 30 på 2.4 dage /played. Grindede fra lvl 1.


    Edit: Min rogue (lvl 30) samler nu en 25k /hour

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

    Rettet en gang, sidst af Hayes ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dkwolf


    hehe ja de kan også være onde sammen :)
    I kan dog muligvis få problemer hvis nogle skulle komme for tæt, i er onde på afstand men tæt på kan i komme i problemer.


    En mage en warlock og en priest... der er ikke meget der kommer tæt på :))