Star Wars: Revenge of the Sith

Oprindeligt indlæg af LUB
     [Blocked Image: http://www.modthesims2.com/images/smiley/howdy.gif] synes lige jeg ville bidrage lidt til latter musklerne: sith apprentice (virker linket ikke, så prøv her). [Blocked Image: http://www.modthesims2.com/images/smiley/awesomework.gif] for the good work sw-fans[Blocked Image: http://www.modthesims2.com/images/smiley/icon_exclaim.gif]

nu hvor vi er i samme genre - dog mere til det musikalsk - fandt jeg lige sw gangsta rap SE (hvis ej linket virker, så klik her). atter igen [Blocked Image: http://www.modthesims2.com/images/smilies/goodjob.gif] for folkene der har lavet den.

Oprindeligt indlæg af fhqwhgad

Jeg syntes faktisk ikke den var særllig god.
    Den var tilgengæld aaaalt for lang.
    Men det kan da godt være det bare er fordi jeg ikke er så tosset med star wars.

ja, enten er man tosset med sw eller ej - det er vel en smag sag. men uanset om det er en film der siger en noget, er det klart en kult og historisk film, som kommer til at stå i vores film historie bog. det gælder også for lotr filmene - smuk film btw.

• Jamen lyder da til at man lige må finde en dag hvor der er ordenlige pladser så den kan blive set ...

http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=294322

"I løbet af de første 24 timer har filmen indtjent ikke mindre end 50 millioner dollar - 295 millioner danske kroner , og det er det største salg nogensinde på en enkelt dag, oplyser filmselskabet 20th Century Fox."

Det alligevel en god dags løn :))

|^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

• 50 mil Holy sh**
    men var der ikke noget med at der skulle ha været lavet 13 film ? eller er det bare mig der er helt galt i byen

Asus Rampage IV BE - EK-FB KIT ASUS R4BE
    E5 1660 v2 - XSPC Raystorm

2x XFX R9 290 - EK-FC R9-290X (Rev.2.0)
    4x4gb Dominator 2133mhz
    Corsair AX1200
    2xDell 2410 WFP + 1x Dell 2407 WTF 5760x1200
    3x DD5. Dual loop
    3x Ocool 360 45mm 1 EK 360 Coolstream 45mm
    XSPC Cube

Oprindeligt indlæg af Viking
    50 mil Holy sh**
    men var der ikke noget med at der skulle ha været lavet 13 film ? eller er det bare mig der er helt galt i byen

Planen var at der skulle laves 9 film, de 3 sidste film skulle foregå efter ep. 4, 5 og 6. Der går en del rygter frem og tilbage om Lucas vil lave dem, noget med at hvis den kommende Star Wars TV-serie bliver populær vil han overveje det.

• fik også set den idag, og jeg kunne skam godt li den.. masser af gode effecter og historien holder IMO. Nu venter man bare på at den kommer på special editon DVD så man køber alle 6 film :P

AMD Phenom II X6 1100T
    Gigabyte 990FXA-UD3
    8gb Corsair DDR3
    Club3D HD5750

Oprindeligt indlæg af Hellslayer
    fik også set den idag, og jeg kunne skam godt li den.. masser af gode effecter og historien holder IMO. Nu venter man bare på at den kommer på special editon DVD så man køber alle 6 film :P

ja hvis man har 2000kr til det :T

Asus Rampage IV BE - EK-FB KIT ASUS R4BE
    E5 1660 v2 - XSPC Raystorm

2x XFX R9 290 - EK-FC R9-290X (Rev.2.0)
    4x4gb Dominator 2133mhz
    Corsair AX1200
    2xDell 2410 WFP + 1x Dell 2407 WTF 5760x1200
    3x DD5. Dual loop
    3x Ocool 360 45mm 1 EK 360 Coolstream 45mm
    XSPC Cube

Oprindeligt indlæg af Viking

ja hvis man har 2000kr til det :T

Det skal man have ;)! Man hár ingen skam i livet hvis du ikke har 6-box starwars på hylden :D

MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

Oprindeligt indlæg af r3ptile

Planen var at der skulle laves 9 film, de 3 sidste film skulle foregå efter ep. 4, 5 og 6. Der går en del rygter frem og tilbage om Lucas vil lave dem, noget med at hvis den kommende Star Wars TV-serie bliver populær vil han overveje det.

ah du er lidt ved siden af der..

Der vil måske komme en film mere eller 2.. men de ville ikke handle om nogen af de kendte star wars karakterer.. hvorfor blive ved med at kører på dem når hele universet er så KÆMPE stort..

Oprindeligt indlæg af origin

ah du er lidt ved siden af der..

Der vil måske komme en film mere eller 2.. men de ville ikke handle om nogen af de kendte star wars karakterer.. hvorfor blive ved med at kører på dem når hele universet er så KÆMPE stort..

kilde?

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Oprindeligt indlæg af r3ptile

Det er en gammel skrøne at det var planen med 9 film fra starten... Den første Starwars var en stand alone film inden den klarede sig godt i biffen og iden til en efterfølger bliv opfundet... Derefter fik den Undertitlen ved en repremiere som bliv "A new Hope" og lucas begyndte at skrive The Empire Strikes Back og RoTJ... Dette har Lucas enda selv sagt ved flere lejligheder men Die Hard starwars fans hænger af underlige årsager fast i mytten om "The Master Plan Of 9" måske fordi det i deres hoved giver filmene mere sammenhæng hvis man forestiller sig at det er mere end bare en normal Sequel... osv... jeg ved det ikke :)

Desuden syndes jeg Episode 3 var enormt ringe... NU KOMMER DER SPOILERS!!!!

10

9

8

7

6

5

4

3

2

1

Skuespillet er dårligt for at sige det mildt... og vi har med en film at gøre som har 99% af sin styrke i det visuelle... for ja den er utroligt flot lavet.. det er her Lucas virkelig skinder... men for fanden da noget plader ellers... jeg følte ikke på et eneste tidspunkt at Hayden Christensen var troværdig som Darth Vader... han er ikke gammel nok, ond nok, og for at sige det mildt stor nok... jeg var ved at bræke mig da han til sidst rev sig fri af oprationsbordet hvor han hade fået vader dragten på og på bedste Frankenstein maner kluntede 3 skridt fram for at brøle "NOOOO!!!!" det mindede mig om stalones "Adriaaannnn" i Rocky... lige så over the top og latterligt... jeg kunde næsten ikke stoppe med at grine... denne film har også ødelagt de første starwars film for mig da jeg ikke kan se RoTJ uden at grine hver gang Darth Vader kommer på skærmen da jeg har et billede i hoded af Hayden Christensen den spinkle lille forkælede dreng i en alt for stor dragt...

Eneste lyspunkt i filmen var Teknikken og Ewan McGregor som man mere eller mindre altid får en god prestation fra... rasten af rollelisten var papfigure og Samuel L. Jackson skuffede vildt... hehe
    ¨
    Fed7haS

Oprindeligt indlæg af Fed7haS

Det er en gammel skrøne at det var planen med 9 film fra starten... Den første Starwars var en stand alone film inden den klarede sig godt i biffen og iden til en efterfølger bliv opfundet... Derefter fik den Undertitlen ved en repremiere som bliv "A new Hope" og lucas begyndte at skrive The Empire Strikes Back og RoTJ... Dette har Lucas enda selv sagt ved flere lejligheder men Die Hard starwars fans hænger af underlige årsager fast i mytten om "The Master Plan Of 9" måske fordi det i deres hoved giver filmene mere sammenhæng hvis man forestiller sig at det er mere end bare en normal Sequel... osv... jeg ved det ikke :)

fooorkert.. Lucas skrev alle 3 film som en film i starten, men følte at den nok blev for lang og delte den op i 3 afsnit..

I den ny dvd pack med alle 3 film + en bonus dvd er der en mega lang featurette om de gamle films udvikling og det samme med lucas's

fooorkert.. Lucas skrev alle 3 film som en film i starten, men følte at den nok blev for lang og delte den op i 3 afsnit..

I den ny dvd pack med alle 3 film + en bonus dvd er der en mega lang featurette om de gamle films udvikling og det samme med lucas's

Jeg har fået nøjagtigt det samme at vide af mange folk, så jeg tror Fed7haS har ret...

lige her

http://www.filmz.dk/forum/item/12606/#first

Der står ikke noget i det link om at en ny trilogi ikke vil fortsætte hvor de gamle film slap. Det eneste der står mht. nye film er "Ved Los Angeles premieren på den angiveligt sidste "Star Wars" film, havde IESB fat i Howard Roffman fra LucasFilm, og pressede ham for et svar på om det kunne tænkes at der engang i fremtiden kunne komme en ny trilogi. Han svarede at man aldrig skal sige aldrig.

Det er dog tvivlsomt om Lucas selv vil stå bag kameraet på flere "Star Wars" film, hvis man skal tro hans egne udtalelser."

Oprindeligt indlæg af Alaza
    En anden ting, som er halvt OT: Kommer der en boks med alle seks film?

ja det gør der

bukkemand.. måske du skulle se den bonus dvd i stedet for?