Kender ham ikke...*****...
Opfindelsen af computeren...
-
-
I må altså ikke tro det er mig for det er det altså ikke...
-
Jeg har lige fundet ud af at det var en mine venner der sad overfor mig... Det må i undskylde...
-
Oprindeligt indlæg af Aagaard1000
Jeg har lige fundet ud af at det var en mine venner der sad overfor mig... Det må i undskylde...Synd for dig .. Det siger jo bare noget om hvilke folk du omgåes ..
Edit: Men hvis du ikke kan finde ud af Google, så skulle du nok overveje at tage en tur på biblioteket .. De er somregel flinke til at hjælpe - og har de ikke noget du kan bruge, ved de en masse om informationssøgning ..
Husk internettet er ikke altid den bedste kilde at bruge ..
-
Jeg har lige fundet ud af at det var en mine venner der sad overfor mig... Det må i undskylde...Det sagde jeg jo.
Ham kummer du lige snarest...Her er noget, som du måske kan bruge:
http://plus.maths.org/issue20/features/korner/
http://www.buzzle.com/chapters…nasoff-berry-computer.asp
http://www.senior-city.dk/filer/Computerens_historie.doc -
Bare rolig jeg skal nok skælde jer ud for ham...
-
Hvis det er et for svært emne, eftersom du skal have andres hjælp til det, burde i da vælge et andet
-
Bare rolig jeg skal nok skælde jer ud for ham...
Haha*lol*
Jeg tror det er ham der skal ha' en skider... Håber da ik vi har gjordt noget?
-
Vi har søgt på Google...
Det er bare et lidt svært emne...
Er der ikke nogen af jer der har lidt kendskab til emnet som kan fortælle mig lidt om det...
Det bedste ville vel nok være nogle links...Prøv det lokale bibliotek;) Det har for det meste, gode, og pålidelige informationskilder... Så slipper man også for at gå i dybden emd kildekritik hvis man arbejder med politik f.eks.
-
Oprindeligt indlæg af SanCheZ
Hvis det er et for svært emne, eftersom du skal have andres hjælp til det, burde i da vælge et andet
Desværre for sent... Tak for svarene... Jeg tror jeg prøver en tur ind på det lokale bibliotek... -
Har selv lavet projektopgave om computeren.
Opfindelser der førte dertil var bla. telefonen, lommeregneren.
Og hvad mener du med når du siger computer? De gamle hvor man selv skulle sidde og stikke pins ind og ud og derefter kunne se nogle dioder blive tændt eller dem vi idag kalder for PC'er? Altså dem som jeg mener blev udviklet i 80'erne.
Det er noget du bliver nødt til at få på det rene, ellers kan det være vældig svært at finde noget om det.
-
Oprindeligt indlæg af Falsk
Transistoren.Ehm... Den kom først noget senere...
Nogensinde hørt om radiorør?? -
Oprindeligt indlæg af 1_2_know
Ehm... Den kom først noget senere...
Nogensinde hørt om radiorør??
Ja det víl jeg da også sige..Forresten.. En af de første computere.. *G*
[Blocked Image: http://photo2.si.edu/infoage/eniac.gif]
-
I ved godt hvor vidt ordet COMPUTER er for et begreb?
altså en computer er jo ikke bare en computer som i ser i dag...
-
Oprindeligt indlæg af mrflashbag
I ved godt hvor vidt ordet COMPUTER er for et begreb?altså en computer er jo ikke bare en computer som i ser i dag...
Det fattede jeg så hat af....
-
Oprindeligt indlæg af Boris
Det fattede jeg så hat af....
Tror han mener noget i stil med at en computer ikke bare er sådan en der står på skrivebordet med blåt lys og cd rom drev i
-
ja først skal man da definere hvad man mener med computer........er det selve chips, elektronikken bag eller den samlede løsning som vi har nu?
-
Oprindeligt indlæg af Fragman
ja først skal man da definere hvad man mener med computer........er det selve chips, elektronikken bag eller den samlede løsning som vi har nu?Lige det jeg mente
COMPUTER ER ET MEGET BREDT EMNE
-
en computer er vel i ordets forstand en beregner
kan det regne er det en computer, så kuglerammer er nok de første, ca.
dvs opdagelser der muliggjorde computere:
Bambus
Trækugler -
Oprindeligt indlæg af Antinørd
Jeres hjerne kører kun på 20MHz...Så er din brændt af...