WoW - Allliance eller Horde ?

  • alliance.. tsk tsk.. halvdelen af alliance er fandme paladins! det er røv sjældent man ser en warrior synes jeg. nææ du! the true power lies within the horde 8)

  • paladins kan ikke ret meget i 1 vs 1 imo. der er mange classes som ikke har de store problemer med dem mere.
    jeg mana burner dem bare så er de ikke andet end en warrior med lorte dps :P


    Asus A8N SLI Premium - AMD 64 San Diego 4000+ - 2x Geforce 7800GT
    2x 1GB Gskill Extreme PC4000 - 2x 74GB Raptor - 300GB Maxtor DM10
    Nikon D70 / D200 - Nikon 50 f/1,4 - nikon 18-70DX - Nikon AF-S 300mm 1:2,8 DII

  • jeg synes der er alt for mange rogs :(
    + jeg synes det er underligt at blizzard har lavet en raid instant hvor rogs stort set ikke kan bruges :( i MC kan rogs ikke det helt vilde andet end at dø alt for mange gange :( det er lidt underligt at blizzard har valgt at lave det sådan med alle de AoE og ting at rogs bliver nød til at bruge bue / gun hvis de ikke vil dø i hver fight.
    jeg raidede MC den anden dag med min guild og en anden. vi havde 2 rogs med ud af en full raid. tror vores rog døede 20+ gange på den tur... :(


    Asus A8N SLI Premium - AMD 64 San Diego 4000+ - 2x Geforce 7800GT
    2x 1GB Gskill Extreme PC4000 - 2x 74GB Raptor - 300GB Maxtor DM10
    Nikon D70 / D200 - Nikon 50 f/1,4 - nikon 18-70DX - Nikon AF-S 300mm 1:2,8 DII

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Evilbone
    jeg synes der er alt for mange rogs :(
    + jeg synes det er underligt at blizzard har lavet en raid instant hvor rogs stort set ikke kan bruges :( i MC kan rogs ikke det helt vilde andet end at dø alt for mange gange :( det er lidt underligt at blizzard har valgt at lave det sådan med alle de AoE og ting at rogs bliver nød til at bruge bue / gun hvis de ikke vil dø i hver fight.
    jeg raidede MC den anden dag med min guild og en anden. vi havde 2 rogs med ud af en full raid. tror vores rog døede 20+ gange på den tur... :(


    evt dårlig healer
    plus rogues er evil i PVP
    man kan ikks tyre båe PVE og PVP. lev med det

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque
    Horde.


    Alliance er for tøserne.


    Og dem med den holdning bør ikke game MMORPG's!
    Smag og behag!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ramaskriget
    alliance.. tsk tsk.. halvdelen af alliance er fandme paladins! det er røv sjældent man ser en warrior synes jeg. nææ du! the true power lies within the horde 8)


    http://www.warcraftrealms.com ;)


    Så kan du kigge der på din server og se om ½ er paladins..


    Synes nu stadig at der er ALT for mange rogues og shamans...


    Selvom druids er de sygeste...

  • Horde :) og ja når man ser alliance er der så sygt mange paladins. og i raid går man ikk efter dem, for det tar for lang tid at smadre dem med det homo imune shield de bare laver.

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque


    Tag dog en joke, pigebarn.


    Nah sys bare det er lamt som alle rakker ned på alliance. Som om i siger at vi alle er de samme!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wraper


    Nah sys bare det er lamt som alle rakker ned på alliance. Som om i siger at vi alle er de samme!


    "Alle" rakker ned på Alliance??


    Så vidt jeg kan se, er der (for tweak.dk's vedkommende) over dobbelt så mange alliance-spillere, som horde. Såeh... tør dine øjne.