WoW - Allliance eller Horde ?

• jeg gamer op skullcrusher

PT lvl 56 human mage

master serg..self ^^

1: ALT for mange pala...
    2: ALT for mange druids
    3: ALT for mange rogues
    4: ALT for mange shamans...

hver gang jeg grinder i burning steps bliver jeg 1:ganket af 2hordes...druid og rogue

ELLER shaman - rogue

næsten hver gang jeg er i brd---2 palas

Oprindeligt indlæg af Vigilant
    Troldespil er noget LORAT.. FAT det!! :))

Mvh Mads :T

Troldespil? :))

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

• YE det "spil" i snakker om hedder Troldespil.
    Og det går ik ud på at være god selv, det er ens karakter der er god ik en selv, nej CS det ka man sku bruge til noget... Det er PURE skills! Ik det kedelige rolle troldespil, nej puuhaa! :lame:

Mvh MAds :T

Oprindeligt indlæg af Vigilant
    YE det "spil" i snakker om hedder Troldespil.
    Og det går ik ud på at være god selv, det er ens karakter der er god ik en selv, nej CS det ka man sku bruge til noget... Det er PURE skills! Ik det kedelige rolle troldespil, nej puuhaa! :lame:

Mvh MAds :T

Du aner jo ikke hvad du snakker om.. Spil nu spillet før du kommer med flere latterlige kommentarer..

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

• Uanset så har han da ret, WoW er ca 20% skills imo.
    Men nu er der heldigvis også mere end PvP i det spil, jeg tror ikke der er mange der har valgt WoW for PvP delen, den er der bare og er med til at gøre det endnu sjovere.

Men Vigilant har helt ret, CS er det spil der tester dine "skills" med en mus bedst, da det er det mest præcise FPS jeg endnu har prøvet. :)

• men er det ikke noget underligt noget at sammenlinge wow med cs ? de har da ligeså meget tilfæles som wow og minestryger....

Asus A8N SLI Premium - AMD 64 San Diego 4000+ - 2x Geforce 7800GT
    2x 1GB Gskill Extreme PC4000 - 2x 74GB Raptor - 300GB Maxtor DM10
    Nikon D70 / D200 - Nikon 50 f/1,4 - nikon 18-70DX - Nikon AF-S 300mm 1:2,8 DII

Oprindeligt indlæg af Evilbone
    men er det ikke noget underligt noget at sammenlinge wow med cs ? de har da ligeså meget tilfæles som wow og minestryger....

Joh det er så en anden ting, det eneste de har tilfældes er at de spilles på en pc/mac. Ellers er de så forskellige som de kan blive. :)

• Hej...det vigtigste er ikke den char du spiller, men hvordan man spiller den....så det er sjovt for dig, og dine medspillere...foretrækker alliance :cheers:

• LOL 1/2 af alliance er palladin tror jeg vidst ik.
    og desuden kan man sagtens tag en rogue selv om man er mage....
    :camp: [COLOR=royalblue]

jeg synes der er alt for mange rogs :(
    + jeg synes det er underligt at blizzard har lavet en raid instant hvor rogs stort set ikke kan bruges :( i MC kan rogs ikke det helt vilde andet end at dø alt for mange gange :( det er lidt underligt at blizzard har valgt at lave det sådan med alle de AoE og ting at rogs bliver nød til at bruge bue / gun hvis de ikke vil dø i hver fight.
    jeg raidede MC den anden dag med min guild og en anden. vi havde 2 rogs med ud af en full raid. tror vores rog døede 20+ gange på den tur... :(

Hvordan kan du sige at Rogues ikke kan bruges i Molten Core? Hvor har du lært at raide henne?
    Nu har vi i Imbalanced renset hele Molten core over adskillige gange og vi har altid 6-8 rogues med når vi raider... Det er rogues der gør at vi kan tage bosserne ned så hurtigt som vi gør det.

Hvis jeres rogues dør så skulle i måske overveje at heale dem noget bedre eller få en main tank der forstår at holde aggro på mobs.

Kan så fortælle dig at for overhoved at have en chance mod Ragnaros skal du godt nok have DPS classes med så det gør noget og der vil mindst 8 Rogues være et krav.

• Alliance er for kedelige folk. der er intet specielt over dem. Hordes har flere seje features.

Jeg foretrækker Orcs, trolls og taurens.

Oprindeligt indlæg af DEEF

Joh det er så en anden ting, det eneste de har tilfældes er at de spilles på en pc/mac. Ellers er de så forskellige som de kan blive. :)

Hehe, se så lige test server med battlegrounds :) der er da noget til fælles, men WoW er self 3rd person

Well jeg spiller Horde som Troll, ville originalt have været en NE Druid men den guild jeg var i på beta splittede op. Man kan vel godt spørge sig selv hvordan den ene faction opfører sig i forhold til den anden på den server man nu spiller på, men ellers er det da bare et spørgsmål om den stil man gerne vil spille :0

• Orc shaman (54) på stormreaver.. prøvede at spille alliance på dragonmaw, men de fatter SÅ lidt at hjælpe.. opgav alliance efter level 18.
    Siger ikke at alle alliance er sådan, men jeg føler at mange nye spillere vælger alliance af en eller anden grund... Jeg gjorde det selv da jeg spillede final beta'en. Da jeg fandt ud af hvordan spillet fungerede, prøvede jeg horde og så at det var meget mere spændende...
    Hvis jeg bliver træt af WoW, så begynder jeg nok at spille alliance :p

• Jeg valgte også Alliance, da jeg joinede var der en del flere Horde end Alliance på Deathwing, så man måtte jo støtte dem i undertal, nu ser det ud til at tallet har ændret sig lidt.

jeg synes der er alt for mange rogs :(
    + jeg synes det er underligt at blizzard har lavet en raid instant hvor rogs stort set ikke kan bruges :( i MC kan rogs ikke det helt vilde andet end at dø alt for mange gange :( det er lidt underligt at blizzard har valgt at lave det sådan med alle de AoE og ting at rogs bliver nød til at bruge bue / gun hvis de ikke vil dø i hver fight.
    jeg raidede MC den anden dag med min guild og en anden. vi havde 2 rogs med ud af en full raid. tror vores rog døede 20+ gange på den tur... :(

Det er da nok det sjoveste jeg længe har læst :)... måske skulle jeres guild lære at spille :)?

1. rogues er Vigtige i mc da det er en af de classes med højest dps

2. jeres rogues bør slet ikke blive slået på

• alliance selvf

betyder ikke en dyt hvilken char du er, så længe du har de ordenlige ting og kan finde ud af at spille din mand kan du lige så godt vinde..

har nakkede massere af priest, rouge, paladin, mage, warlock, hunter osv. og flok bliver ved med at sige "uden dit divine shield havde jeg vundet" ja og? jeg har den spell og så er det ikke meningen at bruge den?

• Hvis der ikke var nogen alliance, skulle man jo hele tiden tæve sine venner for at lave noget spas..

:D

HORDE

Men Alliances er cool nok, de er værdige modstandere..

Alliance :cheers: Horde <--- Booty bay