Det værste ved immune-pisset er at man altid bliver pissesur og løber efter dem, hvorefter man pludselig løber ind i 12 mages der allesammen flameballer én. Ellers synes jeg at det shield er fair nok.
WoW - Allliance eller Horde ?
-
-
Forøvrigt: Horde, naturligvis.
Alliance er en flok medløbere. Folk uden kreativitet og fantasi, folk uden sans for detaljer.
Tauren rocks. Og Tauren er ikke onde.
-
Oprindeligt indlæg af Ramsbams
Forøvrigt: Horde, naturligvis.Alliance er en flok medløbere. Folk uden kreativitet og fantasi, folk uden sans for detaljer.
-
Horde selvfølgelig, men har en gnome mage, som jeg leger lidt med når min Tauren hunter sover til middag ..
Mht alliance og paladins så er det helt fint med mig, da jeg kun pvp´er i Orgrimmar og derfor næsten kun støder på rogues og mages... -
Oprindeligt indlæg af Ramsbams
Forøvrigt: Horde, naturligvis.Alliance er en flok medløbere. Folk uden kreativitet og fantasi, folk uden sans for detaljer.
Prøv at læse dit indlæg igennem, og tag så og tænk over hvor dum ud lyder
-
Alliance her..har også et par horde char..men det er ikke rigtigt mig..jeg er selv en af de "noobs" der har valgt en pala, som der så tit bliver sagt om palaerne...men uden vores shield..hvad ville vi så være..ikke en skid..det kan man ikke undvære..
der er mange palaer..men jeg synes at jeg ser mindst lige så mange rogues...det er også altid dem folk skriver at de ikke vil have med i instances, fordi de har dem i forvejen!
men jeg er nu god tilfreds..jeg har det fint med min lvl 54 pala..han klarer det sq okay..vi er måske langsomme til at slå ihjel..men vi har ikke meget downtime..
-
Horde helt sikkert.
Er helt tosset med tauren. -
ehmm, de seje drenge af jer der spiller horde, hvad er det i for det meste oplever nå i møder en pala og går på dem, jeg har en cold/arcane specced mage, kun lvl 42, men har taget meget pvp, men du bruger shields og det shit til at stikke af med.... eller til deres venner kommer..... forresten, er der PLZ ikke nogen der spiller på stormreaver? der er sq for lidt nice players fra dk på den.... der er dog mange nice fra sverige osv... for the horde...
lige en side kommentar, pala vs. shammy, shammy vinder i en fair fight... hader shammy´s mere end pala´s...!
vores server er forresten næsten 50/50 populated, hvis jeg kan lokke nogen..... -
Horde eller alliance kommer vel kun an på 2 ting:
racial advangates
shaman / paladin -
Spiller Dwarf Hunter sjov lille fyr.
men jeg får altid at vide i en Duel... Du må ikke bruge dit Pet. -
det er en del af en hunter så det må vi da
-
Oprindeligt indlæg af slowpoke_30
Spiller Dwarf Hunter sjov lille fyr.
men jeg får altid at vide i en Duel... Du må ikke bruge dit Pet.det lidt ligesom at sige at en rogue ikke må bruge stealth :]
-
der er alt for mange alliance...især pallys. dog ser jeg sjældent en alliance 1 vs 1 battles....endnu sjældent bliver jeg konfronteret med en alliance solo player - de er altid 4 mod 1 horde....umiddelbart virker de svage siden de ikke kan kæmpe deres egne kampe. som UD rouge er det sjældent at alliance går mod mig alene - wonder why..?
-
Oprindeligt indlæg af Astral_Light
der er alt for mange alliance...især pallys. dog ser jeg sjældent en alliance 1 vs 1 battles....endnu sjældent bliver jeg konfronteret med en alliance solo player - de er altid 4 mod 1 horde....umiddelbart virker de svage siden de ikke kan kæmpe deres egne kampe. som UD rouge er det sjældent at alliance går mod mig alene - wonder why..?
sådan oplever man det nok altid. Med min horde var det som regel sådan når jeg mødte alliance og nu hvor jeg spiller alliance er det sådan når jeg møder hordes.
Der vil altid være grupper på lvl ?? characters der syntes det er sjovt at knuse en lille lvl 20 der render rundt hel selv.
Det er jo en del af oplevelsen -
Hvordan kan man sige "Horde selvfølgelig" eller "Alliance selvfølgelig". Hvor ligger selvfølgen i hvad man vælger? Det er egentlig de dummeste svar der overhovedet er her.
Jeg har det lidt sådan, at hvis venner spiller på den eller den side, ja så vælger man med stor sandsynlighed samme side som dem. At chancen for at de er alliance så er større er en anden snak. Dem der så er i et lidt for stort overtal på visse servere burde tænke sig om inden de joiner et raid der er meget større end hvad den anden side kan stille op. Ømt at tromle det hele ned på den måde.. ØMT!All imo... what so ever.
-
Horde, Rogue
-
Alliance
-
Igen, Horde. Helt sikkert. Af samme grund som jeg ofte holder med skurken i film. Der er ingen spænding i at være "good guy".
Har startet en ny Tauren. Shaman denne gang.
-
Shamans er ret nice.
Men alligevel Alliance. NE Hunter. Så bliver det ik bedre
-
Oprindeligt indlæg af Vigilant
Troldespil er noget LORAT.. FAT det!!Mvh Mads
Flot Helle!