Hvad spiller du lige nu?
Spiller selv Alliance og kommer nok til det i et stykke tid, men Horde skal da også prøves
EDIT: Spiller da Human Mage self.
WoW - Allliance eller Horde ?
-
-
alliance.. tsk tsk.. halvdelen af alliance er fandme paladins! det er røv sjældent man ser en warrior synes jeg. nææ du! the true power lies within the horde
-
synes nu mere havldelen er rogues, men det er også ligegyldigt for uanset hvor mange paladins der er er de chanceløse overfor en rogue... (uha debat...)
-
paladins kan ikke ret meget i 1 vs 1 imo. der er mange classes som ikke har de store problemer med dem mere.
jeg mana burner dem bare så er de ikke andet end en warrior med lorte dps -
Paladiner er der ALT for mange af!!! Spiller Alliance Druide selv på Arathor - karater Dreyfus - guild DooM.
-
HORDE! HOOORDE!!
med uden alliance ville der ikke være nogen at kæmpe imod, så de er sq os seje nok
Undead Rouge på Ravencrest i guilden Evil Inc.
-
Ligesom på Horde siden er der ikke andet en UD Rogues hehe....forstår det nu godt som NE Rogue.
-
Ligesom på Horde siden er der ikke andet en UD Rogues hehe....forstår det nu godt som NE Rogue.
-
Da jeg joinede den server jeg er på nu, var A:H ratio 30:70 og ergo gik jeg alliance, NE druid
-
jeg synes der er alt for mange rogs
+ jeg synes det er underligt at blizzard har lavet en raid instant hvor rogs stort set ikke kan brugesi MC kan rogs ikke det helt vilde andet end at dø alt for mange gange
det er lidt underligt at blizzard har valgt at lave det sådan med alle de AoE og ting at rogs bliver nød til at bruge bue / gun hvis de ikke vil dø i hver fight.
jeg raidede MC den anden dag med min guild og en anden. vi havde 2 rogs med ud af en full raid. tror vores rog døede 20+ gange på den tur... -
Oprindeligt indlæg af Evilbone
jeg synes der er alt for mange rogs
+ jeg synes det er underligt at blizzard har lavet en raid instant hvor rogs stort set ikke kan brugesi MC kan rogs ikke det helt vilde andet end at dø alt for mange gange
det er lidt underligt at blizzard har valgt at lave det sådan med alle de AoE og ting at rogs bliver nød til at bruge bue / gun hvis de ikke vil dø i hver fight.
jeg raidede MC den anden dag med min guild og en anden. vi havde 2 rogs med ud af en full raid. tror vores rog døede 20+ gange på den tur...evt dårlig healer
plus rogues er evil i PVP
man kan ikks tyre båe PVE og PVP. lev med det -
Horde.
Alliance er for tøserne.
-
Oprindeligt indlæg af Torque
Horde.Alliance er for tøserne.
Og dem med den holdning bør ikke game MMORPG's!
Smag og behag! -
Oprindeligt indlæg af Wraper
Og dem med den holdning bør ikke game MMORPG's!
Smag og behag!Tag dog en joke, pigebarn.
-
Jeg spiller alliance, på Skullcrusher føles det som om der er 4-5 horde pr alliance.
-
Oprindeligt indlæg af ramaskriget
alliance.. tsk tsk.. halvdelen af alliance er fandme paladins! det er røv sjældent man ser en warrior synes jeg. nææ du! the true power lies within the hordeSå kan du kigge der på din server og se om ½ er paladins..
Synes nu stadig at der er ALT for mange rogues og shamans...
Selvom druids er de sygeste...
-
Horde
og ja når man ser alliance er der så sygt mange paladins. og i raid går man ikk efter dem, for det tar for lang tid at smadre dem med det homo imune shield de bare laver.
-
Oprindeligt indlæg af Torque
Tag dog en joke, pigebarn.
Nah sys bare det er lamt som alle rakker ned på alliance. Som om i siger at vi alle er de samme!
-
Oprindeligt indlæg af Wraper
Nah sys bare det er lamt som alle rakker ned på alliance. Som om i siger at vi alle er de samme!
"Alle" rakker ned på Alliance??
Så vidt jeg kan se, er der (for tweak.dk's vedkommende) over dobbelt så mange alliance-spillere, som horde. Såeh... tør dine øjne.
-
Er selv lvl 59 gnome female rogue.
Alliiance power