Mac look-alike
- Aerial
- Lukket
-
-
-
Mit kommer til at se sådan ud men jeg vil gerne have proceslinjen op for oven og ikonerne skal vises nede i bunden ligesom på en rigtig macintosh... Hvordan gør jeg det...
-
Nu har jeg fået proceslinjen op for oven...
Så mangler jeg bare at få ikonerne til at se ud som på en macintosh... -
Oprindeligt indlæg af Aagaard1000
Nu har jeg fået proceslinjen op for oven...
Så mangler jeg bare at få ikonerne til at se ud som på en macintosh...Hvis du mener docken i bunden er det objectdock
-
Oprindeligt indlæg af Aerial
Hvis du mener docken i bunden er det objectdock
Ja det er dét jeg mener...
Hvordan får jeg det frem...? -
-
Jeg har også det problem med MSN men hvad var det jeg skulle gøre ved det....?
-
Køb en Mac
-
Hvordan fjerner man et af de der widgets...?
-
Oprindeligt indlæg af fhqwhgad
Køb en MacDe er sgu fine så længe det kun er til at arbejde på sidder med en dual G5 ude på arbejde og det er sgu en helt fin maskine så længe det drejer sig om photoshop indesign osv osv
-
Nogen der kan anbefale et godt rainlender-skin i den stil ? ...
Syntes jeg trænger til et nyt skin.
-
Nu har jeg siddet og leget lidt med http://www.konfabulator..
Nogen der ved hvordan jeg laver det far fahrenheit til celsius, i vejr tjenesten?
-
Oprindeligt indlæg af barslund
Nu har jeg siddet og leget lidt med http://www.konfabulator..Nogen der ved hvordan jeg laver det far fahrenheit til celsius, i vejr tjenesten?
vælger vel bare at det skal være metric i widget-preffs
-
Super nice.. takker
Er der kun KBH til rådighed?
-
Oprindeligt indlæg af barslund
Super nice.. takkerEr der kun KBH til rådighed?
Man kan også vælge Odense.. -
Det Skide fedt xD :hb:
-
Tjeck lige datoen inden du poster! Tråden er MEGET gammel...
/ask
-
Oprindeligt indlæg af IMacMe
Det Skide fedt xD :hb:Velkommen til.
Som Jacob skriver, så er det en meget gammel tråd du har vækket til live, med absolut intet formål. Det er vi egentlig ikke ret glade for, der er trods alt en grund til, at tråden gik død i første omgang. Jeg vil derfor opfordre dig til fremover at kigge på datoen i en tråd før du skriver i den - specielt hvis det er en tråd du har fundet via Google eller Tweak's indbyggede søgefunktion.
Så hvis du tænker en ekstra gang over dette, og lige læser reglerne igennem så du er bekendt med dem, er jeg overbevist om, at du kan få rigtig meget ud af Tweak.
Jeg lukker så tråden her, så den kan få lov til at hvile i fred.