Hvis det kan hjælpe dig på nogen som helst måde hedder den type gras;
Marehalm
Engelsk er : Lyme-Grass
Tysk er: Dünengrass
Latin er: Elymus...
GL med at finde det
Hvis det kan hjælpe dig på nogen som helst måde hedder den type gras;
Marehalm
Engelsk er : Lyme-Grass
Tysk er: Dünengrass
Latin er: Elymus...
GL med at finde det
NICE program, Aerial.. tak for det!
jeg har også siddet og leget lidt med det.. sådan ser det ud pt:
EDIT: Til jer som har problemer med vejrvisningen: I skal taste bynavnet ind, hvor der står "enter City or US zip"
når i så har klaret det, skal i se på Net-adressen. f.eks. mit Zip for Helsingør er DAXX0016
Garfield: du skal trykke shift, og derefter højreklikke på en Widget for at få egenskaberne frem. Der kan du fjerne den Widget.
Jeg har installeret et par ekstra widgets... hvis i kigger på billedet, er der en sluk-knap på midten af skrivebordet. men hvis man dobbeltklikker i midten, popper der en spil-menu frem. hvis man så trykker lidt længere væk fra midten, lukker computeren ned(hvis man trykker "ja" når den spørger om Windows skal lukkes)
et rigtigt cool program... tak endnu en gang Aerial
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af ScratchY
NICE program, Aerial.. tak for det!
jeg har også siddet og leget lidt med det.. sådan ser det ud pt:
EDIT: Til jer som har problemer med vejrvisningen: I skal taste bynavnet ind, hvor der står "enter City or US zip"
når i så har klaret det, skal i se på Net-adressen. f.eks. mit Zip for Helsingør er DAXX0016
Garfield: du skal trykke shift, og derefter højreklikke på en Widget for at få egenskaberne frem. Der kan du fjerne den Widget.
Jeg har installeret et par ekstra widgets... hvis i kigger på billedet, er der en sluk-knap på midten af skrivebordet. men hvis man dobbeltklikker i midten, popper der en spil-menu frem. hvis man så trykker lidt længere væk fra midten, lukker computeren ned(hvis man trykker "ja" når den spørger om Windows skal lukkes)
et rigtigt cool program... tak endnu en gang Aerial
Jeg kan sgu ikke få det weather halløj til at virke på den måde.
Prøv lige og se om du kan få gang i den nede i objectdock der jeg har problemer.
hvor finder i alle de syge ikoner der? sidder og henter det lige nu så må vi se om det slår aquadock
finder de iconer jeg bruger her http://www.wincustomize.com/index.aspx?u=0
QuoteOprindeligt indlæg af shak
finder de iconer jeg bruger her http://www.wincustomize.com/index.aspx?u=0
Takker lige hvad jeg manglede
Stadig ikke nogen der har fået weather i objectdock til at virke ??
brug Kapasules det er fedt til vejr udsigten
det er det jeg har i mit screenshot
jeg kan slet ikke få det til at virke
når jeg har hentet det og vil køre det så kommer der bare en fejlmelding
QuoteOprindeligt indlæg af Garfield
brug Kapasulesdet er fedt til vejr udsigten
det er det jeg har i mit screenshot
Var for at undgå at have alt muligt forskelligt inde så ville være cool hvis det virkede i objectdock som jeg jo alligevel bruger.
Wee så kører den sgu...
Godt tilfreds dejlig stilrent og uden problemer
Aerial Hvordan har du fået de ikoner som du har på det billede af dit skrivebord, den der docking station
Originallinket er dødt, man kan ikke længere hente filen derfra af en eller anden grund. Er der ikke en der gider smide filen op et sted, så man lige kan få prøvet det?
QuoteOprindeligt indlæg af zweb.dk
Nyt link: Flyakite OS X v 2.0
Du kan hente den her Engel .. Hvis det heller ikke virker, så sig til, så skal jeg smide filen online ..
QuoteOprindeligt indlæg af Burger
Du kan hente den her Engel .. Hvis det heller ikke virker, så sig til, så skal jeg smide filen online ..
Hov, det post havde jeg ikke lige set da jeg gik tråden igennem, tak Burger.
QuoteOprindeligt indlæg af SGN_X
Aerial Hvordan har du fået de ikoner som du har på det billede af dit skrivebord, den der docking station
Alle ikoner jeg har i objectdocken er hentet fra wincustomize.com
damn
jeg kom til at trykke på "lock" i objektdocken..
nu kan jeg ikke gøre en skid ved den EDIT: (hvilket også betyder at jeg ikke kan slå det fra)
QuoteOprindeligt indlæg af ScratchY
damn
jeg kom til at trykke på "lock" i objektdocken..
nu kan jeg ikke gøre en skid ved den
EDIT: (hvilket også betyder at jeg ikke kan slå det fra)
Hvis du højreklikker nede i docken i et eller andet mellemrum, skulle du kunen fjerne fluebenet i "lock draging" - virker det ikke ?
Fik det prøvet på min bærbar, men synes ikke helt det var mig ...
OK cool med den der object-dock i bunden, men den opførte sig ikke helt som jeg ville ... og skulle også lige vænne mig til at processlinien lå foroven
Narj, tror ikke jeg gider have det ind på den stationære ..
QuoteOprindeligt indlæg af Aerial
Hvis du højreklikker nede i docken i et eller andet mellemrum, skulle du kunen fjerne fluebenet i "lock draging" - virker det ikke ?
porblemet er at der ikke er noget mellemrum. jeg kan slet ikke gå ind under dockens egenskaber..
nu har jeg genistalleret den, så nu virker det fint igen.