Din Ca månedes løn ? :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial


    he he ja, men der ligger meget arbejde i - man sidder bestemt ikke på den flade og nyder pengene.


    Jeg arbejder mellem 60 - 70 timer om ugen og i den tid sidder jeg overhoved ikke stille. Har knapt 100 unge jeg skal holde styr på + alt kontakt til forretninger osv. Bestemt ikke et job jeg ville holde til hvis jeg var 15 år ældre ;)


    så er vi jo fjender :))
    sidder selv som drift konsulent hos TopNordic.
    Tja hvad drifter vi ikke efterhånden .... :-)
    det ved du vel ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Avartar
    så er vi jo fjender :))
    sidder selv som drift konsulent hos TopNordic.
    Tja hvad drifter vi ikke efterhånden .... :-)
    det ved du vel ;)


    nej fjender mener jeg da ikke - vi har jo lige haft danske banks hjemmepc-ordning igennem jer ;)

  • Ca. 2500-4000 alt efter hvor mange vagter jeg får.


    Jeg arbejder som afryder på det lokale disko nemlig Ritz ;)


    Og så er der min SU på 1000kr. men der bliver lige trukket skat så det bliver ca. 650kr :rolleyes:


    Asus maximus v extreme
    Intel Core i7 3770k

    Corsair H100
    Corsair Dominator GT 1866
    Samsung 830, 256GB
    2x Asus 7970 DIRECT-CUII
    Corsair HX 1050


  • Tja jeg får ca. 24K brutto som skolepæd. på sluttrin.
    Det bliver så til ca. 15K efter skat. Det lyder jo meget godt - men er ikke særlig meget, når der er faste udgifter for ca. 11,2. :(
    Men jeg klarer den da nogenlunde - ku' måske være man sku' finde en rig kvinde og gøre glad. :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bentzin
    Tja jeg får ca. 24K brutto som skolepæd. på sluttrin.
    Det bliver så til ca. 15K efter skat. Det lyder jo meget godt - men er ikke særlig meget, når der er udgifter for ca. 11,2. :(
    Men jeg klarer den da nogenlunde - ku' måske være man sku' finde en rig kvinde og gøre glad. :crazyeyes:


    Ja gid det var så nemt!
    Det er desværre som regel bare mænd der er rige og den vej har jeg ikke tænkt mig at gå. :)

  • får ca 11k udbetalt.....men har kun faste udgifter på ca 7k med mad så det går da

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa
    Er en fattig studerende med næstlaveste hjemmeboende SU :] 1300 står der på fredagens indbetaling og de gik af med det samme til nyt tøj 8)



    Det er fordi dine forældre tjener mindre pr. år ;)


    I tuder ...


    jeg bor sq os hjemme, og får 1022 kr i SU om månede... og skal OGSÅ selv betale alt.. !


    men har så ferie arbejde, hvor jeg kan i alle mine ferier få "fuldtidsarbejde", møde 7 morgen - fri halv fire eftermiddag. til 88 kr i timen, så det giver godt til lidt ekstra om måneden.


  • Ja, jeg får skam heller ikke mere end lige over de 1000,- når jeg starter på SU.. Bittert :|

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tRuz
    Ja, jeg får skam heller ikke mere end lige over de 1000,- når jeg starter på SU.. Bittert :|


    ja gu er det bittert...


    men hva er der t gøre ved det? .. ikke en daddel. ÆV!


    Men vil ens forældre forsøde ens tilværelse - nej nej nejnej


    Derfor jeg arbejder i de fleste af mine ferier...

  • arbejder som "minibar" opfylder på Admiral hotellet i københavn, får 90,- så jeg får ca 2500 om måneden , men bliver endnu bedre til maj , der kommer ferie penge fra min gamle job i ISO , så Aerial , du kan godt tag´ pakke sammen :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HuleFanden


    Og en kæmpe gæld! :D


    Vrøvl,det kommer jo an på hvor man køber hus henne :)
    Her i vores bette by,kan man købe et 150 kvm hus for 800k