Din Ca månedes løn ? :)

  • ca 6-9 k :D


    Skal lige høre hvem er ham der 40 til 45 k?? en commentar please?? kunne ikke lige finde ham.. DAMN!!!! Det er fandme mange penge. og hva laver den person til hverdag?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial


    he he ja, men der ligger meget arbejde i - man sidder bestemt ikke på den flade og nyder pengene.


    Jeg arbejder mellem 60 - 70 timer om ugen og i den tid sidder jeg overhoved ikke stille. Har knapt 100 unge jeg skal holde styr på + alt kontakt til forretninger osv. Bestemt ikke et job jeg ville holde til hvis jeg var 15 år ældre ;)


    Så arbejder vi cirka lige meget kan jeg se ;)


    Og det samme gælder for lønnen.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Avartar


    hehe yes det var en dejlig ordre at få i hus :)


    vi skulle have haft vores firma til at gøre det samme, bah nogle maskiner vi fik i vores hjemmepc deal :(
    skod skod og skod ukendte hardware dele i og brander sammen til højre og venstre.
    jeg endte med at aflevere min tilbage, :) 2 uger inden min egen flipper ud hehe
    så nu kan jeg igen prøve at finde en ny en :p


  • Har jeg sagt at jeg ikke selv betaler for alt? Altså der er ikk meget (Jo, men ikk i forhold til resten fra min klasse) som mine forældre betaler


    Self ved jeg godt at jeg har tag over hovedet og maden kommer på bordet uden en efterfølgende regning, men når jeg hører hva andre får hist og her i lommepenge eller cafepenge så ka jeg godt blive lidt misundelig lige nu.. Betaler selv tøj og hva jeg ellers lige står og ska bruge

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af shak
    SU'en, jeg får er tilgrin IMO, jeg har ca. 500 om måneden til mig selv (til smøger, buskort osv.), havde det ikke været for min den gamle, og jeg også ardejder lidt deltid, havde jeg ikke haft en klink :rolleyes:


    Er du hjemmeboende og er de 500 kroner efter et eller andet indhug til en fast udgift?


    Forresten kom til at snakke med nogen om det her for ikk så langt tid siden, SU er jo noget der ska gøre at unge under uddannelse IKKE behøver at arbejde.. Hvordan ka det så være så lavt at man ska arbejde for at få noget ordentligt ud af det alligevel? Med mindre man vil leve på et minimalt smalkostsniveau uden nogle former for ekstra goder, men det er jo heller ikk sundt for ens uddannelse :roller:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HuleFanden
    Sry men hvordan kan nogle af jer ha så fede computere med så ''lidt'' penge til jer selv? 8o


    Så er det jo lige Arieal ! Som intet mangler :D


    Prioritering ^^

    · Core 2 Duo E8400 w/ Zalman 9700 LED
    · ASUS Maximus Formula Republic of Gamers
    · OCZ DDR2 PC6400 2*2GB w/ Corsair DOMINATOR Fan
    · Inno3D GeForce 8800GTS 512MB
    · Maxtor, Seagate & WD 1120 GB HDD's
    · Corsair HX620W
    · Antec P182 w/ 2x Scythe SFF21D
    · Creative Audigy 2 ZS
    · Samsung SyncMaster 959NF 19"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HuleFanden
    Sry men hvordan kan nogle af jer ha så fede computere med så ''lidt'' penge til jer selv? 8o


    Så er det jo lige Arieal ! Som intet mangler :D


    Fordi vi ikk ryger (Særligt mange ihvertfald) og nogle af os drikker heller ikk (Andet end cola og faxe kondi 8))


    Og så bruger vi heller ikk pengene på alt muligt andet.. Såsom tøj :D


    Edit: noxerN kom lidt før mig :)

  • Har deltidsjob i Netto med en fast 5-timers vagt om ugen, så tjener kun omkring 2000 hvis jeg ikke ta'r nogen ekstravagter... Men så er det altid godt at der er komemt ny lukkelov, så vi ahr åbent mange søndage hvor man får 134 kr. / timen :D


    Tjener ca 3000 kr/md i snit, men ville lige høre omkring noget med SU... Må man godt tjene over 5000 om måneden, bare man ikke ryger over det samlede årsbeløb?
    Ka ikke rigitg finde ud af det :/
    Kunne bare være meget rart hvis man lige kunne tjene 7k en måned hvis der ikke var så meget i skolen :)


    Får 1022 kr. før skat i SU :/ Men får da også stadig en del af de gamle, så læager ikke :p

    A64 3200+, 1,5TB Storage, X800XT, Dell Ultrasharp 2408WFP.
    Macbook Pro: Core 2 Duo 2,2 gHz, 2GB Ram, 8600gt osv.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa


    Er du hjemmeboende og er de 500 kroner efter et eller andet indhug til en fast udgift?


    Forresten kom til at snakke med nogen om det her for ikk så langt tid siden, SU er jo noget der ska gøre at unge under uddannelse IKKE behøver at arbejde.. Hvordan ka det så være så lavt at man ska arbejde for at få noget ordentligt ud af det alligevel? Med mindre man vil leve på et minimalt smalkostsniveau uden nogle former for ekstra goder, men det er jo heller ikk sundt for ens uddannelse :roller:


    De ~500 er hva jeg har tilbage af SU når BS. er betalt osv. ..har det nu oki, men gør også selv noget for det.


    men nej su'en rækker ikke særlig langt desværre.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HuleFanden
    Så er det jo lige Arieal ! Som intet mangler :D


    Direktørens søn og datter havde her i weekenden fået hver en C180 kompressor til 570.000 pr styk af deres far 8o


    Øh hvor så min kedelig ud med de 2 på hver side :(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial


    Direktørens søn og datter havde her i weekenden fået hver en C180 kompressor til 570.000 pr styk af deres far 8o


    Øh hvor så min kedelig ud med de 2 på hver side :(


    Det er da løgn! Seriøst? Eller det var måske en aprilsnar :)) Da du var gået åbnede de kassen og fandt noget asfalt :D


    Edit: LOL da, må indrømme jeg troede det var en kompressor køler :P Fandt så ud af at det var en bil :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial


    Direktørens søn og datter havde her i weekenden fået hver en C180 kompressor til 570.000 pr styk af deres far 8o


    Øh hvor så min kedelig ud med de 2 på hver side :(


    Ah pjat, din er jo STØRST :P


    Men jo, den ny C-klasse er en vold lækker bil. Synes virkelig det er fedt at Mercedes er begyndt at komme lidt fra det stive, konservative look. Nye fronte osv.