Hvad ville I vælge?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fhqwhgad


    Det var da overhovedet ikke latterligt..
    En rigtig kammerat der melder dig til politiet istedet for at ta dine nøgler eller noget i den dur..


    Men okay.. Så har man jo også mere tid til sit nye teledanmark webspeed internet...


    Melder historien jo ikke noget om at han ikke gør - men heller ikke at han gør.


    Selvfølgelig skal man prøve at stoppe vedkomne først - fx med at tage nøglerne, men hvis han ikke vil give afkald på dem, og der ikke rigtigt er andet at gøre, så er der jo ikke andre muligheder, vel?


    Har dog aldrig selv gjort nogen af delene...

  • Ganske enkelt for dumt. Kender en, hans store bror kørte 2 mennesker ihjel pga. han var fuld.


    Synes den nye reklame er rigtig god.

    Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

  • De fjolser der har svaret "jaha, bare man kører forsigtigt så sker der ikke noget?" eller "pjyt mæ dt, jæ kør li' sjå gåt nå jæ ær stiiv, såm ædju" Er det for sjov eller er det seriøst og har i ikke nosser til at skrive i debaten?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Krapylet^
    De fjolser der har svaret "jaha, bare man kører forsigtigt så sker der ikke noget?" eller "pjyt mæ dt, jæ kør li' sjå gåt nå jæ ær stiiv, såm ædju" Er det for sjov eller er det seriøst og har i ikke nosser til at skrive i debaten?


    Tror ikke de kan skrive noget særlig brugbart - for de må da være rimelige underlige, oppe i den øverste etagé når de stemmer sådan. :rolleyes:


  • Muligt men vil heller blive lidt uvenner end skulle tage til begravelse !


    Ville heller ikke kunne leve med mig selv hvis jeg lod idioten køre og han slog andre ihjel.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

    Rettet en gang, sidst af _WHAT_ ().

  • Ville aldrig køre efter jeg har drukket.. Syntes det er alt for dumt.. Heller ikke nogen af mine venner gør det så hellere sove hos en ven som bor tæt ved .. eller hvis vennen holder festen..

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • Quote

    Husk også at man i DK faktisk har lidt pligt til at stoppe folk der vil kører med sprit i blodet.


    For det første kan man ikke have "lidt pligt" til noget. Enten har man pligt til det eller også har man ikke pligt til det - og i danmark har du som privat person ikke pligt til at gøre en skid - MEDMINDRE du er vært ved en privat fest (og du har stået for alkohol udskænkningen) hvor en tydeligt beruset person har til hensigt at køre hjem - og så er det faktisk lige så ulovligt - og strafbart at køre fuld på cykel (du kan i værste tilfælde få frataget dine kørekort). De eneste der har pligt til at gøre noget - der er restauratører og bartendere. Bortset fra det - hvad fanden hjælper det så at ringe til politiet - hvis fjolset er kørt imellemtiden. Tag nøglerne fra fjolset - og hvis man ikke vil risikere at skulle bokse med tossen - så punkter et par hjul - så kører vedkommende sgutte så langt - og dagen efter bitches der nok ikke så meget over jeres "forbrydelse"....

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD


    For det første kan man ikke have "lidt pligt" til noget. Enten har man pligt til det eller også har man ikke pligt til det - og i danmark har du som privat person ikke pligt til at gøre en skid - MEDMINDRE du er vært ved en privat fest (og du har stået for alkohol udskænkningen) hvor en tydeligt beruset person har til hensigt at køre hjem - og så er det faktisk lige så ulovligt - og strafbart at køre fuld på cykel (du kan i værste tilfælde få frataget dine kørekort). De eneste der har pligt til at gøre noget - der er restauratører og bartendere. Bortset fra det - hvad fanden hjælper det så at ringe til politiet - hvis fjolset er kørt imellemtiden. Tag nøglerne fra fjolset - og hvis man ikke vil risikere at skulle bokse med tossen - så punkter et par hjul - så kører vedkommende sgutte så langt - og dagen efter bitches der nok ikke så meget over jeres "forbrydelse"....


    jeg vil give dig ret, hvis bare bare sorterer alt det sure fra, så har er jeg villig til at gå så langt som at sige at alt hvad du siger er rigtigt.


    man er sq nødt til at passe på sine venner som man håber de vil passe på en selv.

  • har een gang taget turen hjem på knallert efter bare 2 øl (som jo næsten er hvad min krop ville kunne klare at holde under promillegrænsen i det jeg dengang vejede knap 65kilo, og man skal veje 70 for den kan...). Men damn, bare de 2 øl var sq nok til at fornemme at det gør man aldrig igen :boxed:

  • har kørt med sprit i blodet i bil og kunne ikke huske det dagen efter :roller: ..men det var før jeg fik kørekort
    her prøvet EN gang efter da jeg ver ved at tage til bus/taxa og der blev jeg stoppet og viste ikke om jeg mistede det.havde lige bestået teoriprøve men endnu ikke køre prøven..jeg var heldig at de var 1½ time om at en læge kom til at tage en blod prøve,så den var på 0.5 promille lige på grænsen den gang :ban:

    Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home


  • Min far er engang blevet kørt ned af en spritbillist han fik åbent lårbensbrud og han går rundt med en metal-skinne inde i sit ben

  • pjyt mæ dt, jæ kør li' sjå gåt nå jæ ær stiiv, såm ædju


    Gernialt fundet på, Men nej. det sq ikk så smart ;-)
    Alle har vel gjort det engang og gør det aldrig mere :)

    Intel Core I7-4770 3.40GHz
    16GB Ram
    256 SSD HDD
    Nvidia GeForce GTX 660, 2GB