Rengøring af min seng??

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tRuz
    Jeg ved i hvertfald at Vanish eller hvad det hedder, den lyserøde flaske, virker rigtig godt. Det fjerner rimelig sygt pletter og sådan af alt, så du kan vel vaske betrækket i det? :)


    Det der vanish sjov virker.. har fjernet nogle nastye pletter for mig..

    AMD Phenom II X6 1100T
    Gigabyte 990FXA-UD3
    8gb Corsair DDR3
    Club3D HD5750

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hellslayer


    Det der vanish sjov virker.. har fjernet nogle nastye pletter for mig..


    Ja, osse i mit tilfælde. Det har nogen gode effekter :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Patrick S


    Cellulose fortynder er noget skidt noget, skulle engang fjerne maling fra et keyboard, men der var ikke meget keyboard tilbage...


    HAHA *lol*

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af miniebbe
    Hvad pokker stiller jeg op? den lugt skal altså bare væk drenge!!


    DER er en go grund til at dine forældre skal give dig en ny seng?

  • har selv været i samme situation, dog prøvede jeg ikke selv rengøringen da den ansvarlige måtte det ;)


    Sengen stod udenfor i 3 uger, og fik med en uges mellerum en kæmpe Ajax-skrubning


    Må dog hellere sige det ikk virkede, bræklugten forsvandt ikk...


    Det endte med at den der have brækket sig, fik forsikringen til at dække :clap:


  • Nice man.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SeePee


    øhh truckerbade en seng..? :boxed: det mener du ik :))


    JO Da... det handler jo bare om at bruge den rigtige deo... bare man tager den alle damerne er vilde med så kan det aldrig gå helt galt..

    ~ N I N J A ~
    1 - Ninjas are mammals.
    2 - Ninjas fight ALL the time.
    3 - The purpose of the ninja is to flip out and kill people.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af hoerning


    JO Da... det handler jo bare om at bruge den rigtige deo... bare man tager den alle damerne er vilde med så kan det aldrig gå helt galt..


    Tror nu KUN det ka gå galt :P


    Tror ikke man ka få fjernet andet end pletten... Lugten sidder desværre nok fast, men få fat i den kegle der har ørlet og få ham til at betale eller ihvertfald stå for rengøringen..!


  • Wow det må have været en kringlet historie... Hvad bildte han forsikringen ind?? Tror ikke det ville hol at sige:" Ja jeg var lidt stiv, ørlede ud over en (ex?) kammis seng.. Dækker I?? :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa


    Tror nu KUN det ka gå galt :P


    Tror ikke man ka få fjernet andet end pletten... Lugten sidder desværre nok fast, men få fat i den kegle der har ørlet og få ham til at betale eller ihvertfald stå for rengøringen..!


    så det jo bare vælge hvad der er værst.. lugten eller pletten... ellers har jeg lige set at acetone og det der skum?( sådan noget man putter i pakker for at beskytte dem imod stød og slag osv.) det brænder rigtig godt, og næsten virker som napalm bomber på små vietnamesere, og eventuelt du kunne prøve at brænde din seng af ved et uheld!.. husk gummihandsker! det acetone er noget krads stads

    ~ N I N J A ~
    1 - Ninjas are mammals.
    2 - Ninjas fight ALL the time.
    3 - The purpose of the ninja is to flip out and kill people.

  • Rodalon fjerne både lugt og decinficerer... (den måde det fjerner lugten på)


    Har vi tit brugt til at rense gulvtæpper med herhjemme når vi har haft killinger og de har skidt på gulvet eller pisset der :-(