Min kommende bil :P
-
-
Efterhånden en "gammel" Ice installation, syntes dog også at det er for overdrevet selvom det er til en demo bil. Men respekt for det kæmpe arbejde som ligger bag, og klart noget ud over det "sædvanlige".
-
kan det passe jeg så den til bilmesse i herning ?
-
Syns så godtnok det er extremt Grimt/Techno Agtig! ikke noget jeg ville køre rundt i
Ville godt have den så kunne jeg sælge den og købe noget ordenligt :]
-
Rettet sidder jo i den forkerte side ... :s
-
Den er fandme fed, men ville ikke køre i den.
Så 100 gange hellere have en mustang eller en gammel corvette.
nåhh off to ferie work med mig.
...
-
Nej nej nej, for pokker hvor er den da gyselig
Kan da godt ske man er lidt af en bonderøv, men der er da ingen grund til at reklamere med det...
-
Tager hatten af for det store arbejde, men den stil der, er ikke lige mig
-
den er FeEeEeEd håber sQ at du har nogle knaster;)
-
rettet sidder nok i højre side forde den ikke er helt dansk
hehe
men jeg ville sku ikke have noget imod at have den :P:P
*ser over på sin skrotbunke af en volvo 340
*[I]
-
Flot nok, Men jeg vil da gerne ha en tur
-
Oprindeligt indlæg af MvK
Tager hatten af for det store arbejde, men den stil der, er ikke lige migenig
-
Syntes ikke den er vidre pæn..
har aldrig kunnet lide sådanne biler.Forstå min ret - jo, et sæt alu-fælge ser da godt ud, på nogle biler. F.eks ser det komplet tåbeligt ud med alu-fælge på en ordenlig 4x4.
Er mere til det "enkle". Den pæneste bil der til dags dato har forladt en fabrik er og forbliver Lamborghini Countach. Den blev lavet dengang tingene var lavet til at holde og så har den det helt specielle "look" som ingen har kunnet efterligne - end ikke Lamorghini selv. Bare detaljerne på bilen ser man ikke mange til længere.
[Blocked Image: http://www.lambocars.com/highres/wwolf2.jpg] -
hvad koster sådan en???
-
hold kæft den er grim...
Men det undrer mig ikke det er udlændinge der har den
-
For Dævlen den er grim !
-
Kæft den er fed
-
Det er en ford
den er gennemført, men alt for gejlet op, det er lige i overkanten det der
-
Bortset fra den overdrevne front og hæk, samt de blå lys, er den da fed. Jeg ville nødigt køre en tur om natten i den discoteksbelysning der. Min Panasonic Bright blue cd-afspiller i bilen er slem nok, for den blænder.
-
Grim hækspoile. Den er vold fed udenpå, men det indeni har de godtnok formået at ødelægge med alt deres tingel tangel og blå lys mig der! Desuden virker det også plastikagtigt det de har lavet indeni, fx sæderne bagpå.