WoW Chars

• Har lvl 32 Human Paladin og en lvl 18 Dwarf Hunter.
    Skal være hunter i retail, pala er sq for kedeligt i længden

Intel Core2 Extreme QX9650
    Asus Rampage Formula
    Mushkin 4GB DDR2-8500
    Inno3d 8800GT
    Corsair HX620W

• Level 9 Tauren Warrior! :) Spiller på "PvP Server" hvis nogen også spiller der?? ku godt bruge nogle at spille med :) stenern at løbe rundt alene. og lidt svært :P

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

Oprindeligt indlæg af ^Genzo^

hvem gider dog at spille med en ko :))

haha :D Tja syns den så sej ud :P Vidste OVERHOEVD ikk hvad jeg skulle vælge, så det er faktisk rent tilfældigt.

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

• og så var jeg btw lvl 27 gnome mage i us open beta han var sq sjov nok, men en pala virker mere tiltalelende ligesom i d2 :D
    Derfor det ville være najZ hvis i lige smed en lille beskrivelse af hvordan i med high lvl palas har bygget dem :D
    på forhånd tak

• jeg forstår ikke lvl op systemet... lavede en night elf - rogue og hun starter med 25 i dogde og 12 i crit O_o... men efter hånden som hun kom op i lvl falder det, nu har hun 19 i dogde og 8.7 i crit.... fatter ikke en dør af det... jeg trode at de ville bliver bedre jo højre lvl man er?

ellers har jeg en lvl 26 rogue - troll

hvilke servere er det i spiller på?

self spiller jeg på pvp server 2!!!

• dodge og crit har jo noget at gøre med dine agility, så hvis du ikke får nok bonus til det som du stiger i lvl, så falder det jo i takt med at du stiger i lvl.

min rogue er 35 og har 130 i agility
    16.61 i dodge
    13.35 i crit og det er med +5 fra talents

• Jeg har lvl 32 NE priest nu
    Han rykker voldsomt i PVP

har 200 dmg spells der caster på 1.6-2 seks
    har 400 heal spells der kaster på 1.5sek
    har skjold, +20 stam, +400 armor og mere buffs

Priest er nice ;)

• Spillede med en lvl 55 mage igår..

Poly - Nuke - Nuke - Fireblast

Rinse and repeat..

Der var smæk på!

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

• Det var da lavr...

Har da selv ca 26% dodge og en 18% crit... Er lvl 35... Ved ikke helt med agility og str osv... Men gir da en 80-90 dps...

2x daggers med 1.4 speed og 19 dps ;)

Og det er meget lidt din agility påvirker det...

Det der påvirker mest er skills og så hvor meget du har i dine specilisation... Dvs dagger skills osv... Og defense...

• Wauw, har lige set en fílm hentet fra boomtowns hjemmeside. Der er nogle level 60'ere der vil klare Onyxia(Level 500 drage har jeg hørt) De får den vidst ned på omkring 65%, rimeligt vildt, men så sker der noget som dræber dem alle :D

Her er link hvis der er nogle der skulle være interesseret.

http://download.boomtown.net/d…les/art.view.php?id=61352

CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

Oprindeligt indlæg af p3t3r
    Wauw, har lige set en fílm hentet fra boomtowns hjemmeside. Der er nogle level 60'ere der vil klare Onyxia(Level 500 drage har jeg hørt) De får den vidst ned på omkring 65%, rimeligt vildt, men så sker der noget som dræber dem alle :D

Her er link hvis der er nogle der skulle være interesseret.

http://download.boomtown.net/d…les/art.view.php?id=61352

hmm :D grunden til den hedder 500 ++ (elite) er at blizzard ikek vil have at folk skal vide hva lvl de er.. hehe så er de lidt af en udfordring at kæmpe imod, og gør det også sjovere :D

hehe
    lige nu har jeg en 32 Gnome Mage.. RUX TEH WORLD!
    men tænker på at være preist eller druid i retail. :D

Oprindeligt indlæg af ^Genzo^
    han klarer sig da ellers godt købkøb, jeg klarede Eliza i embalmers bride helt alene, med de 2 vagter :)

2 vagter? Der var 3 med mig... Og du må da have været meget højere lvl end dem? Pga det kan ikke lade sig gøre at tage dem alle på den lvl som de selv er ;)

Såvidt jeg husker er hun elite... Ved ikke med monstrene... Men jeg tog dem alene som lvl 30 tror jeg... Eller 29? Men nakkede vagterne først og så stunnede jeg eliza og brugte first aid... Ellers ville jeg have været død...

Nu har jeg også 170 agility og 1400 HP... Med en DPS på ca 80-90...