Indlæg af Crashzone

    Det er en knald god skærm.


    Du kan købe min? Det er også en XF270HUA med bezzle-free ramme.


    Den er købt december 2017? Har alt original emballage.

    Jeg har et DVI kabel 10m, det som koster 800kr ved AvCables. Guldbelagt/Lindy top kvalitet, det var det eneste kabel, som klarede 144hz på afstanden 10m.


    Kontakt mig, hvis du vil købe det brugt af mig, og spare et par hundrede.

    Jeg synes, du skal bygge din egen. Det giver et bedre indblik og øger fremtidige udvidelsesmuligheder.


    På plus siden.
    + Bedre processorkraft
    + Flere harddiske
    + Bedre strømforsyning
    + Bedre netværkskort (hvis købt separat)


    På den dårlige side.
    - Sandsynligvis større watt forbrug (kan dog minimeres)
    - Kræver køb af kabinet og strømforsyning
    - Kræver en smule viden


    Jeg kan sagtens hjælpe med indkøb & sammensætning.

    Er der en køber derude til et EVGA-SR-2 setup?


    EVGA SR-2 dual 1366 socket
    Vandblok på // Supreme LT 2 x CPU
    EK Vandblok på chipset // fullcover
    2 x Xeon X5677 4.4/4.5 ghz.
    6 x 8GB Samsung ECC / Registered
    Lian LI PC80
    2 x 360 rads
    ek dcp 4.0.


    kan muligvis sælges i løsdele eller byttes til nyere fx i7 49xx/47xx/5820/6700 setup

    Du skal ind i disk management og slette den nuværende partiton, derefter oprette ntfs/fat32


    Hvis ikke det kan lade sig gøre via windows/disk management, så skal du have fat i en win98 startdiskette, eller bootable winxp/vista cd/dvd. Hvor efter, du har disk håndtering, og kan få lov til at oprette en partiton, RAW er oftes en upartioneret harddisk, eller en defekt enhed.


    En google search gav mig dette resutalt som en mulig løsning


    1. Click Start, and then click Run.
    2. In the Open box, type cmd, and then click OK.
    3. At the command prompt, type MountVol /E, and then press ENTER.


    After you follow these steps, the following registry key is changed from the default setting of 1 to a setting of 0:
    HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\MountMgr\NoAutoMount

    Jeg kunne godt tænke mig at spørge samme spørgsmål, bare vi hæver prisen til mellem 1500-2500kr


    Der er jo utrolig mange kamera på market. Mine eneste krav må være, at det ikke bliver for stort og klodset

    Jeg har stadig min Linksys WRT54GL til at ligge, med den havde jeg prøvet DDWRT firmware, samt Thibor + HyperWRT, men da linjen blev opgraderet til 20/1mbit, kunne den altså ikke længere, specielt over det trådløse, den leverede et fair signal, men selve båndbreden var dårlig, 500kb/s, og jeg har prøvet hvad som helst med den router, inden køb af ny router. RJ45 siden var 100% perfekt, ingen problem.




    Og jeg købte så denne, og jeg har ikke haft problemer siden, den levere 10mbit i en afstand af 100meter, det er imponerende. Hvis min bærbar dog gad understøtte N-standard. På den afstand er dl speed 1100kb/s, og med en bærbar der har N standart 1200-1300kb/s.
    Ganske korrekt, bliver denne router varm, men altså hvad gør ikke det i dag :P


    Men ganske enkelt denne router er mit bedste bud.
    http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=420856

    Jeg venter også spændt på at høre, dine oplevelser med det.


    Sidder selv og spekulere over om man skal købe 2x Amd FX-74 med tilhørende komponenter.
    Men det ender i 10k, og for de penge er jeg godt klar over, at jeg kan få langt bedre performance for samme pris, hvis ikke også mindre.


    Men stadig der er et eller andet over 2xFX-74 som virker lokkende.


    Men AMD Phenom kommer til at bære navnet FX-90/91 og til socket F, så det skal nok blive rigtigt forvirrende når først amd prøver at få fodfæste igen.

    Hvis prisen er den rette, sælger jeg min ven gennem længer tid :(


    Asus A8N SLI m.kvitt
    AMD X2 3800+ box m.kvitt, x2 4800+ heatpipe køler.
    2x1024Mb Kingston PC3200 m.kvitt
    Gainward GoldenSample 7800GTX m.kvitt
    Dvd-brænder, dvd-drev sort.
    Thermaltake Mambo sort
    Chill Inovation 400Watt 2.2 ATX
    500GB Harddisk, fordelt ligeledes


    2x120gb maxtor, 1x250gb maxtor "ekstern" har dog fjernet den og monteret den i computeren, nu sidder der en 120gb istedet som ekstern.


    Har alt orginal imbalage,


    Skærm,tastetur,mus kan medfølge for merpris. Tråden køre også på oc.dk http://www.overclocking.dk/for…01499&emneID=12&xtype=ksv


    Den befinder sig i Nordjylland.


    HBO. 6000

    Hej, jeg skulle lige til at sætte pass på min XP Account..


    Og lagde mærke til en Konti med et brugernavn som f.eks "82.112.254.54"


    Hvad satan skal det forestille sig? Backdoor? Jeg har slettede den med det samme..


    Køre da gennem en Firewall routher, og har NOD32 antivirus.


    Nogen der har oplevet ligende, eller har en ide om hvad det er?


    Mvh <-> Takker