Indlæg af MortenAK

    jeg har et 5770 som giver mig random crashes temmelig ofte, har prøvet med alle drivers og det bliver ved. Mit gamle kort giver ingen problemer, og denne tråd er ikke den første jeg ser om crashes af 4xxx/5xxx ati kort crashes. Hvad kan man evt bruge til at teste sit kort og comp generelt?

    Er lige kommet igang med starcraft2 og må indrømme at jeg gerne ville have at min comp kunne performe lidt bedre:)


    Så ville høre om der er nogen som har gode forslag til upgrades til mit system.


    Corsair HX520w
    Intel Core 2 Duo E8400
    Gigabyte EP35-DS3
    2x2gb OCZ PC2-6400(400mHz)
    ATI Radeon HD 5770
    Samsung HD510 500gb

    av det må jeg nok sige, men når alt kommer til alt så har jeg ikke tidligere haft problemer med dem og skattesvindel har intet at gøre med de produkter de importerer og sælger, så mon ikke (forhåbentlig hehe) jeg får mig et dejligt grafikkort en af dagene:)

    sys bare det er halvdyrt for en køler, men min cpu og motherboard er måske helt iorden til god oc med rette køling ? for så må jeg jo bare igang hehe

    bestiller sq det kort du har linket der puma:)


    en af jer der evt gider anbefale en cpu køler måske fra getmore da jeg bestiller gfx derfra

    min cpu fan er allerede fucked faktisk, men du ville bare købe en ny køler istedet for helt ny cpu?
    er der ingen pointe i at købe et 5850 istedet for ? eller vil resten af systemet bare blive flaskehals så?

    mit grafikkort er brændt af og skal nu have mig et nyt. Overvejer om jeg ikke bare skulle tage og skifte det meste af mit system ud, men spiller kun wow og det kræver ikke det store selvom det jo altid er nice med flere fps hehe:)


    mit system er


    Intel Core 2 Duo E8400 @ 3.00GHz
    Gigabyte EP35-DS3
    8800 GTS 512 (det døde kort)
    OCZ PC2-6400(400MHz) 2GB x 2


    Jeg er helt på bar bund i hvad jeg burde gøre så håber på et par inputs og på forhånd tak for hjælpen


    Morten

    ja også det jeg tænker om de små netbooks, men den "store" var til min kæreste og tror jeg napper den hp da jeg i forvejen har hørt meget godt om dem:)


    hvad er batteritiden på hyppigst på netbooks vs laptops btw ? vel egentlig næsten det vigtigste til sådan en da den kun er til når man er på farten

    Min kæreste og jeg står og begge skal starte nyt studie og da jeg bruger den stationære meget til gaming skal vi have minimum en bærbar hun kan bruge. Hun skal vel egentlig ikke andet end standard skole, internet, musik og sådan, men havde tænkt på en af de to følgende til hende


    http://www.edbpriser.dk/Produc…761&searchArea=&Soegeord=
    http://www.edbpriser.dk/Produc…335&searchArea=&Soegeord=


    selv har jeg overvejet kraftigt at købe en MSI netbook til de ovenstående ting i skolen
    http://www.edbpriser.dk/Produc….asp?ID=476062&Specs=true


    Er der nogen der har erfaringer med disse ?


    På forhånd tak

    hehe vidste slet ikke folk snakkede wow herinde :)


    er selv 80 med 3/5 t7 venter dog kun på s5 så archavon farming er of win :P


    hvor spiller jer der er lidt mere hardcore end gennemsnittet ellers henne ? twilights hammer her


    og ja endgame er alt for easy so far, alle instances kan mere eller mindre pugges hvis man kender gode folk, må vente og se til ulduar der har de jo lovet noget andet og deres quality business strategy burde også være garanti for det :)

    hmm det har jeg selvfølgelig ikke prøvet, er ikke ved min egen comp lige pt, men lyder som en smadder god ide atomac.


    vender lige tilbage med resultatet på det når jeg er kommet hjem:)

    nope, er kontrolleret


    og der er en grund til at de selv lancerer et volumebooster program da det kun er i Europa at der er en 100dB begrænsning. Er ikke komplet idiot og den max jeg har pt er langt under deres egen max, det er så lavt at jeg kan føre dæmpede samtaler med dem i ørerne og fuld volumen


    har kigget rundt på internationale forums, men kan dog kun finde henvisninger til diverse programmer, som listet i første post, der kun går rundt om eller fjerner soundcontrolleren

    har en ipod nano og den har indtil for nyligt spilelt ganske fortrinligt, havde sat volumen på max og fjernet volumecontrol filen for at få det helt op. Lige pludselig er volumen faldet så fra cirka 50% og til full er der ingen ændring?


    Har kigget rundt og prøvet imod og eupod og intet af det sætter volumen op igen hvilket er ret frustrerende når man er vant til ikke at skulle høre på busser og andet i gadelivet :P


    Hvis der er nogen som har nogle forslag ville dette ville blive stærkt værdsat:)


    På forhånd tak
    Morten

    hejsa:)


    skal have mig en ny skærm og ville høre om nogle herinde har nogle erfaringer at dele ud af:)


    gerne 24 tommer og prisleje 2200-2500, bruger kun min comp til gaming



    på forhånd tak

    skal have mig en ny fladskærm til gaming, pris er max 3000, men skal være et value køb.
    Håber der er nogle som har nogle erfaringer med skærme de kan dele :)


    På forhånd tak

    tja har lavet en tråd tidligere mht at jeg åbenbart er for dum til at samle mit nye system.


    Da ingen af mine kammerater har mulighed for lige at droppe forbi vil jeg tilbyde 500 kroner til den der kan komme forbi mit hjem på frederiksberg og få det til at virke.


    Ved det lyder underligt, men er helt seriøst da jeg ikke gider sidde og glæde mig til at bruge det mens det bare ligger på gulvet.

    Jeg bor meget tæt på fasanvej metrostation så det er virkelig nemt at komme hertil.


    MVH
    Morten