WoW Chars

  • Nu har Final Beta været ude i nogen tid
    Hvor langt er i med at teste chars og lære quests etc? :D


    Har:
    21 undead mage
    29 night elf priest
    14 dwarf paladin

  • Jeg nåede aldrig at komme med i Betaen :D men kunde godt tænke mig at høre hvad Tweakerne syndes om det intil videre... så hvis i lige gad give jeres besyv med når i skrev jeres chars vilde jeg blive glad :D hvad er godt hvad er skidt...


    Fed7haS

  • Har: 32 human mage


    Rimelig fed classe...


    Én ting er sikkert, mage er rimelig dårlig i starten, men i den sidste ende er han KONGEN! Han kan solo og klare alle andre spillere med de sindsyge spells... Selvom han ikke har noget i Hitpoints så kan han få spells som beskyttelse, Eller gøre noget mæ modstanderes =)


    En af mine venner IRL har en Paladin lvl 32, og der er ingen tvivl... Paladin og Mage er de bedste..


    Paladin er en utrolig overklasse, han kan alt for meget i forhold til hvad der er grænsen, totalt overdimensioneret!!


    =) Og så det ikk engang løgn.. mange har brokket sig til Blizzard, men det hjælper selvf ikk :P

  • Jeg er nu sikker på at blizzard nok skal få balanced de ting ud med tiden... tænk på hvor komplext en opgave det er... :D det tog dem næsten 2 år at komme alle skævhederne o D2 til livs... men de gjorde det.. 99% i hvert fald...


    Fed7haS

  • lvl 22 Human Warlock

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

  • En mage kan jo ikk klare en rogue vel? Og en mage kan heller ikk klare en hunter Og en warrior slagter ham måske også

  • Jeg har en level 20 dwarf hunter med mining, engineering og first aid. Helt klart fed at spille med, mest fordi han er syg til solo, men jeg ved endnu ikke, hvordan det kommer til at forholde sig, når han bliver super ultra mega højt level (som han aldrig bliver pga. postbeta sletning af characters).

  • Har leget med lidt forskelligt.


    NE Hunter 26
    HU Paladin 14
    + det løse.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • lvl 23 orc hunter
    lvl 5 undeat mage
    lvl 10 gnome rouge ( heck with it :-P )
    lvl 15 night elf warrior
    lvl 8 human warlock


    ...ja når jeg er ved at blive lidt træt af hunter jammen så er der jo altid de andre :-P

  • Tror godt nok jeg er lidt bagud:D Men jeg har også mest "undersøgt" den vidunderlige verden, og derfor ikke gået så meget efter level nu når ens chars bliver slettet alligevel


    Men jeg har:
    Orc warrior: level 4
    Dwarf warrior: level 15
    Human mage: level 4


    Damn det spil er vidunderligt:)

    CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13


  • Var du med i closed beta eller sådan noget? 8o

    CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

  • Troll Rogue 22.



    Rogue har klart været den bedste class warrior er også ganske heftig.



    SUPER NICE SPIL! men kan man forvendte andet af blizzard som aldrig har udgivet et dårligt spil?

  • Har kun en lvl 11 warlock, men kan man godt overføre sin char når det udkommer i DK?
    Og i så fald så spiller jeg på lige nu på en andens account, som ikke bruger den så meget - kan jeg så godt overføre min char til én account mens han overfører sine til en anden? Lidt kringlet, men håber I forstår spm. ;)

    ASUS Rampage Extreme IV motherboard
    3930K @ 4646 Mhz
    GTX 1080
    4 x 4gb Mushkin 2133Mhz cl9
    Windows 10 Pro 64-bit
    Corsair TX850 V2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af supersonic9
    Har kun en lvl 11 warlock, men kan man godt overføre sin char når det udkommer i DK?
    Og i så fald så spiller jeg på lige nu på en andens account, som ikke bruger den så meget - kan jeg så godt overføre min char til én account mens han overfører sine til en anden? Lidt kringlet, men håber I forstår spm. ;)


    Du kan ikke overføre en char fra en account til en anden


  • der tager du helt fejl, Warrior er nok en af de dårligste char der er. Udviklingen i high lvl stemmer OVERHOVEDET ikke... ved ikke hvad udviklerne har tænkt på.... men det bliver der forhåbentlig lavet om på.