heysa
jeg sidder og roder med nogle linux filer som jeg er ved at hente ned via bit torrent.
men jeg kunne godt tænke mig at finde en bedre klient til at suge med. nogen der kender nogle
heysa
jeg sidder og roder med nogle linux filer som jeg er ved at hente ned via bit torrent.
men jeg kunne godt tænke mig at finde en bedre klient til at suge med. nogen der kender nogle
ok. lyder fint. er der andre?
Har prøvet et par stykker og Azureus er klart det der har fungeret bedst.
Jeg har prøvet Azureus, men jeg henter hurtigere med Burst. Så den vil jeg foreslå.
Hvad er fordelen ved alle de klienter? Jeg klare mig da fint med den standard ting der følger med
BitComet er super godt...
yeps, det er mega godt bruger selv bitcomet
BitTornado er også et fint program
tror sku at det bliver bitcomet den ser rimelig god ud
Bruger Azureus har brugt BitComet men henter hurtigere med Azureus,...
Nu bruger jeg det strot set aldrig men har hentet lidt linux den vej også og da jeg gjorde kom jeg også frem til at Azureus var det bedste at arbejde med.
Hvad mener du med "en bedre klient" til at hente med? Går det for langsomt?
Jeg hentede Fedora Core 3 DVD her den anden dag, og der hentede jeg med 210~220 Kbps hele tiden. Jeg brugte BitTornado, som også er blevet foreslået.
Hmm, har brugt ABC klienten, men nu er der så kommet exeem.
jeg henter voldsomt langsomt! jeg tror måske min firewall driller. men hvordan kan jeg se om den er slået til?
Prøv lidt forskelligt, det kommer også an på hvor mange du henter fra jo.. Bruger selv, efter at have eksperimenteret med en 5 stk klienter, BitTornado.
Jeg er personligt ikk meget for Azureus af den simple grund at det kræver Java installeret, det sluger en god bid Ram og cpu tid når det kører.
ABC er derimod en klient som har alle Azureus´ funktioner og fylder en brøkdel af Azureus.
ABC kan du finde her: http://pingpong-abc.sourceforge.net/
QuoteOprindeligt indlæg af Malk
Jeg er personligt ikk meget for Azureus af den simple grund at det kræver Java installeret, det sluger en god bid Ram og cpu tid når det kører.
ABC er derimod en klient som har alle Azureus´ funktioner og fylder en brøkdel af Azureus.
ABC kan du finde her: http://pingpong-abc.sourceforge.net/
¨
ja se malk er helt rigtig på den igen hehe
det er alt for godt hehe.. køre og tager minus resursor.