2 drenge der bliver MEGET bange af at spille Doom 3
-
-
Siden hvornår er man begyndt på at optage sig selv når man gamer? det der stinker langt væk af opdigtet skræk! Skuespil, men okay fik da et smil på læben af de 2 tøser! den ene ligner jo en tøs med det lange hår og så skriger han også som en!
lød meget sjovt i slowmotion, som et næsehorn i brunst...
-
ik så lang tid siden den har været herinde... de 2 burde ik ha en computer.. de er fandme for langt ude..
-
Enig!!! Noget opdigtet halløjsovs.
-
:lame: Ham den langhårede
Kender en der faktisk skreg bare fordi han stod bagved mig og så på
Han skreg dog kun lige hurtigt ikke det der laaaange falske noget! -
havde set dem før men den skulle ses igen det er ikke rigtig til at fatte nogle mennesker kan blive så bange for et computer spil
-
De skulde have tæsk de 2 der.... sikken nogle kællinger...
Fed7haS
-
Overgangs stemme.. den FILM der gør mig bange..
-
jeg er ikke selv meget for at spille doom3, men jeg sidder da heldigvis ikke sådan der!
-
For mig at se, er der ikke tale om skræk, men nærmere en imitation af chimpanseburet i Zoologisk have. Iøvrigt ret vellignende :]
-
Det har intet med skræk at gøre, noget nærmere et "se-mig" syndrom.
-
Ja de ligner sgu et par aber...
Ved ikke om I har set den her, men han bliver sgu også bange i doom III og det virker lidt mere "ægte"
-
wtf
-
Oprindeligt indlæg af Stratos
Ja de ligner sgu et par aber...Ved ikke om I har set den her, men han bliver sgu også bange i doom III og det virker lidt mere "ægte"
Har du ik mere med ham den var sq mega nice..
-
Oprindeligt indlæg af mulvad
For mig at se, er der ikke tale om skræk, men nærmere en imitation af chimpanseburet i Zoologisk have. Iøvrigt ret vellignende :]
Du fornærmer aberne....
Skod-game i øvrigt IMO. -
De burde søge ind på skuespiller skolen i 14dage....
Enig den her http://www.leech.dk/Delta.wmv virker mere ægte....
-
synes det er rimelig meget skuespil.. så skummet er doom sgu ikke når de sidder med så meget lys... det er noget andet med volumen helt oppe i ens anlæg kl. 3 om natten
har jeg prøvet og det var sgu skægt
-
Den langhårede lød jo som en abe? Hm... Det, var jo rent skuespil. Men alligevel lidt sjovt!
Den anden er straks mere realistisk!
:chain: -
Og Doom 3 er sku da ikke uhyggeligt.. Synes til gengæld spil som f.eks. Clock Tower er rimelig skumle x)
-
Oprindeligt indlæg af Hayes
Og Doom 3 er sku da ikke uhyggeligt.. Synes til gengæld spil som f.eks. Clock Tower er rimelig skumle x)Jeg synes nu doom 3 var pænt uhyggeligt. Rende rundt med sim lausige lommelygte
Og så sidde alene på sit værelse klokken lort om natten anlæget på HØJ== UHYGGE