Tjek lige denne guide:
http://richfiles.solarbotics.net/Turbo.html
Jeg har en TI83.... og den skal nok komme under loddekolben...
mon man kan komme højere op men en køleprofil?
Tjek lige denne guide:
http://richfiles.solarbotics.net/Turbo.html
Jeg har en TI83.... og den skal nok komme under loddekolben...
mon man kan komme højere op men en køleprofil?
det er da en rimelig god forklaring de gir
jeg overvejede det også.. men så kom jeg i gang med min uddannelse.. og det er altså ikke ret tit man venter på den lommeregner.
så hellere beholde garantien.
Kunne være blæret.. hvad mon man får som kommentar fra fysik og mat læreren? Men jeg vil bare helst ikke miste garantien.. på den anden side. Har købt den igennem skolen, og hvis jeg indleverer den der, og siger den bare døde, så
øv min TI-84 er ikke med havde sq nok heller ik gået igang med at Overclocke en "Lommeregner" :]
Hvorfor skulle man overclocke en lommeregner, hvad skulle det gøre?
QuoteOprindeligt indlæg af MvK
Hvorfor skulle man overclocke en lommeregner, hvad skulle det gøre?
Nogle lommeregnere kan tegne grafer over en funktion. De mest avancerede funktioner kan tage lidt tid at tegne, med OC kan tiden forkortes.
Edit:
Stavefejl.
Kunne da være halvsejt at sætte noget mere skub i min TI-89'er meeeen på den anden side er jeg godt filfreds med den som den er nu såååå
Jeg har i længere tid ledt efter den type modstand der skal anvendes til TI83 men uden held... hvis nogen ved noget er de meget velkommen til at skrive
Der går nok ikke langtid så kommer der Vapochill eller vand til Lommeregneren
QuoteOprindeligt indlæg af kimsdipchips
Der går nok ikke langtid så kommer der Vapochill eller vand til Lommeregneren
Ja eller AMD 64..
Tro mig, det med OC kunne virkelig være en lækker ting. Selv en tredjegrads ligning kan tage op til 4 sekunder at tegne, og forestil dig når de bliver langt mere avancerede, større og så med 4-5 stks. på samme tid..
der var også en engang med et gameboy overclock
Snyd! Min 84'er er blevet overset
Men til gengæld så ka den altså hurtigt "tegne" de 10 maskimale funktioner Men har så os kun rodet med trigonometri, så hvor avanceret det er, er jo spørgsmålet..