Blade Trinity

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af MvK


    Forkerte meninger... hvad mener hvad man vil, intet er forkert, ihvertfald ikke når det handler om film...


    tror du har misset noget her :p jeg bor i sverige = jeg har altid ret :D hehe


    var nu kun en joke

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af denully


    tror du har misset noget her :p jeg bor i sverige = jeg har altid ret :D hehe


    var nu kun en joke


    Virkelig Morsomt, ej.. nå vi må hellere stoppe nu ;)

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin
    Jeg synes at vi lige finder kammertonen og fører en disput på et nogenlunde fornuftigt plan. Dvs. vi ikke sviner hinanden til. Synes alle lige burde tænke sig om, inden de fyrer noget mindre heldigt af.
    Vi er jo herinde for, at debatere og hjælpe hinanden.
    På forhånd tak.


    Du har aldrig haft så ret, for jeg ved ikke om det er et ordsprog, eller bare noget man siger. Men hvis man hidser sig op, bliver personlig, eller begynder at kalde hinanden navne, har man allerede tabt diskussionen. [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/thumbsup.gif]

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque
    Hehe, kors for en tråd :))


    Jeg diskriminerer ikke - jeg hader ALLE Blade-filmene :))


    Ja de er rimeligt dårlige alle sammne :) men jeg har også opgivet disse menesker...


    Fed7haS

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maverick
    Har ingen forudsætninger for at kommentere i denne tråd. Men hvis filmen er er en efterfølgelse af Blade I + II har det ingen interesse.
    Har begge to og føler mig mere underholdt af Titanic....


    Titanic, det er den der tåreperser med den utætte robåd, eller ?? :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fed7haS


    Ja de er rimeligt dårlige alle sammne :) men jeg har også opgivet disse menesker...


    Fed7haS


    Spøger du nu igen..? :T Tror det er os der opgivet dig... Det er jo dig der brokker dig uden grund.. Men ok, jeg har opgivet gider ik kommentere mere... :roller:


  • Blade 4 ?? den har premiere d. 5 jan 2006 ;)



    men hvis du mener Blade Trinity, så har den været ude et stykke tid nu, kommer nok snart på DVD.


  • hey hey.. bare fordi nogen bioer er lidt langsomme :P AvP kommer i næste uge i den lokale bio hernede :)) men den koster så også kun 40 kr også er lyden altid genial :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin
    hey hey.. bare fordi nogen bioer er lidt langsomme :P AvP kommer i næste uge i den lokale bio hernede :)) men den koster så også kun 40 kr også er lyden altid genial :D


    Jep. Ses søndag aften så. :P

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin


    hey hey.. bare fordi nogen bioer er lidt langsomme :P AvP kommer i næste uge i den lokale bio hernede :)) men den koster så også kun 40 kr også er lyden altid genial :D


    Er det i den lokale brugs ? :)) AvP er også en fed film, masser af action.


    40,- er godt nok billigt, mener jeg gav 65,- i Køge, og det er endda billigt!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af John H
    Er det i den lokale brugs ? :)) AvP er også en fed film, masser af action.


    40,- er godt nok billigt, mener jeg gav 65,- i Køge, og det er endda billigt!


    Tillader mig lige at svare for ham :)) .. Det er nu bare i den lokale lille biograf, den bliver drevet frivilligt af nogle enkelte voksne, på trods af at der sommetider rent faktisk nærmest ingen kommer og ser film. origin og jeg har et par gange nu prøvet at være de eneste to i biografen :boxed: .. Grunden til den lidt lave pris, er nok tildels størrelsen, den er ikke blandt de største, og så selvfølgelig det faktum at det hele bliver drevet frivilligt. De kører også kun med éen film pr. uge, hvilket lidt også er med til at gøre ventetiden lidt længere hvis man vil se en lidt nyere film, men til den pris vi giver, så overlever vi nu nok. :crazyeyes:

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af engel


    Tillader mig lige at svare for ham :)) .. Det er nu bare i den lokale lille biograf, den bliver drevet frivilligt af nogle enkelte voksne, på trods af at der sommetider rent faktisk nærmest ingen kommer og ser film. origin og jeg har et par gange nu prøvet at være de eneste to i biografen :boxed: .. Grunden til den lidt lave pris, er nok tildels størrelsen, den er ikke blandt de største, og så selvfølgelig det faktum at det hele bliver drevet frivilligt. De kører også kun med éen film pr. uge, hvilket lidt også er med til at gøre ventetiden lidt længere hvis man vil se en lidt nyere film, men til den pris vi giver, så overlever vi nu nok. :crazyeyes:


    Ok, kender jeg godt, da jeg boede i Nykøbing F, kørte vi engang imellem til Nysted, en lille by på Lolland, deres biograf bestod af en gymnastiksal, stolene var træklapstole, de dyre pladser havde puder på sæderne :P , men filmene var sgu ligesågode som andre steder.
    Der var også en god biograf i Maribo, mener den er lukket nu, der var vi heller ikke mere end 8-10 stk, men det var en god lille biograf, fed fed lyd og gode stole, og så kunne vi selv gå ned og justere lyden, hvis den ikke var god nok 8)

  • Her i Ærøskbing hvor jeg bor, er der kun omkring max. 10 mennesker i biografen per. dag
    det er en lille biograf, men der er fed lyd, som erstatter det måske lidt mindre lærred ;)

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com