Blade Trinity


  • Jeg kunde faktisk godt lide Blade II :) iser fordi skurken i den var totalt badass... faktisk var nr.2 også mange gange bedre end 1ern... på næsten alle punkter..


    Fed7haS

  • Nu har jeg fået et lille billede af hvordan filmen er. Jeg sys selv at 1'ern er fin nok samt 2'ern, men har dog et par grafiske negative ting. :boxed:


    Edit: Da jeg har en svaghed for den ultra lækrer *ælling, miss. Biel, vil jeg nok se filmen med extra store øjne :T

  • Syns den er enormt fed! Jeg er normalt ikk til vilde action film, med mindre de er bygget på et eller andet som f.eks. tegneserie klassikere
    Hellere nogle historie film med et stænk action :))


    Men Blade Trinity er blandt nogle af de bedste bif film jeg har set! :D
    Ku godt se den et par gange igen!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af CoolCashCarl
    filmen er IMO fed kan godt li at blade skal slås mod dracula him self :D


    Hehe, bare synd at ham Drake (dracula) ligner en østeuropæisk mafia-søn, når han går rundt i gaderne med åben skjorte :roller: , det er sgu nok hans far der har betalt filmen, lol

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af John H


    Hehe, bare synd at ham Drake (dracula) ligner en østeuropæisk mafia-søn, når han går rundt i gaderne med åben skjorte :roller: , det er sgu nok hans far der har betalt filmen, lol


    HeHe jaaa.... Næ så kan jeg sgu bedre li Dracula i "Van Helsing" ... :evil:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    HeHe jaaa.... Næ så kan jeg sgu bedre li Dracula i "Van Helsing" ... :evil:


    det mener du bare ikke hehe :D den fedeste dracula til dato er Gary Oldman... alle de andre er bare latterlige wannabees...


    Fed7haS

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fed7haS


    det mener du bare ikke hehe :D den fedeste dracula til dato er Gary Oldman... alle de andre er bare latterlige wannabees...


    Fed7haS


    Bram Stoker's Dracula er ubetinget den bedste :D

  • Jeg kunne rigtig gidt lide blade trinity, Masser af action , God musik, og god historie/handling...
    I forhold til 2'eren var den virkelig fed efter min mening... ;)
    2'eren var bare sådan nogert med vampyrer der åbnede deres store ulækre kæft og sugede blodet ud af folk.. mens 3'eren var mere historie og action præget.. (det er jo så bare min mening)
    og så selvfølgelig hende den lækre Jessica Biel :P
    Skal ses i biografen.. :)

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

    Rettet en gang, sidst af MvK ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af MvK
    Jeg kunne rigtig gidt lide blade trinity, Masser af action , God musik, og god historie/handling...
    I forhold til 2'eren var den virkelig fed efter min mening... ;)
    2'eren var bare sådan nogert med vampyrer der åbnede deres store ulækre kæft og sugede blodet ud af folk.. mens 3'eren var mere historie og action præget.. (det er jo så bare min mening)
    og så selvfølgelig hende den lækre Jessica Biel :P
    Skal ses i biografen.. :)


    Jeg er nød til at sige det... jeg vil ikke men jeg er nød til det..


    Du er en idiot... du har ingen filmsmag og er tilmed dum nok til at udtale dig i et åbent forum med din uvidenhed... jeg skammer mig over at være af samme nationalitet som dig... :]


    Fed7haS

  • Det var da utroligt!!!


    Vil du ikke godt slappe lidt af!!!! hver mand sin smag
    bare fordi vi ikke har de samme meninger, behøver du sku da ik kalde mig idiot... :rolleyes:
    Jeg siger sku da bare MIN mening.. og ham, som har lavet tråden spurgte også hvad vores meninger var... X(

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

    Rettet en gang, sidst af MvK ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af MvK
    Det var da utroligt!!!


    Vil du ikke godt slappe lidt af!!!! hver mand sin smag
    bare fordi vi ikke har de samme meninger, behøver du sku da ik kalde mig idiot... :rolleyes:
    Jeg siger sku da bare MIN mening.. og ham, som har lavet tråden spurgte også hvad vores meninger var... X(


    Dette har ikke noget med smag at gøre... dette er et spørgsmål om regtigt og forkert..


    Er Blade 3 en ringere film end Blade 2 ja det er den.


    Har Blade 3 end bedre historie end Blade 2 nej det har den ikke.


    osv. osv. osv...


    Det vilde svare til at jeg sagde at Picasso lavede nogle lorte skulpture.. det vilde heller ikke være et spørgsmål om holdning men at jeg vilde udtale mig om noget jeg ikke hade forstand på.. for picasso er kunst hvad enten jeg kan lide det eller ej... jeg er slet ikke på et plan der gør mig i stand til at sætte spørgsmålstegn ved picassos arbejde... og det er du heller ikke hvad film angår kan jeg se...


    Fed7haS

  • Skal jeg sige det igen... Ham der oprettede denne tråd har tydeligt skrevet at han ville høre vores MENINGER!


    Jeg siger min mening, den er hverken rigtig eller forkert, det er jo bare min mening


    Quote

    Er Blade 3 en ringere film end Blade 2 ja det er den.


    Det synes jeg f.eks. IKKE..


    Du kan ikke bare skrive noget, og så tro at det er det rigtige.. Det er det ikke, det er bare din mening


    Hvis jeg havde en god oplevelse ved at se den film, må jeg godt sige at den er spændende, god o.s.v.


    Og det er iøvrigt også groft du ligefrem kalder mig en idiot...

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

  • Quote

    Jeg siger min mening, den er hverken rigtig eller forkert, det er jo bare min mening


    Der tager du fejl din mening kan sagtens være forkert... hvis jeg nu mener at nazisme er den eneste vej fra og ingen andre menesker fortjæner at leve... så er jeg forkert på den...


    Quote

    Du kan ikke bare skrive noget, og så tro at det er det rigtige.. Det er det ikke, det er bare din mening


    Det jeg skrev var ikke min mening men et faktum... en hver filmkyndig med bare 2 sekundert til overs til at analysere filmen vilde underbygge mig i at Blade 2 hade en bedre historie end Blade 3... det er ikke et spørgsmål om holdning og smag men et spørgsmål om faktum..


    Quote

    Hvis jeg havde en god oplevelse ved at se den film, må jeg godt sige at den er spændende, god o.s.v.


    Nej du må ikke... du skal gøre dig fortjænt til den form for udtalelser... ellers vilde en hver jubbelidiot med et TV komme farende og skrige at Resident Evil 2 var bedre end Evil Dead serien... dine holdninger er intet værd hvis ikke de er backet up af sund fornuft...


    Quote

    Og det er iøvrigt også groft du ligefrem kalder mig en idiot...


    nej det er da ikke... du er idiot.. faktum :) ikke min mening...


    Fed7haS